X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 131

Onderwerp: [Efteling] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2018

    @coasterfrenzy Ja sorry, waarschijnlijk heb je het deel tussen haakjes niet gelezen omdat ik er "technische forumvraag" voor had getypt, maar ik bedoelde dus het shot vanaf 50 seconden in de video. Ik had het duidelijker moeten vermelden maar de bedoeling was de video vanaf daar te laten beginnen, wat maar niet wou lukken. De arbeider die met hoogtewerker omhoog gaat staat met zijn rug naar het baandeel dat naar hem toekomt, en wordt er bijna door van zijn hoogtewerker geduwd, maar heeft nog net genoeg ruimte links van de reeds gemonteerde baan om zich er onderuit te wurmen... Hij wordt effectief geraakt hoor @Azmidiske, en zo'n zwaar stalen onderdeel staat volgens mij niet meteen stil als dat in beweging is dus volgens mij heeft die man geluk gehad...

    Om op de rest te antwoorden, ik dacht dat het stuk van de remmen tot de lift bleef staan omdat er dan alleen "echte baan" gemaakt moest worden door CSM, en dat men dan niet aan de ketting moest prutsen of de mechaniek van de remmen. Op voorhand was ook nooit aangekondigd dat de first drop ook ging blijven staan dacht ik, dus toen leek het me nog logisch. Maar nu vervangen ze dus toch de remmen en bij de afbraak is ook het eerste dat ze gedaan hebben de ketting eruithalen. Nu begrijp ik inderdaad ook helemaal niet meer waarom er uberhaupt een stuk is blijven staan. Kan best dat de lift nog goed is want daar zit niet veel kracht op behalve het gewicht van de trein, maar de first drop en inderdaad de remmen... Bovendien zal het veel moeilijker zijn om deze delen later nog te vervangen omdat de nieuwe baan er nu voor staat dus ze kunnen daar niet meer zo makkelijk met kranen bij. Tenzij ze dan de lift ook volledig platgooien maar dat zie ik ze nog niet meteen doen.

    Dat de loopings verder uit elkaar staan denk ik niet, gezien de funderingen nog dezelfde zijn en die palen staan mooi symmetrisch.
    Ik vond deze afbeelding van de oude loopings vanuit ongeveer dat standpunt: https://www.pinterest.com/pin/571957221400515836/ ik weet niet wat er anders aan is maar deze zien er toch veel gelijkaardiger uit, of ligt het aan mij?
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 13-02-18 om 21:47.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •