Bellewaerde Park, Ieper:
- Om te beginnen een woodie in het Canadagedeelte, deze kan dan een deel langs de vijver. Ik zie al mooi een station tussen de Screaming Eagle en de Niagara.
- Ook ik zie graag een nieuwe flume komen in de plaats van de huidige. Het thema mag behouden blijven. Ook wens ik dat ze deze dan volledig decoreren en niet zo open laten zoals het achterste stuk nu bij River Splash.
- Een dark ride. Ze mogen voor mijn part kiezen waar ze deze zetten en in welk thema, zolang deze van topkwaliteit is.
- Een reden om mensen naar de overkant van de vijver te halen. Misschien enkele kleine maar aantrekkelijke attracties of een nieuw themagebied. Ze mogen ook hier voor mijn part kiezen.
- Nieuwe familieachtbaan op de plaats van de Keverbaan. Eentje die beter binnen het themagebied Far West past.
(Eigenlijk best gewoon een plan met visie uitwerken zoals hun grote broer in Waver. Ze kunnen het nochtans binnen CDA.)

Bobbejaanland, Lichtaart:
- Mooie indeling in themazones. Zo kan je Cowboy Town, Adventure Valley, misschien een Circus en Azteken thema hebben, ze mogen creatief zijn.
- Afbraak van de Dreamcatcher en hier een nieuwe achtbaan plaatsen. Dit mag gerust terug een suspended coaster zijn. Mag gerust ook een intensere achtbaan zijn zoals een inverted coaster.
- Revolution volledig en mooi onderhouden en alles wat er niet mee te maken heeft buitengooien zoals die lelijke Koreaanse brillen. Toevoegen van oude effecten, maar er mogen ook gerust nieuwe effecten toegevoegd worden. Misschien een themadeel op zichzelf? Iemand misschien een idee om een nieuwe ingang in Hall 2000 te openen voor deze attractie en af te sluiten van het Bananenbos? (Maak dan ook direct een echt Bananenbos en niet een hal met enkel de attractie Banana Battle.)
- Themaloze zones en attracties decoreren zoals Typhoon. Ook opvullen van lege gebieden zoals rond de Sledgehammer.
- Open zijn vanaf de parkopening tot de sluiting en ook ook alle attracties tegelijkertijd bedienen.

Plopsaland De Panne, De Panne:
- Rapid river! Deze kan best in het Wickygedeelte komen.
- Afbreken van de Vleermuis en hier een suspended coaster voor in de plaats zetten in hetzelfde thema.
- Een nieuw Bos van Plop in de Plopzone.
- Die spookhuisdarkride rond Samson & Gert mag er zeker komen.
- De boomstammetjes aanpakken om dit kasteel een deftigere look te geven die past bij het kasteel aan de overzijde.
(Nog 2 hele grote punten dat ik wil vermelden: Capaciteit en goedkoper eten en drinken.)

Walibi Belgium, Waver : (Dit uitvoeren na het grote plan dat komt.)
- Een bootjes darkride. Ik ben gewoon fan van een darkride met bootjes. Liefst had ik Ali Baba zien terugkomen (maar dan volledig vernieuwd), maar doordat daar nu een nieuwe darkride komt mag er van mij gerust een bootjes darkride komen op de Tornado/Vertigo-site in ofwel een New Orleans- of Wild Weststijl. Bij voorkeur misschien dan zelfs in New Orleansthema omdat dit uniek klinkt en dit beter bij water past.
- Buzzsaw een intenser programma geven en meer aankleden. #Talocan
- Afbreken van de Vampire (niet omdat ik SLC's haat want ik vind dit persoonlijk nog een toffe achtbaan, maar omdat er hier al genoeg van zijn in de buurt). Hier dan een nieuwe inverted coaster (misschien dan de eerste B&M in België) in de plaats zetten met hetzelfde thema en voor mijn part zelfs dezelfde naam.
- Afbreken van de Cobra (om dezelfde reden als de Vampire). Een nieuwe unieke compacte achtbaan zetten. Misschien kan Vekoma met hun nieuwe track een unieke custom Boomerang plaatsen speciaal voor Walibi Belgium. Plaats deze iets wat naar achter zodat er weer een mooi plein is voor het Ali Baba gebouw. Hier dan een draaischijf (zoals Pulsar) of een schuivend station (zoals Mr. Freeze) in plaatsen voor de capaciteit (zou eigenlijk ook bij Psyké Underground mogen).
- Een nieuw tienjarenplan Misschien eentje met een hotel en een nieuw park?
(En als ik echt eens zot mag doen: Alle huizen opkopen van de zeurende buren en dit gebruiken als uitbreidingsgebied voor het park )