Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
Het klopt inderdaad dat 1 nieuwe attractie niet genoeg is. Sterker nog, ze zullen serieus uit de kast moeten komen (zowel thematisch als op attractievlak) om hun plaats te kunnen houden in de pretparkwereld. Vergeet ook niet dat ook Toverland sterk investeert (en zeker na het wegvallen van NWW).
Tsja. Theming heb ik nu nooit echt BJL's sterkste kant gevonden. Na de verkoop aan PR lijkt het park al helemaal de weg kwijt. Wel theming? Geen Theming? Theming die ze hebben wordt belabberd uitgevoerd...

Laten we eerlijk zijn dat BJL meer dan genoeg problemen heeft en ik denk zelf niet dat aanbod daar het grootste van is. Ik denk dat het grootste probleem is dat ze onder bewind van PR staan. Daarnaast loop je toch tegen problemen aan dat het park niet echt meer kan groeien, veel problemen met de buren heeft en dat nieuwe investeringen extra duur zijn door de ondergrond die een moeras is/was. Gezien het oppervlakte van het park en deze beperkingen zou je je moeten afvragen of BJL wel mee zou moeten gaan spelen met de grote(re) jongens of dat het misschien niet beter is dat ze meer een simpelere weg kiezen. Duitsland heeft zat kleine foute parkjes die geen hele grote attracties hebben en ook niet persé veel attracties hebben maar desalniettemin heel charmant en aantrekkelijk zijn en juist in hun eenvoud goed draaien. Zou dat niet ook iets voor BJL kunnen zijn?