Ik heb gestemd op de lanceerbaan met looping, simpelweg omdat die keuze mij het meeste aanspreekt.

Zelf ben ik sinds mijn kleutertijd niet meer in Bobbejaanland geweest (en van dat enen bezoek herinner ik me volstrekt niets). Maar afgaande op compilaties die ik op youtube vind, lijkt het voor mij wel alsof alle achtbanen in dat park familiegericht zijn. De enige uitzondering - Typhoon - krijgt dan ook nog eens regelmatig negatieve commentaren van kenners. Het ontbreken van een goede achtbaan voor durvers is exact de reden waarom ik nog steeds niet teruggekeerd ben naar Bobbejaanland. Als ze toch zoiets plaatsen, zet ik het park meteen op mijn to-do-lijst

Ik sluit met helemaal bij Ignace aan als hij zegt dat ze beter in één keer goed doortrekken ipv heen-en-weer te lanceren. Zelf heb ik nog maar twee attracties met lancering gedaan, maar voor mij voelen de lanceringen van Pulsar veel zwakker aan dan die van Psyké. Misschien helpt het om in een donkere tunnel te zitten ipv in de open lucht, maar dat Psyké in één keer doortrekt zal zeker ook wel een rol spelen. En ik vind het op die manier eigenlijk veel leuker.