Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Los van dat ik El Paso zoals die nu is gewoon prima vind: wat zou de meerwaarde van VR hier zijn? De mooie decors kunnen gewoon de vuilbak in en het is niet zo dat je het echt voelt dat de wagentjes van El Paso rondrijden hé. Je zou dan net zo goed met een VR-bril en een pistool op een bankje kunnen gaan zitten, niet?
In Europa-Park doen ze het met Halloween ook: VR op Abenteuer Atlantis. Ik heb het zelf nog niet gedaan, maar het lijkt me inderdaad nogal vreemd: waarom zou je rondrijden als je toch alles op een schermpje ziet?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
Psychologisch kunnen we één en ander zeggen over de keuzemogelijkheden:

[...]

Conclusie:De enquête zorgt er voor dat er van de vele opties, bijna altijd gaat gekozen worden voor de rollercoaster met lancering en looping. Ik weet niet of er een foto bij stond, maar dat kan ook nog een invloed hebben op je keuze.
Persoonlijk denk ik dat de keuze dus al vast staat. Het zal een gelanceerde loopingachtbaan worden op of langsheen het meer, zoals Roland Kleve ooit zij dat het meer een enorm potentieel heeft.
Dat lijkt me een goeie analyse. En het lijkt me ook de beste van de opties die ze hebben. Triple launch zoals in de zusterparken of een klassieke lancering, ik zie het allebei graag komen.