X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Als jij zou mogen beslissen wat de nieuwe attractie van Bobbejaanland wordt, wat zou je dan kiezen?

Stemmers
40. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Nieuwe waterattractie

    0 0%
  • Attractie met filmprojectie

    0 0%
  • Rollercoaster met looping die gelanceerd wordt als een raket

    27 67,50%
  • Een rollercoaster zonder looping

    5 12,50%
  • Een valtoren

    3 7,50%
  • Een interactieve shooting

    2 5,00%
  • Een simulator

    0 0%
  • Andere?

    3 7,50%
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 46 van de 46
  1. #41

    Re: [Poll] Welke nieuwe attractie moet Bobbejaanland plaatsen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat was precies mijn zorg ook. Vandaar dat ik gegaan ben voor de baan zonder inversies. Gerstlauer is daar best sterk in. (en ik ga er bij PR eigenlijk al van uit dat het een Gerstlauer wordt )
    Het ene sluit het andere toch niet uit? Ik zie een foto van Juvelen. M.a.w. een familiecoaster met launch, Taron is ook een baan zonder inversies. Dus het kan best zijn dat ze iets pittig neerzetten indien dit gekozen wordt.

  2. #42

    Re: [Poll] Welke nieuwe attractie moet Bobbejaanland plaatsen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat was precies mijn zorg ook. Vandaar dat ik gegaan ben voor de baan zonder inversies. Gerstlauer is daar best sterk in. (en ik ga er bij PR eigenlijk al van uit dat het een Gerstlauer wordt )
    Wat voor Gerstlauer zou het dan zijn? Een bobsled is wat vreemd als je al een wilde muis hebt, een spinning hebben ze al en dan blijven er wat familie- en kinderbaantjes over in het aanbod van Gerstlauer, die geen aanvulling op het aanbod zouden betekenen. Wat niet wil zeggen dat er geen nieuw type kan komen natuurlijk.

    Maar ik zie het probleem met de triple launch niet. Je kunt toch perfect een fantastische achtbaan bouwen na zo'n driedubbele lancering? En als je gewoon niet met de verwachtingen van een heel krachtige lancering instapt, kan ook het lanceergedeelte zelf echt een meerwaarde betekenen, zoals bij Star Trek in de achterwaartse spike en bij Gold Rush als je even ondersteboven hangt voor je terug naar beneden stort. Beide vind ik prima achtbanen en ik zou graag een vergelijkbare baan in Bobbejaanland zien verschijnen. Een exacte kopie zou natuurlijk wel wat zielig zijn.

  3. #43

    Re: [Poll] Welke nieuwe attractie moet Bobbejaanland plaatsen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Een exacte kopie zou natuurlijk wel wat zielig zijn.
    Voor de pretpark fan wel, maar voor een publiek dat enkel af en toe naar BJL gaat en weinig tot nooit naar een ander park gaat zou dat een fantastische ervaring betekenen.

  4. #44

    Re: [Poll] Welke nieuwe attractie moet Bobbejaanland plaatsen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk Berichten
    Ik heb voor een paal gestemd, en dan maakt het al niet zoveel uit wat voor type.
    Achtbanen en waterattracties hebben ze in verhouding al genoeg.
    Knap het monorail station op, zet een paal op de plaats waar de windmolen stond. (landmark!)
    Knap het hele gebied aan de monorail tot Typhoon op en zet daar een mooie topspin. Past perfect en komt er wat leven in daar in die hoek.
    Kan in 2 jaar, elk jaar een nieuwe attractie en de kosten relatief goedkoop.
    Het zijn niet de grootste capaciteitsvreters, maar dat heeft Bobbejaanland ook niet nodig.
    Het jaar daarop doe je het reuzenrad weg, samen met de (restanten van) die 2 glijbanen en zet daar een leuke houten coaster/mijntrein
    neer.
    Trek je heel dat gebied meteen bij het wild west thema.
    Vervolgens een mooie flyer op het puntje aan het meer achter de draaiende steen, of je verhuist het reuzenrad daar naartoe.
    Daar zou ik mee beginnen. Er zijn veel te veel dode hoeken in dat park.
    Als dat gedaan is de Aztec molen naar de uitgang van de Indiana river verhuizen, en die omgeving in dat thema verder opknappen.
    Dan zitten de thema's weer een beetje bij elkaar per zone.
    De dreamcatcher is tegen die tijd ook op, dus slopen en op de vrijgekomen plaats, inclusief parking D, een mooie megacoaster zetten.
    Dan zijn we 5 jaar verder en is Bobbejaanland weer helemaal bij.
    Dàt is een lange termijn visie. Niet via een poll eens bekijken wat we gaan doen.
    Mooie visie, vooral de eyecatcher waar de windmolen stond kan ik ten zeerste bekoren, net zoals het reuzenrad verplaatsen naar de achterkant voor Kinderland.

  5. #45

    Re: [Poll] Welke nieuwe attractie moet Bobbejaanland plaatsen?

    Stel je eens voor dat BJL volgend jaar een masterplan zoals bij Walibi uit de doeken doet en al deze attractie's aankondigt en daarna ook nog eens effectief bouwt... :-p

  6. #46

    Re: [Poll] Welke nieuwe attractie moet Bobbejaanland plaatsen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Stel je eens voor dat BJL volgend jaar een masterplan zoals bij Walibi uit de doeken doet en al deze attractie's aankondigt en daarna ook nog eens effectief bouwt... :-p
    Hoop doet leven hé.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •