X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: RCT-wreedheid

  1. #1

    RCT-wreedheid

    Elke editie van rollercoaster tycoon is er in principe op gericht de bezoekers van je virtuele park overgelukkig te maken, waardoor ze zonder einde flappen spenderen. Soms neemt het donkere kantje van de spelers het echter over en wordt bezoekers op de meest ingenieuze manieren de duvel aangedaan.
    Wat is het ergste dat jullie rct-peeps ooit hebben aangedaan of welke strategie heb je al zien passeren die het vermelden waard was?

    Dit eindeloze doolhof vind ik persoonlijk een van de meest boosaardige ideeën die ik al ben tegengekomen.

  2. #2

    Re: RCT-wreedheid

    HAHAHA omg, prachtig! Wie houdt zich daar zelfs mee bezig, want dat zijn telkens zo'n kleine bouwstukjes :s Ik ben wel benieuwd naar de capaciteit

    Gohja, wat heb je nog zoal gedaan om je peeps het leven zuur te maken? De klassieker zeker: achtbanen laten crashen zeker, of zoveel mogelijk volk op een stukje wandelpas boven het water stouwen mbv no entry-bordjes en dan het pad verwijderen?

    PS: wat een rare interface heeft RCT op die foto?

  3. #3

    Re: RCT-wreedheid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik ben wel benieuwd naar de capaciteit
    Ik dacht dat dat bij elk doolhof, ongeacht de grootte, hetzelfde was in RCT? een man of 24? De echte kwelling is de rij .

    Ik heb een RCT-park, onbewust zo gemaakt dat het de gemiddelde bezoeker enorm kwelt. Hoe? Wel, het is zo groot dat veel bezoekers de weg kwijtspelen en het allemaal niet meer zien zitten. Zo kreeg ik na verloop van tijd hele clusters van rondcirkelende, uitgeputte bezoekers die de weg niet vonden. Een speciaal aangelegd pad naar de uitgang - voorzien van verbodsborden - loodste hen het park uit. Tenminste, dat was de bedoeling: aan de ingang gingen ze gewoon terug de ellenlange mainstreet af.





    Uiteindelijk ook het inkomstplein met verbodsborden volgeplaatst. Een échte oplossing heb ik nog steeds niet, het park dat naar mijn eigen inzicht is gebouwd bleek voor de peeps een ware marteling .

  4. #4

    Re: RCT-wreedheid

    Ik heb ooit een park gebouwd waarbij alle paden van uitgang van attractie 1 naar ingang van attractie 2 gingen. Zo had ik een 20tal attracties en de intensiteit van elke attractie was elke keer hoger. Degene die ze allemaal gedaan had mocht naar huis of opnieuw aan een rondje beginnen. Spijtig genoeg geen screens want veel te oud...

  5. #5

    Re: RCT-wreedheid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik heb ooit een park gebouwd waarbij alle paden van uitgang van attractie 1 naar ingang van attractie 2 gingen. Zo had ik een 20tal attracties en de intensiteit van elke attractie was elke keer hoger. Degene die ze allemaal gedaan had mocht naar huis of opnieuw aan een rondje beginnen. Spijtig genoeg geen screens want veel te oud...
    Dat is nogal eens een prachtig concept!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #6

    Re: RCT-wreedheid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Dat is nogal eens een prachtig concept!
    Ik heb dit ook nog geprobeerd (snel cashen was het idee), maar in de praktijk viel dit tegen. Vele mensen wouden dan toch niet in de volgende attractie en bleven dan maar over-en-weer lopen op dat stukje pad tussen uitgang attractie en ingang volgende attractie. Uiteindelijk had je dan meer werk met ze allemaal een voor een te verzuipen, dan dat het opbracht.

  7. #7

    Re: RCT-wreedheid

    Dat heb ik zelf ook nog gedaan, maar ik kreeg uiteindelijk medelijden en zette op elk pad tussen in en uitgang dan meer eet, drank toilet-gelegenheid.

  8. #8

    Re: RCT-wreedheid

    Met de trainer (ik dacht Son of Beast?) kon je ook de pest e.d. laten uitbreken, ook niet goed voor de inkomsten, maar het was eens iets anders dan wat kots her en der.

  9. #9

    Re: RCT-wreedheid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik dacht dat dat bij elk doolhof, ongeacht de grootte, hetzelfde was in RCT? een man of 24? De echte kwelling is de rij .

    Ik heb een RCT-park, onbewust zo gemaakt dat het de gemiddelde bezoeker enorm kwelt. Hoe? Wel, het is zo groot dat veel bezoekers de weg kwijtspelen en het allemaal niet meer zien zitten. Zo kreeg ik na verloop van tijd hele clusters van rondcirkelende, uitgeputte bezoekers die de weg niet vonden. Een speciaal aangelegd pad naar de uitgang - voorzien van verbodsborden - loodste hen het park uit. Tenminste, dat was de bedoeling: aan de ingang gingen ze gewoon terug de ellenlange mainstreet af.

    Uiteindelijk ook het inkomstplein met verbodsborden volgeplaatst. Een échte oplossing heb ik nog steeds niet, het park dat naar mijn eigen inzicht is gebouwd bleek voor de peeps een ware marteling .

    Hahahahaha! Jammer dat je afbeeldingen op dit forum intussen niet meer werken, want dat park had ik weleens willen zien
    Once you sit back, you never go back.

  10. #10

    Re: RCT-wreedheid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Hahahahaha! Jammer dat je afbeeldingen op dit forum intussen niet meer werken, want dat park had ik weleens willen zien
    Hier zijn ze :




  11. #11

    Re: RCT-wreedheid

    Bedankt! Zelf speel ik geen pretparkspelletjes, maar ik heb toch nog een ideetje: maak eens een park bomvol horecapunten waar liters drank verkocht worden, en zorg er tegelijk voor dat er in het hele park geen enkel toilet te vinden is ...
    Once you sit back, you never go back.

  12. #12

    Re: RCT-wreedheid

    De mensjes in RCT 2 oriënteren zich op waar de uitgang ligt. Je wilt eigenlijk zo veel mogelijk paden richting die uitgang hebben lopen. Dus dat ze vanaf punt X die uitgang niet kunnen vinden en dat extra pad nodig is, snap ik nog wel.

    Wat ik niet snap is dat ze vanaf dat inkomplein de uitgang niet vinden

    Of althans: Ik snap het wel een beetje. Er zit in RCT2 een bug waardoor sommige paden ongewenst hetzelfde effect krijgen als wanneer er een banner boven staat met "verboden toegang". Vaak genoeg al ruzie mee gehad. Toch blijft het vreemd.

  13. #13

    Re: RCT-wreedheid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    PS: wat een rare interface heeft RCT op die foto?
    Dat is RCT Classic voor iOS/Android: https://itunes.apple.com/be/app/roll...6426?l=nl&mt=8

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •