X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 41

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Mirabilandia] 2019: Ducati themagebied met motocoaster

    Is het al bekend waar in het park dit komt? Mij lijkt de zone helemaal achteraan in het park best wel slim: ze hebben daar al een autoritje, een flume met autotjes in de plaats van boomstammen én een stuntshow. Het reuzenrad is eerder algemeen en kan je in elk thema stoppen. Enkel de splashbattle van het park ligt nogal verkeerd, maar dat is zowat de kleinste splashbattle die ik ken en zie ik nog wel verdwijnen.

    Als ze het evengoed aanpakken als hun laatste nieuwe themazones, heb ik hier wel weer vertrouwen in! Mirabilandia is als een zak gemixte snoepjes: bepaalde gebieden zijn verbluffend (entree, Katun, Reset-darkride, Dinozone en waarschijnlijk ook de vernieuwde Westernzone), waar andere delen van het park zo lelijk als de nacht zijn (Ispeed, Divertical, die dueling coaster en het kindergebied). Als het daadwerkelijk de zone achteraan het park is die opgeknapt word, is dit een heel grote sprong in de juiste richting. Als je ziet wat dit park doet, is het moeilijk om te geloven dat het nog daadwerkelijk in de PR-stal zit.

    Hoe dan ook heb ik wel een beetje een zwak voor Mirabilandia, het park is me extreem goed bevallen bij mijn enige bezoek. Qua leverancier voor de motorcoaster maakt het mij eigenlijk niet veel uit; echte thrillcoasters hebben ze genoeg (het blijft tot nu toe het enige park in Europa met meer dan twee coasters van vijftig meter of meer), en ik zou al blij zijn met een (al dan niet custom) Zamperla motorbike: die baan in Finland vond ik echt wel verrassend leuk.

  2. #2

    Re: [Mirabilandia] 2019: Ducati themagebied met motocoaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het reuzenrad is eerder algemeen en kan je in elk thema stoppen. Enkel de splashbattle van het park ligt nogal verkeerd, maar dat is zowat de kleinste splashbattle die ik ken en zie ik nog wel verdwijnen..
    We spreken hier over Europa's op één na grootste reuzenrad, en dus het grootste in een Europees pretpark. Dat behoeft geen thematisatie (zie ook Liseberg). De splashbattle verwijderen ... die is ginds wel functioneel gelet op de temperaturen aan de Adriatische Kust. Er staat achteraan het park ook nog een old-school rups waar tijdelijk een zeil boven elke kar wordt getrokken om de romantiek te verhogen. Moet die dan ook gewijzigd / verwijderd worden?

    Maar het klopt dat ze er creatief zijn in het her-themen. Hun Western-zone ervoer ik in 2016 als erg geslaagd, idem wat betreft de Dino-zone (daar staat trouwens een kinder-rijschool). Als ze met de nieuwe coaster op kinderen mikken, zal het wel geen type gelanceerde Boosterbike zijn. Hoeft ook niet. Merk op dat PR de laatste twee jaar serieus aan het investeren is in attracties.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •