X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 23

Onderwerp: [Ok Corral] 2018

  1. #1

    [Ok Corral] 2018

    Het Zuid-Franse pretpark zal volgend jaar groots uitpakken. Het lijkt dat het park een nieuwe (launch?) coaster zal openen:



    Bron: Facebook OK Corral All Access

  2. #2

    Re: [Ok Corral] 2018

    tsja.. ik zie twee rechte stukken. een korte en een vrij lange. Goede kans dat die lange idd van een launch is. Zou wel tof zijn voor dit parkje dat ik toch al lang eens graag zou willen bezoeken.

  3. #3

    Re: [Ok Corral] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    tsja.. ik zie twee rechte stukken. een korte en een vrij lange. Goede kans dat die lange idd van een launch is. Zou wel tof zijn voor dit parkje dat ik toch al lang eens graag zou willen bezoeken.
    Waarom doet dat per sé aan ene launch denken? Een lifthill is toch ook een lang recht stuk
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Ok Corral] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Waarom doet dat per sé aan ene launch denken? Een lifthill is toch ook een lang recht stuk
    For the record: Ik zei niets over persé, ik zei dat er een goede kans is. Zeker weten we het uiteraard pas als de track staat.

    Maar ik licht graag toe waarom ik naar een launch coaster neig:
    In de meeste gevallen (natuurlijk ook niet altijd) is er bij een lifthill toch een dubbele rij footers. Daarnaast lijken launch coasters de laatste tijd heel erg populair te zijn. Het park heeft al eens een baan gehad die op banden werd aangedreven (al vind ik het moeilijk zoiets een launch te noemen) en ik kan me ook wel voorstellen dat ze nu voor iets meer in de richting van een échte launch willen gaan (waarbij het me niet zou verbazen als dit zo'n ding wordt met een banden-launch zoals ook in Le Pal nu wordt gezet).

    Wordt het een gewone lifthill: nog steeds goed natuurlijk, zo lang de baan maar tof wordt

  5. #5

    Re: [Ok Corral] 2018

    Opbouw:







    Bron: paplax83 - https://forum.coastersworld.fr/

  6. #6

    Re: [Ok Corral] 2018

    De baan zou een zier er ESC moeten zijn. Jammer dat men een zelfde baan zet als in Parc-spirou

  7. #7

    Re: [Ok Corral] 2018

    Nieuwe bouwupdate:





    Bron: AlexHL @ ameworld.net

  8. #8

    Re: [Ok Corral] 2018

    De nieuwe coastertrein lijkt 2 delen te bevatten; het eerste deel motocoaster (paarden), het tweede gedeelte met gewone beugels:



    Bron: Facebook OK Corral All Access

  9. #9

    Re: [Ok Corral] 2018

    Dat zou echt een leuk concept zijn! Hopelijk wordt het mooi uitgewerkt.

  10. #10

    Re: [Ok Corral] 2018


  11. #11

    Re: [Ok Corral] 2018

    Wauw! Lang geleden dat ik zo’n kleinschalig park met zo’n mooie, originele trein weet uitpakken! Ongetwijfeld een enorme aanwinst voor dit parkje die de laatste jaren ook enorm zijn best doet!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #12

    Re: [Ok Corral] 2018

    De nieuwe baan, lijkt klaar te zijn:



    Bron: Facebook OK Corral All Access

  13. #13

    Re: [Ok Corral] 2018

    Trein staat op de baan, opening 02/06:


  14. #14

    Re: [Ok Corral] 2018

    Is er al een naam bekend voor deze?

  15. #15

    Re: [Ok Corral] 2018

    Pioneer

    Het is jammer dat ze dezelfde baan neerzetten als Parc Spirou even verderop.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 29-05-18 om 10:40.

  16. #16

    Re: [Ok Corral] 2018

    Deze treintjes zouden een meerwaarde voor de boosterbike betekenen:



    Bron: Facebook OK Corral All Access

  17. #17

    Re: [Ok Corral] 2018

    Het eindresultaat mag er wezen:







    Bron: Facebook OK Corral All Access

  18. #18

    Re: [Ok Corral] 2018

    Een dergelijk baantje zou ook nog wel passen in Bobbejaanland. Op de vlakte naast Speedy Bob, achter Speedy Bob en over El Rio .
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  19. #19

    Re: [Ok Corral] 2018

    is dat eigenlijk niets voor het rariteitenkabinet ?

  20. #20

    Re: [Ok Corral] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Een dergelijk baantje zou ook nog wel passen in Bobbejaanland.
    Het zou passen in het huidige aanbod, maar is dat huidige aanbod niet dé reden waarom het park zo middelmatig overkomt?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •