X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 39
  1. #1

    [Walibi Rhone-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Het Franse Walibi park Rhône-Alpes zal in 2019 uitpakken met een Gerstlauer infinity coaster en zet daarmee zijn lijn van investeringen mooi voort. Er zou naar verluid ook een speciaal element in de baan komen. De baan krijgt een verticale lift en is onderdeel van een meerderejarenplan, vergelijkbaar met dat van Walibi Belgium.



    Meer info in ons artikel

    Dit park lijkt me zichzelf hiermee toch echt wel definitief op de kaart te zetten. Ik zei al eerder dat ik vond dat Frankrijk aan een heropleving bezig was binnen de pretparkindustrie, en dit project onderstreept dat wel wat mij betreft: steeds meer middelgrote parken bij onze zuiderburen met steeds groter wordende ambities. Leuk!

  2. #2

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinty Coaster in 2019

    Niet meteen een investering die ik had zien aankomen, maar geweldig dat het park hiermee kan uitpakken! Timber deed me al twijfelen, maar na deze achtbaan staat het park toch echt wel op mijn verlanglijstje

    Ps: volgens mij staat het topic op de verkeerde plaats
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinty Coaster in 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ps: volgens mij staat het topic op de verkeerde plaats
    Bij deze gecorrigeerd

  4. #4

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Prachtig nieuws! Ook ik ben al lang benieuwd naar dit park en dit wekt mijn interesse nog meer. Compagnie des Alpes heeft echt de smaak van de investeringen te pakken: het is nu echt een pretparkengroep naar mijn hart.
    Wat dat element op het einde kan zijn, is natuurlijk voer voor discussie, maar ik heb geen flauw idee. Gerstlauer kennende waarschijnlijk een onverwachte inversie in het donker . Het maakt me niet zo veel uit, als de baan gewoon goed is, ben ik tevreden.

  5. #5

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Ameworld-forumlid KingRCT3 heeft al een simulatie gemaakt van het baanverloop op basis van wat al te zien was op de video.



    Lijkt mij een heel interessante finale te worden van deze achtbaan.

  6. #6

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Doet me denken aan die shuttle woodie in ZDT's. Maar hier doe je dan een stuk minder van de track achteruit. Vooral dan die inverted spike ziet er leuk uit. Ik weet niet hoe die ervaring is bij de baan in Connyland, maar het zal hier ongetwijfeld zijn effect (ook) niet missen.

    Gerstlauer boert in elk geval goed de laatste tijd en ze laten daarbij tenminste nog enige originaliteit zien. Voorlopig zie ik ze nog lang niet mijn favoriete bouwer worden, maar ik krijg zo wel al wat meer respect voor ze. Nu hopen dat hun gewaagdere dingen ook daadwerkelijk slagen. Hun experiment "kärnan" vond ik persoonlijk toch nog alles hebben van een B (of zelfs C) bouwer die wel wil, maar (nog) niet kan.

  7. #7

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Netjes hoor. Zag ik niet aankomen.
    Je vois la vie en des biscuits.

  8. #8

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    In 2019 zal het Franse Walibi Rhône-Alpes ter ere van het 40 jarige jubileum een Gerstlauer Infinity Coaster openen. Voor de bouw van de nieuwe coaster zullen de karts verdwijnen en de attractie les Sombreros verplaatst worden.

    Enkele statistieken:

    Hoogte: 31 meter
    Lengte: 575 meter
    Max snelheid: 85 km / h




    Bron: https://www.facebook.com/walibirhonealpes/

  9. #9

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Voorbereiding voor de bouw:





    Bron: Facebook AmeWorld

  10. #10

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Het bouwterrein wordt verder vrijgemaakt...



    Bron: Facebook Walibi Rhône-Alpes

  11. #11

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Walibi Rhône-Alpes zal buiten de Infinity Coaster ook een familieattractie en een nieuw horecapunt openen.



    Bron: https://www.facebook.com/walibirhonealpes/

  12. #12

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Mooi! Zowel ons eigen park als het Franse zusterpark zijn toch goed bezig. Jaar na jaar upgraden en uitbreiden met een duidelijke visie. Jammer dat ze er in Nederland zo'n boeltje van maken...

    Net zoals in ons park wordt ook een mooie uitbreiding verdergezet met een extra attractie voor de jongere bezoekers, alsook een extra horecapunt. Als thema wordt het hier iets magischer?

  13. #13

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Concept art van de entree van de wachtrij van de nieuwe Infinity Coaster.



    Bron: Walibi Rhône-Alpes

  14. #14

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Het thema lijkt me iets moeras-Voodoo-achtig te worden: iets soortgelijks mogen we misschien ook verwachten bij de Vampire binnen enkele jaren?

  15. #15

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Nieuwe concept:



    Bron: Walibi Rhône Alpes

  16. #16

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Alweer een concept art van de nieuwe uitbreiding van Walibi Rhône-Alpes.



    Foto: Walibi Rhône-Alpes

  17. #17

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Concept van het stationsgebouw van de nieuwe Gerstlauer Infinity Coaster:



    Bron: Walibi Rhône-Alpes

  18. #18

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Pure verwennerij van het park, voortdurend nieuwe concept arts voor de fans...



    Foto: Parc Walibi Rhône-Alpes

  19. #19

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Overduidelijk het werk van Fabien Manuel! Ik ben fan van die man zijn werk.

    De Walibi-parken zijn dus duidelijk bezig aan een comeback in Europa. En dat kunnen we alleen maar toejuichen.

  20. #20

    Re: [Walibi Rhône-Alpes] Infinity Coaster in 2019

    Concept van het nieuwe thema van de Space Shot:



    Bron: Walibi Rhône-Alpes

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •