X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: [Hangtime] 2017

  1. #1

    [Hangtime] 2017

    Enkele jaren geleden sloot Explorado / Earth Explorer de deuren voor het publiek, en sindsdien was het best stil. Sinds september is men echter bezig met het gebouw een nieuwe invulling te geven die volgende week de deuren opent: Hangtime!

    Hangtime wordt een nieuw trampolinepark die opent op 17 december. Er komt een groot vlak met allemaal trampolines, zowel vlakke als schuine. Daarnaast komt er een ruimte voor dodgeball, zeg maar trefbal met trampolines, een basketnet waar je zal kunnen dunken, en een luchtkussen naast de trampolines om zacht te vallen als je een salto maakt. Aan de andere kant komen een foampit (een bak met zachte schuimblokken om in te landen) en een horizontaal klimparcours.

    Voor de bezoekers binnen mogen, komen ze eerst in een instructieruimte waar alle regels worden toegelicht.

    Hangtime is de hele kerstvakantie open, zelfs op kerstdag en Nieuwjaar zelf. Het is een ideale uitstap om de koude winterdagen te vullen. Ideaal dus om te ontdekken met Winter in het Park?

    Website: https://hangtime-oostende.com/

  2. #2

    Re: [Hangtime] 2017

    Uit nieuwsgierigheid eens opgezocht op facebook en wat foto's gevonden:



    Wel spijtig dat ik Explorado nooit heb kunnen bezoeken :/
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Hangtime] 2017

    explorado was technopolis in het (heel) klein. En staar je niet blind op die freefall die er stond, want die ging uiteindelijk ook maar twee meter omhoog, om daarna terug naar beginstand te dalen....

  4. #4

    Re: [Hangtime] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    explorado was technopolis in het (heel) klein. En staar je niet blind op die freefall die er stond, want die ging uiteindelijk ook maar twee meter omhoog, om daarna terug naar beginstand te dalen....
    Dat én de de splashachtige ride hé. Vond ik wel nog leuk als kind. Net als die duikboot simulatie en die tornado simulatie.
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #5

    Re: [Hangtime] 2017

    Ik ben ooit in Earth Explorer geweest maar herinner mij daar maar heel weinig meer van. Explorado heb ik nooit gezien. Spijtig dat het is moeten sluiten, een trampolinepark zegt mij eigenlijk niet veel. Maar ik hoop voor de uitbaters dat het dit keer wel rendeert.

    Technopolis, Hidrodoe, Earth Explorer... dan nog ergens iets wat rond terrils was opgezet... Als ik er over nadenk zijn wij vroeger wel nog veel naar zulke dingen geweest

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •