X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 48

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Modelbouw Looping Star

    De looping werd meer in detail afgewerkt. De letters (Looping Star) zullen pas op het einde gemaakt worden omdat ze nu toch alleen maar voor hinder zouden zorgen bij het bouwen. Nu de looping bijna af is, kan ik weer verder aan het traject werken. Enkele foto's voor de geïnteresseerden.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen    

  2. #2

    Re: Modelbouw Looping Star

    Eindelijk fase 2. Ik heb het stuk na de lifthill volledig opnieuw gedaan. Ik was niet tevreden met de zijwaartse draai die in de afdaling zat. Dit is nu verbeterd. Momenteel ben ik met de eerste bocht bezig na de looping. Het blijft een hele uitdaging. De stukken kunststof onder spanning plaatsen is en blijft heel delicaat. twee foto's van de vorderingen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen   

  3. #3

    Re: Modelbouw Looping Star

    Vorderingen....
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen   

  4. #4

    Re: Modelbouw Looping Star

    Update: oa ballastcontainers werden geplaatst, de track werd verder afgewerkt en ook de container van de Looping werd verder afgewerkt.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen   

  5. #5

    Re: Modelbouw Looping Star

    Tussendoor even iets anders. Een deel van de trein is klaar voor de eerste schilderwerken.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  6. #6

    Re: Modelbouw Looping Star

    Even de trein al eens geplaatst weliswaar (voorlopig) zonder wielstellen maar wel al in de originele Bobbejaanland kleuren.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •