X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 23

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Duinrell] 2017 - Uitbreiding Tikibad

    Been there, done that ... helaas op een zeiknatte voormiddag (wo. 12 juli).
    Het was dermate druk dat we (2 kinderen en een collega van me, 100 % pretpark-leek) niet alles gedaan kregen.
    Zelf heb ik wel alle belangrijke nieuwigheden kunnen testen.
    Ik vat m'n bevindingen tegenover eerdere bezoeken (2014 en 2015) graag samen in plusjes en minnetjes:

    + Vernieuwde, propere kleedruimtes. Bij het lockersysteem moet je wel je kastnummer en eigen code onthouden. We moesten niet wachten op een vrij kastje of een vrije omkleedruimte (misschien stom toeval).
    + Triton heb ik twee keer gedaan. De eerste keer gleden we tussen de eerste en de derde trechter achteruit. Dan ervaar je beter de lichteffecten. HINT: Begin met deze immens populaire slide (> 1,20 m).
    + Nieuwe peuterzone oogt mooi (niet gedaan)
    + Eindelijk was X-stream operatief. Wel een beetje heel erg kort in vergelijking met Plosaqua, Köln, Karlsruhe e.a. maar gelukkig geen broek-in-reet-effect.
    + Playa oogt en glijdt mooi, de glijbanen zijn (semi-)wild en tegelijk kindvriendelijk
    + Elke 20 min. een golfslagbad, er wordt duidelijk digitaal afgeteld.
    + gratis haardrogers
    + mooi zicht op de enige mooie parkattractie Wild Wings

    - Aanschuiven voor duobanden gebeurt op één plaats, omgeven met met IJZEREN NADARS!
    - De meeste aanschuivers gaan hier voor Triton. Daarom lagen Moonlight en Starfright er ondanks de drukte grotendeels werkloos bij.
    - Één bepaalde trap leidt naar vier glijbanen. Bijna boven merk je dat haast iedereen voor de familiebanen Baluwe Haai en Groene Barracuda gaat. Ook Blits en Flits waren langdurig werkloos. HINT: ga gerust de meute op de trap langs links voorbij.
    - Één bepaalde spiraaltrap leidt naar Cycloon en Tyfoon. Haast iedereen gaat hier voor eerstgenoemde, al merk je dat pas als je bijna boven bent. Tyfoon is zodoende de vijfde werkloze in het Tikibad. Iedereen hier voorbijlopen is not done.
    - Regels worden niet al te nauw genomen: we hadden last van blanke, 10 à 14 - jarige voordringers. Wees extra attent bij de instap- en uitstapzone van Lazy River
    - Regels worden niet al te nauw genomen: zelf een beroepspicknicker, vind ik het weinig kies te eten in niet daartoe voorziene zones dicht bij het water.
    - Lawaaierige geiser-effecten bij Playa
    - De buitenzone was niet open (wegens de regen of standaardprocedure in de voormiddag?)
    - Shorts en daaronder onderbroeken toegelaten, bah!

    Wat Duinrell zelf betreft:
    Onze jongste (1,25 m) mocht wel op Wild Wings. Hij spinde er 29 keer minder dan z'n vader.
    Hij mocht daarentegen op geen van beide parcours van de Rodelbanen.
    Ik meen me te herinneren dat dit ooit anders was (reden: calamiteiten vorige zomer?).
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 14-07-17 om 19:32.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •