Dat is niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Ik dacht dat men, nu het stuk grond achter het reuzenrad bij het attractiepark betrokken kon worden, de entree dichter van de straat zou plaatsen? Als dat deel achter het reuzenrad in gebruik wordt genomen zit de ingang nu zo diep in het park en dan moet men dat hele pad omheinen aan beide kanten, erg praktisch lijkt me dit niet?

Ik zie dat ook de lockerruimte aka het vroegere stationsgebouwtje van de kleine monorail niet meer ingetekend staat. Verdwijnen de lockers? Dat gebouw staat op de laatste foto's wel nog overeind.

En tot slot, maar dat was op de bouwfoto's ook al zichtbaar, zie ik dat de overkapping van de straat tot de ingang verwijderd wordt. Enerzijds logisch, want erg mooi was het niet. Vanuit nostalgisch standpunt jammer dat het laatste stukje dat overbleef van het vroegere park dat op àlle paden zo'n overkapping had nu ook moet wijken. Handig was het namelijk wel, ik herinner mij nog een bezoek op een regenachtige dag dat we blij waren dat we dat eind onder die overkapping konden lopen.

PS. Ik vermeldde eerder al de afscheiding, maar rechts van dat wandelpad richting ingang zie ik gewoon rotsblokken ingetekend staan. Ik mag hopen dat de rand toch iets hoger dan dat wordt, anders zie ik niet in waarom mensen door de entree zouden passeren om het park binnen te raken.