Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: [Slagharen] 2018

Re: [Slagharen] 2018

Het park is open! Dit is het eindresultaat:

Bron: Facebook Slagharen Fans
    Coastercount: 163
    Live a life you will remember!

Is het oude receptiegebouw nu afgebroken? Waar is die tunnel die er ging komen?

Knap dat ze het alsnog op tijd afgekregen hebben. Ziet er goed uit, toch een hele verbetering tegenover vroeger. Kreeg Bobbejaanland maar hetzelfde niveau van upgrades...
    Theme Park World - #7 Highest rated theme park blog in eastern Turkmenistan - Ten reasons to visit the UAE!
    Park Trips - het ideale platform om af te spreken met pretparkfans

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Is het oude receptiegebouw nu afgebroken? Waar is die tunnel die er ging komen?
    Die tunnel komt er volgend jaar als ik me niet vergis. Ik meen het toch zo ergens gelezen te hebben.
    Coastercount: 163
    Live a life you will remember!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Die tunnel komt er volgend jaar als ik me niet vergis. Ik meen het toch zo ergens gelezen te hebben.
    Inderdaad, het ging eerst dit jaar zijn maar de laatste weken heb ik ook gelezen dat hij nu voor volgend jaar gepland staat.

De gebouwtjes zien er weer heel mooi uit. Alleen blijf ik het vreemd vinden dat ze zo ver in het park staan ipv aan de straatkant, al is dat misschien omdat die tunnel midden in die "laan" zal uitkomen en dan moet je natuurlijk nog niet in het park zijn. Heb je ook foto's van de parking en de "laan" voor de ingang?

Ook is het gat links en rechts van de ticketcontrole wel héél goed afgeschermd, daar kan beslist niemand meer door Raar dat ze hier geen zo'n hekken gezet hebben zoals bij de Mine Train?

Slagharen Fans heeft een video online gezet waar ze alle veranderingen overlopen:

Kort:
    - Dit wisten we al, maar de tunnel is dus voor volgend jaar. Wouter was weer iets te ambitieus.
    - De ingang van de parking is nu een stuk verder naar rechts, en tussen die nieuwe ingang en de parking zelf ligt nu een Kiss & Ride-zone.
    - Bij de uitgang van Gold Rush zijn hekken geplaatst zodat je niet meer bij de bagageboxen kan als je niet uit de achtbaan komt. Goed gezien!
    - De pony's zijn weg, maar ook hier was Wouter iets te ambitieus: de paardenbaan is er wel nog gewoon. Deze zou ook verdwijnen dacht ik en dan zou dat gebied gewoon weer ontoegankelijk worden zoals vóórdat Klar de pony's terugbracht, om later opnieuw bij het park getrokken te worden eenmaal er nieuwe attracties staan. Wat er nu is, is gewoon een grote zand- / moddervlakte, zonder de hekken voor de pony's.
    - Gezien het oude kleine-monorailstation is afgebroken (waarin de lockers waren en waaronder de oude ticketcontrole was), zijn de lockers nu verplaatst naar het gebouw links van de Magic Bikes. (en staat het popcornkraam dat daartegen aangebouwd was nu redelijk raar, midden in een lege vlakte met maar één kant langswaar je bediend kan worden, maargoed )
    - In de monorail speelt nu het lied "Slagharen, daar kun je veel beleven" in plaats van dat de operator wat vertelt over het park (of gewoon stilte zoals bij mij afgelopen seizoen, als de operator niet veel zin heeft om te praten)
    - Voor de Free Fall is ook een en ander weggehaald: het betonnen verhoog met picknicktafels is verdwenen, dus het inkomplein is nu nóg ruimer
    - En tot slot: de oude huisjes achter het reuzenrad zijn ook al afgebroken.

Forum Rechten