X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 56

Onderwerp: [Slagharen] 2018

  1. #21

    Re: [Slagharen] 2018

    Het park is open! Dit is het eindresultaat:





    Bron: Facebook Slagharen Fans
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #22

    Re: [Slagharen] 2018

    Is het oude receptiegebouw nu afgebroken? Waar is die tunnel die er ging komen?

  3. #23

    Re: [Slagharen] 2018

    Knap dat ze het alsnog op tijd afgekregen hebben. Ziet er goed uit, toch een hele verbetering tegenover vroeger. Kreeg Bobbejaanland maar hetzelfde niveau van upgrades...

  4. #24

    Re: [Slagharen] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Is het oude receptiegebouw nu afgebroken? Waar is die tunnel die er ging komen?
    Die tunnel komt er volgend jaar als ik me niet vergis. Ik meen het toch zo ergens gelezen te hebben.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #25

    Re: [Slagharen] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Die tunnel komt er volgend jaar als ik me niet vergis. Ik meen het toch zo ergens gelezen te hebben.
    Inderdaad, het ging eerst dit jaar zijn maar de laatste weken heb ik ook gelezen dat hij nu voor volgend jaar gepland staat.

    De gebouwtjes zien er weer heel mooi uit. Alleen blijf ik het vreemd vinden dat ze zo ver in het park staan ipv aan de straatkant, al is dat misschien omdat die tunnel midden in die "laan" zal uitkomen en dan moet je natuurlijk nog niet in het park zijn. Heb je ook foto's van de parking en de "laan" voor de ingang?

    Ook is het gat links en rechts van de ticketcontrole wel héél goed afgeschermd, daar kan beslist niemand meer door Raar dat ze hier geen zo'n hekken gezet hebben zoals bij de Mine Train?

  6. #26

    Re: [Slagharen] 2018

    Slagharen Fans heeft een video online gezet waar ze alle veranderingen overlopen:



    Kort:
    - Dit wisten we al, maar de tunnel is dus voor volgend jaar. Wouter was weer iets te ambitieus.
    - De ingang van de parking is nu een stuk verder naar rechts, en tussen die nieuwe ingang en de parking zelf ligt nu een Kiss & Ride-zone.
    - Bij de uitgang van Gold Rush zijn hekken geplaatst zodat je niet meer bij de bagageboxen kan als je niet uit de achtbaan komt. Goed gezien!
    - De pony's zijn weg, maar ook hier was Wouter iets te ambitieus: de paardenbaan is er wel nog gewoon. Deze zou ook verdwijnen dacht ik en dan zou dat gebied gewoon weer ontoegankelijk worden zoals vóórdat Klar de pony's terugbracht, om later opnieuw bij het park getrokken te worden eenmaal er nieuwe attracties staan. Wat er nu is, is gewoon een grote zand- / moddervlakte, zonder de hekken voor de pony's.
    - Gezien het oude kleine-monorailstation is afgebroken (waarin de lockers waren en waaronder de oude ticketcontrole was), zijn de lockers nu verplaatst naar het gebouw links van de Magic Bikes. (en staat het popcornkraam dat daartegen aangebouwd was nu redelijk raar, midden in een lege vlakte met maar één kant langswaar je bediend kan worden, maargoed )
    - In de monorail speelt nu het lied "Slagharen, daar kun je veel beleven" in plaats van dat de operator wat vertelt over het park (of gewoon stilte zoals bij mij afgelopen seizoen, als de operator niet veel zin heeft om te praten)
    - Voor de Free Fall is ook een en ander weggehaald: het betonnen verhoog met picknicktafels is verdwenen, dus het inkomplein is nu nóg ruimer
    - En tot slot: de oude huisjes achter het reuzenrad zijn ook al afgebroken.

  7. #27

    Re: [Slagharen] 2018

    Slagharen heeft nog een nieuwigheid in petto voor dit seizoen: een heuse adventuretrail!

    'Black Hill Ranger Path' wordt de naam ervan. Het parcours bestaat uit drie niveaus waarop naar hartenlust geklommen en geklauterd kan worden door avonturiers die het park voor een dagje bezoeken of hier hun vakantie komen vieren.

    Meer info en een concept in ons nieuwsbericht.

  8. #28

    Re: [Slagharen] 2018

    Dekkers doet het weer. Mooi dat dit er bij komt... 72 personen voor dat touwenparcours. Dat is wel erg veel voor dit type attractie. Die Rail Glider ofzoiets doet me sterk denken aan een mini-Vertigo

    Haal die man nu eindelijk eens naar Bobbejaanland!

  9. #29

    Re: [Slagharen] 2018

    Mooie toevoeging en zal zeker passen in het park! Ik ben alvast enthousiast!

  10. #30

    Re: [Slagharen] 2018

    En nu maar hopen dat dit geen betaalattractie wordt...alhoewel dat die in Toverland (ondanks de lage capaciteit) ook nog steeds vrij toegankelijk is
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  11. #31

    Re: [Slagharen] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    En nu maar hopen dat dit geen betaalattractie wordt...alhoewel dat die in Toverland (ondanks de lage capaciteit) ook nog steeds vrij toegankelijk is
    Ik ga u teleur moeten stellen: Het wordt een betaalattractie. Enkel vakantiegasten zullen er gratis gebruik van kunnen maken.

    Bron
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  12. #32

    Re: [Slagharen] 2018

    Rollglider ziet er wel fun uit:


  13. #33

    Re: [Slagharen] 2018

    Ik dacht het ook bij de concepts, maar na het zien van dit filmpje: het is gewoon écht een mini Vertigo (Komaan Walibi Belgium, bekijk eens in welke zone dit past? xD)

    Ik heb al weleens een dergelijk hoogteparcours gedaan dat dan eindigt op een flauwe deathride... Zo'n mountain glider excuseer, rollglider, lijkt me daar een schitterend alternatief voor.

    72 personen voor "gewoon" maar zo'n parcours is inderdaad echt veel. Of dat bijbetalen echt nodig is voor de capaciteit betwijfel ik, als er al eens 72 personen opzitten lijkt dat mij toch al redelijk wat voor Slagharen. Al verwacht ik hier nu ook geen hoog bedrag, het park kennende.

    Als het de bedoeling is dat dit eigenlijk voornamelijk voor vakantiegasten is snap ik de locatie wel niet zo goed. Hiermee zijn ze toch meteen weer een groot stuk potentiële uitbreidingsrond kwijt? En ze zitten al ingesloten aan alle kanten door wegen of hun eigen vakantiepark, dus ergens vind ik het toch wel vreemd.

  14. #34

    Re: [Slagharen] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik heb al weleens een dergelijk hoogteparcours gedaan dat dan eindigt op een flauwe deathride... Zo'n mountain glider excuseer, rollglider, lijkt me daar een schitterend alternatief voor.
    Op vlak van deathrides kan ik je echt Eco-Park Adventures in Doornik aanraden: ruim 300 m vliegen over het meer... Is echt wel zaaalig!

    Voor zo'n glider kan je al terecht in de buurt van Walibi, meerbepaald in Aventure Parc Wavre: zij hebben vorig jaar de Fly-Line geopend. Meer info: http://www.aventureparc.be/nl/parcours/17/fly_line.html

  15. #35

    Re: [Slagharen] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Dekkers doet het weer. Mooi dat dit er bij komt... 72 personen voor dat touwenparcours
    Toch geen 72 maagden, kwestie van je doelpubliek niet te verengen?

    Het doet me een beetje denken aan wat ik vorg jaar in Tayto Park trof:

    http://i66.tinypic.com/2ccxroi.jpg

    http://i65.tinypic.com/ip5xdv.jpg

    Omdat Slagharen ook 's winters open houdt, lijkt me een indoor-versie hier misschien nog meer aangewezen. De ontwerp-afbeelding doet een outdoor-versie vermoeden.

  16. #36

    Re: [Slagharen] 2018

    De constructiewerken zullen weldra van start gaan:





    Bron: https://www.facebook.com/slagharenparkfans/

  17. #37

    Re: [Slagharen] 2018

    De bouw is van start gegaan:



    Bron: https://www.facebook.com/slagharenparkfans/

  18. #38

    Re: [Slagharen] 2018

    Nieuwe constructiefoto:



    Bron: https://www.facebook.com/Slagharen/

  19. #39

    Re: [Slagharen] 2018

    Update Black Hill Ranger Path 31.07:



    Bron: Attractie- & Vakantiepark Slagharen

  20. #40

    Re: [Slagharen] 2018

    Vandaag zijn ze bij de bouw van de Black Hill Ranger Path daadwerkelijk de lucht in gegaan:



    Bron: https://www.facebook.com/slagharenparkfans/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •