X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 25

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #14

    Re: Het voorspellingentopic!

    Het volgende topic: Phantasialand.
    Coasterfrenzy en ik waren hierover aan het discussiëren op de verkeerde plaats, dus bij deze:

    Citaat oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy op de verkeerde plaats:

    "Dat ze het dak schoon gespoten hebben zegt niets. De poppen in de Gondelbahn hadden in hun laatste seizoen nog nieuwe kleren gekregen en dat is harder werk dan zo'n dak schoon spuiten. Dat dak hoort gewoon bij hun standaard winter onderhoud (alle daken worden schoon gespoten voor opening).

    Nadat mijn voorspelling voor de opening van FLY er gigantisch naast zat, ga ik toch ook een gok wagen.

    Eind 2018/begin 2019: Sloop Geister Rikscha
    Begin 2019: Opening nieuwe ingang RQ & Opening FLY
    Half 2019: Duidelijke start bouw op GR locatie.
    Winter 2019/2020 óf winter 2020/2021 opdate aan Colorado Adventure. De andere winter opening (kleine) attractie in Rookburgh.
    Eind 2020: Start sloop TotNH/Hollywood Tour (op voorwaarde dat er vervanger is voor Fantissima, anders zie ik ze het Silverado Theater eerst nog slopen)

    Vanaf daar wordt het heel lastig. Als ze het Silverado Theater slopen zal iets nieuws beduidend minder lang duren dan wanneer ze TotNH slopen. Het zou me in elk geval niets verbazen als ze eerst voor het Silverado Theater gaan en er dan een showgebouw voor terug komt dat overdag in het park gebruikt kan worden en in de avond voor Fantissima. Ze kunnen dan ook een directe aansluiting aan de hotels geven voor toegang tot het theater, wat mij de meest logische optie zou lijken. Echter PHL doet vaak van die dingen die - als je ze in een RCT scenario zou voorstellen - als Niet Realistisch worden bestempeld"

    __________________________________________________ __________________________________________


    Dat van de Gondelbahn wist ik niet. Dan zeg ik niets meer, haha.

    Geister Rikscha al slopen voor of gelijk met de opening van Rookburgh, lijkt me iets te optimistisch maar het is mogelijk natuurlijk.

    De nieuwe ingang van River Quest zie ik wel openen alvorens men begint met de renovatie van FJP en de vervanging van Geister Rikscha. Alleen al voor de guestflow op orde te hebben, als naar alle waarschijnlijkheid China Town al vanaf het begin gedeeltelijk of geheel wordt afgesloten (uitgezonderd het restaurant en doorgang naar Ling Boa).

    Dat Rookburgh opent bij de seizoenstart, denk ik ook. Toen men Klugheim opende aan het begin van de zomer was het nogal een overrompeling in het park en bij Rookburgh willen ze waarschijnlijk de drukte verspreiden door aan het begin van het seizoen te openen.

    Over CA denk ik ook dat het rond die tijd gaat zijn maar de ToTNH site denk ik dat nog iets langer gaat duren.

    Ik had al gedacht aan het slopen van het Silverado Theater maar ik had niet gedacht aan een vervangend theater voor Fantissima op die plaats. Het zou wel een prachtige oplossing zijn!

    Niet te vergeten, er is ook nog de ingang van de gastenservice die verplaats wordt naar de ingang van Schauspielhaus. Dit betekent ook het einde van het theater en dan komt die hal ook vrij. Ik dacht in eerste instantie dat men daar Fantissima zou onderbrengen maar dat is geen strategische ligging naar de hotels toe.

    Alvorens de werken bij Rookburgh begonnen waren, werd er even gedacht op andere fora dat hier een tweede attractie zou inkomen voor Rookburgh omdat de zijkant van de hal uitgeeft op de site.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 13-06-18 om 12:53.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •