X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 81
  1. #41

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Mijn tweede waterattracties wordt Aqua Twist in La Ronde. (Mack Twist 'n' Splash)
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #42

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    En de derde heb ik een vraag, telt Fuga da Atlantide (Gardaland)?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  3. #43

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    En de derde heb ik een vraag, telt Fuga da Atlantide (Gardaland)?
    Aangezien die niet op RCDB staat en in de parkgids onder waterattracties, veronderstel ik dat die telt als waterattractie
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #44

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    En de derde heb ik een vraag, telt Fuga da Atlantide (Gardaland)?
    Jazeker, als je dit niet zeker bent is de site van Intamin heel handig. Je kan er al de reeds gemaakte projecten zien en niet een catalogus. Alle projecten staan ook duidelijk per categorie.

  5. #45

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Colorado Boat (Gardaland)

  6. #46

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Jazeker, als je dit niet zeker bent is de site van Intamin heel handig. Je kan er al de reeds gemaakte projecten zien en niet een catalogus. Alle projecten staan ook duidelijk per categorie.
    Ok check Thanks!
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  7. #47

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Omdat PyongWon zijn beurt gemist heeft wordt de beurt doorgeschoven naar Nathan G. Als PyongWon nog één keer zijn beurt zou missen ligt hij uit het spel. Ik wil hierbij ook melden dat PyongWon geen derde waterattractie kan kiezen in de darkride ronde.

  8. #48

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Omdat PyongWon zijn beurt gemist heeft wordt de beurt doorgeschoven naar Nathan G. Als PyongWon nog één keer zijn beurt zou missen ligt hij uit het spel. Ik wil hierbij ook melden dat PyongWon geen derde waterattractie kan kiezen in de darkride ronde.
    Sorry, maar ik heb een half uurtje nadat jij antwoord gegeven hebt op de vraag van GriffonofNemesis of zijn attractie een waterattractie is; mijn attractie hier geplaatst. GriffonofNemesis heeft een vraag gesteld en ik dacht dat het wel opportuun was om te wachten tot hij een antwoord had gekregen van u, als spelleider.

    Nu, als mijn antwoord buiten tijd wordt beschouwd, wil ik dan toch even melden dat GriffonofNemesis geen keuze heeft gemaakt, maar een vraag heeft gesteld, waardoor ik dus niet buiten tijd kan gezet worden aangezien hij geen keuze heeft gemaakt :-p

    Aan u de keuze Nielsje ...

  9. #49

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Ik had je bericht niet zien staan, mijn excuses hiervoor. Ik zal zeker anders gereageerd hebben als je ik je bericht wel zien staan had.
    Je keuze telt toch nog, maar als je nog één beurt mist lig je uit het spel. En ja, Griffonofnemesis zijn keuze is eigenlijk een vraag.

    Nathan G heeft tijd tot morgen 11:30 om zijn derde waterattractie bekend te maken.

  10. #50

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Ik had je bericht niet zien staan, mijn excuses hiervoor. Ik zal zeker anders gereageerd hebben als je ik je bericht wel zien staan had.
    Je keuze telt toch nog, maar als je nog één beurt mist lig je uit het spel. En ja, Griffonofnemesis zijn keuze is eigenlijk een vraag.

    Nathan G heeft tijd tot morgen 11:30 om zijn derde waterattractie bekend te maken.
    Oh? Heb ik dan al 2 beurten gemist?

    Bij deze wil ik 36 uur vragen voor mijn volgende beurt, door het terug moeten gaan werken vanaf morgen weet ik niet of ik dagelijks kan komen kijken ;-)
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 07-01-18 om 13:41.

  11. #51

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Oh? Heb ik dan al 2 beurten gemist?

    Bij deze wil ik 36 uur vragen voor mijn volgende beurt, door het terug moeten gaan werken vanaf morgen weet ik niet of ik dagelijks kan komen kijken ;-)
    Je kan in totaal drie beurten missen. Jij hebt er al twee gemist. De eerste was in de eerste coaster-ronde en de tweede in de derde-waterattractieronde.
    Maar ik zal deze regel veranderen. Er is geen limiet op het aantal beurten dat je mist, behalve als het storend wordt.
    Je kan wel maar de laatste ronde die je gemist hebt inhalen. Dus je kan geen twee rondes inhalen in één beurt.

    Geen probleem dat je wat meer tijd nodig zou hebben, als 36 uur te krap is mag 48 uur ook.

  12. #52

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    oké, pak dan maar 48 uur maar ik doe uiteraard mijn best om het zo ver niet te laten komen ;-)

  13. #53

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Mijn laatste waterattractie wordt Big Timber Log Ride in Enchanted Forest.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  14. #54

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Mijn derde waterride wordt Kali River Rapids in Disney's Animal Kingdom

  15. #55

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Ik zal 24u. extra moeten gebruiken om mijn beurt te plaatsten. Er is nog iets onverwachts tussengekomen.
    En de vraag van GriffonofNemesis als er al iets meer bekend is over de Thrill en Family Rides ronde zal ook morgen beantwoord worden.

  16. #56

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Als Dark Ride kies ik: Antartica: Empire of the Pinguin in Sea World

  17. #57

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Ik kies voor Mystic Manor uit Hong Kong Disneyland. ;-)
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  18. #58

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Mijn darkride: Dinosaur (Disney's Animal Kingdom)

  19. #59

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Damn, beurt gemist zie ik net

    Indien ik het nog kan goedmaken kies ik voor The Haunted Mansion in The Magic Kingdom.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  20. #60

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Damn, beurt gemist zie ik net
    Geen probleem, ik tel deze nog mee. Je hebt van je laatste post 48u. tijd om je thrillrides en familyrides te kiezen. Indien je het nodig hebt, mag je ook 72u. krijgen per beurt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •