X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 81
  1. #61

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    De tijd ten volste benutten, noemen ze dat dan

    Als thrill ride kies ik:
    - Scream uit Heide Park

    Als familie-attracties kies ik:
    - La Ola uit (eveneens) Heide Park
    - Crazy House – Der verrückte Kletterspaß uit Freizeitpark Plohn
    - De Swingboom uit Plopsaland De Panne
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #62

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Eerst mijn excuses voor het laat posten, er waren dingen tussengekomen die ik niet verwacht had te moeten doen. Dus had ik wat tijdgebrek en verloor ik dit uit het oog.

    Mijn keuzes:

    Thrillride:
    -Talocan (Phantasialand)

    Familyrides:
    -Rainforest Drop Tower (Chimelong Ocean Kingdom)
    -Kobra (Chessington World of Adventures)
    -El Vuelo del Halcón (Isla Magica)

  3. #63

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Hier mijn eerste ronde

    Thrill: Tower of Terror (Tokyo DisneySea)

    Family: Wellenflug (Phantasialand)
    Family: Pagode (Efteling)
    Family: Astro Orbiter (Magic Kingdom)
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #64

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Thrill: SpinSpider (Tusenfryd)

    Family 1: Blumenturm (Holiday Park)
    Family 2: Flip, der Grashüpfer (Holiday Park)
    Family 3: Dino Splash (Plopsa Coo)

  5. #65

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Voor mijn volgende reeks wil ik nog even uitstel vragen wegens vandaag te weinig tijd...

  6. #66

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    En hierbij dan mijn tweede reeks van Thrill en family...

    Thrill: Zamperla Mega Disk'O Coaster @ Changzhou China Dinosaur Park
    (Ik heb gezien dat die op pretparken.be onderandere bij Parc Asterix bij de thrill's staat, dus ik neem aan dat die geen coaster is, maar een thrill ride)

    Family 1: Flying Island (Gardaland)
    Family 2: De Waterlelies (Plopsaland De Panne)
    Family 3: De Klimboom (Plopsaland De Panne)

  7. #67

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    De attracties die ik in mijn tweede ronde kies zijn:

    Thrill:
    - Loke (Liseberg)

    Family:
    - Hex (Alton Towers)
    - La Cabane des Robinson (Disneyland Park)
    - Armadillos (PortAventura)
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #68

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Mijn volgende attracties.

    Thrill ride:
    -Leonardos Flugmaschine (Familypark, Oostenrijk)

    Family rides:
    -Jungle bus (Chessington World of Adventures)
    -Kon Tiki Wave (Port Aventura)
    -Templo Del Fuego (Port Aventura)

  9. #69

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Mijn laatste twee rondes!

    Thrill: Riptide (Canada’s Wonderland)
    Family: Tittle Tattle Tree (Phantasialand)
    Family: Koffiekopjes (Plopsaland De Panne)
    Family: Volt-O-Vent (Walibi Rhône-Alpes)

    Thrill: High Fly (Skyline Park)
    Family: Fisherboote (Holiday Park)
    Family: People Mover (Magic Kingdom)
    Family: Zeppelin (PDA)
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  10. #70

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Thrill: The Volcano (Fantasy Island)

    Family 1: Get Set Go Tree Top Adventure (Alton Towers)
    Family 2: Monkey Jump (Fantasy Island)
    Family 3: Dino Safari (LEGOLAND Windsor)

  11. #71

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Merci voor de herinnering, ik was het compleet uit het oog verloren.
    Laatste keuze is voor mij:

    Thrill:
    Yukatan - PortAventura World

    Family/kids:
    Eifel-Ballon - Eifelpark
    Los Potrillos - PortAventura World
    Indian River - Hansa Park
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  12. #72

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    En de mijn laatste attracties worden:

    Thrill:
    -Riptide Rescue (Sea World San Diego)

    Family:
    -Volo da Vinci (Europa-park)
    -Wild Surge (Busch Gardens Tampa)
    -Le Cycl’o Vent (La Mer de Sable)

    Hiermee heeft iedereen zijn keuzes gemaakt, vanaf dit moment hebben alle deelnemers 14 dagen de tijd om hun park te presenteren in dit topic. Hierna zal dan getemd worden, maar dit staat al allemaal uitgelegd in het andere topic.
    Ik wens hierbij alle deelnemers succes en als de deadline niet gehaald kan worden kan ik deze nog een weekje uitbreiden.

  13. #73

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Terug van weggeweest en ik had het al klaar staan, bij deze mijn samenvatting. Alles is duidelijk in het filmpje denk ik

    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  14. #74

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Terug van weggeweest en ik had het al klaar staan, bij deze mijn samenvatting. Alles is duidelijk in het filmpje denk ik

    Denk het niet, want video is niet beschikbaar

  15. #75

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Denk het niet, want video is niet beschikbaar
    Zou moeten opgelost zijn
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  16. #76

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Voorlopig nog weinig tijd gehad voor mijn presentatie, maar morgen maak ik er werk van!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  17. #77

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Ik wil hierbij de deadline verlaten tot 15 maart, omdat er nog maar één presentatie binnen is. En GriffonofNemesis, omdat jij je presentatie al hebt ingediend, kan jij nog een nieuwe post openen om je presentatie aan te passen.
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 02-03-18 om 16:21.

  18. #78

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Afgelopen weken heel weinig tijd gehad, maar daar lijkt nu eindelijk stilaan een eind aan te komen. Morgen en zaterdag maak ik er werk van!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  19. #79

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Amai, daar kroop meer tijd in dan ik verwacht had beter laat dan nooit zeg ik dan.


    Ik ben niet creatief genoeg om te werk te gaan met een video, dus schrijf het maar gewoon uit in een tekst met foto's. De naam voor het park was misschien wel het moeilijkste van de hele opdracht. Ik heb lang zitten zoeken en ben uiteindelijk terechtgekomen bij 'Adventure Forests'.

    Het park bestaat uit drie grote themazones, waarvan de eerste Dark Forest is. Dit is tevens de ingangszone, een groot gebouw dat volledig uit natuurlijk hout bestaat. Achter de ingang ligt een kleine main street met dezelfde stijl van gebouwen. Hierin bevinden zich restaurants, souvenirshops en een groot theater. De main street eindigt op een plein, met in het midden de eerste attractie, Sequoia, waar bezoekers door kunnen wandelen en een mooi uitzicht hebben op de omliggende zone.



    Eveneens op het plein rond Sequoia bevindt zich Crazy House, een tweede doorloopattractie.



    Aan de andere kant van het plein liggen nog twee kinderattracties, de Swinging Tree en de Air Balloons.




    Het park is gebouwd rond een groot meer, waar 's avonds een show met water en licht op te zien is. Als je langs links loopt, kom je in het tweede deel van Dark Forest, waar de grotere attracties staan. De eerste die je tegenkomt is Firechaser Express, een achtbaan voor de hele familie.



    Achter de Firechaser Express vind je de ingang van de Big Timber Log Ride, de log flume van het park. Deze neemt je mee voor een wilde rit door de bossen en kruist ook enkele keren bovenstaande familieachtbaan.



    De topper van deze themazone bevindt zich echter helemaal achteraan in het gebied. Na een lang pad waar je soms al de houten constructie kan zien, kom je terecht op een plein waar naast een restaurant zich ook de ingang van Wildfire bevindt, de hoogste achtbaan van het park.



    Aan de achterkant van het meer bevindt zich het tweede themagebied, Mystery Village. Je komt uit op een pad dat dwars ligt op de route waar je op wandelt en je een fantastisch uitzicht geeft over Taron. Je kan het themagebied zowel langs links als langs rechts betreden en komt zo uit bij een gezellig, middeleeuws dorpje en ook de ingang van Taron.



    Op de plaats waar zich in realiteit Raik bevindt, bevindt zich hier Loke, een Intamin Gyro Swing.



    Op het plein, midden in het themagebied, bevinden zich enkele restaurants, een souvenirshop en ook de ingang van de grootste darkride van het park. The Haunted Mansion, die verborgen zit achter een relatief kleine voorgevel en een gigantische rotspartij van Taron.



    Aan de achterkant van het kleinste themagebied van het park staan nog twee attracties. De eerste is Hex, de madhouse van het park.



    En de tweede attractie die je hier vindt is Scream, een vrijevaltoren van maar liefst 71 meter hoog.



    Achter deze attracties ligt de laatste themazone, El Secretos de los Mayas. Deze zone bestaat uit een combinatie van dichte beplanting en ruïnes uit de tijd van de Maya's. De eerste attractie die je hier tegenkomt is de Maya Express.



    Vlak naast de Maya Express bevindt zich Yucatan, een attractie waar je gegarandeerd nat uitkomt.



    Aan de overkant van het pad, de buitencirkel van het park, bevindt zich nog een waterattractie, de rapid river Piraña.



    Elke themazone heeft zijn grote achtbaan, en die van deze zone is de B&M inverted coaster Katun. De ingang en het station bevinden zich naast de Piraña, en de baan er vlak achter, waardoor de skyline achter de wildwaterbaan fenomenaal wordt.



    Als je het pad volgt komt je uit op een groot plein met een restaurant, de nodige merchandise, een theaterzaal voor een stunt show en de grotendeels indoor achtbaan Huracan. (Tussen haakjes, hier werken altijd alle effecten.)



    De zone wordt afgesloten met een verzameling kinder- en familieattracties. In het midden van het plein staat de iconische, afgewerkte wellenflug en er rond bevinden zich enkele kinderattracties.






    En achter deze zone kom je terug uit aan Sequoia, maar dan aan de andere kant van het plein.


    Voila, tot zover mijn inzending van deze leuke wedstrijd, die achteraf gezien toch lastiger was dan verwacht. Ik kijk uit naar de inzendingen van de andere kandidaten!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  20. #80

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Travellers Point Resort
    Welkom in Travellers Point Resort! Je kunt hier wereldreizen beleven zoals de echte avonturiers, met het verschil dat jij ze allemaal achter elkaar kunt beleven, zonder er lange reizen voor te maken, maar gewoon enkele stappen moet zetten om een nieuw avontuur te beleven. Het park is verdeeld in verschillende wereldregio’s, zodat jij kunt kiezen waar je naartoe reist.
    De themazones:
    - Wild Africa
    - Discoveries of Asia
    - Ocean Wonders
    - Mágico Mexico
    - The mysterious Polars
    - La Bella Italia
    -Rainy Rainforest
    Het park is gebouwd rond een meer, ’s avonds is er een fontein-en vuurwerkshow op het meer, genaamd ‘Expedition of Light’.


    Als je het park bent binnengekomen en je slaat rechtsaf, ben je meteen in de eerste themazone: La Bella Italia. Dit gebied bestaat uit twee attracties: La macchina volante di Da Vinci en Volo Da Vinci.




    Wanneer je verder loopt wandel je binnen in Mágico Mexico. Een gebied volledig gewijd aan de Maya’s.
    Je vindt er Chiapas, volgens velen de beste log flume ter wereld, waar je als een echte avonturier een expeditie maakt.

    Ook vind je er Talocan, een heuse topspin.

    Ook kan je er op El vuelo de halcón net vliegen als een valk.

    En je kan er ook de geweldige show: Templo de Fuego vinden.


    De volgende zone is: Ocean wonders. Ook een van de kleinere zones, maar dit wil niet zeggen dat er niet evenveel plezier te beleven is.
    Je vindt er twee attracties: Manta en Riptide Rescue.




    De volgende zone is Mysterious Polars. Je vindt er ook twee attracties. Antarctica: Empire of the penguin en Polar Explorers Splash.




    De volgende zone is Wild Africa. Je ontdekt er al de wilde avonturen die je op dit continent kunt beleven.
    Er staan twee achtbanen: Cobra’s curse en Black Mamba.


    Ook vind je er Wild drop, een droptoren(tje) voor de hele familie.



    Het voorlaatste gebied is Discoveries of Asia
    Hier vind je twee waterattracties en één thrillride: Kali River Rapids; Angkor: Expedition in the lost kingdom en Kobra.






    Het laatste gebied is Rainy Rainforest, een indoor gebied, waar het klimaat van in een echt regenwoud nagebootst wordt, zelfs met een lichte nevel.
    Dit gebied huisvest de imposante achtbaan Flying over the rainforest en enkele kleinere attracties: Rainforest Drop Towers, Travellers Bus tours, Kon Tiki Wave en Le Cycl’o vent.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •