X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 81
  1. #21

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Ik kies FireChaser Express uit Dollywood als eerste familie-achtbaan.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #22

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Omdat Coasterfrenzy zijn beurt gemist heeft, is het mijn beurt.
    Mijn vierde baan en mijn eerste familiecoaster wordt: Polar Explorer uit het Chinese Chimelong Ocean Kingdom. Met het enige verschil dat de echte beren worden vervangen door animatronics.

    Dit wil ook zeggen dat Coasterfrenzy uit het spel ligt. De volgordes worden veranderd vanaf de waterrides ronde. Ik wil hierbij melden dat ik voor mijn volgende beurt 36 u. zal gebruiken wegens het nieuwe jaar en dit een beetje moeilijk is om mijn volgende keuze snel te maken.
    Als een andere deelnemer ook extra tijd zou nodig hebben door eender welke reden, is dit dit geen probleem.
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 31-12-17 om 12:53.

  3. #23

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Ik zal ook nog Cobra's Curse toevoegen aan mijn park.

  4. #24

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Ik voeg graag Vortex toe uit Canada’s Wonderland ;-)
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  5. #25

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    African Thunder Coaster wordt mijn 5de coaster :-)
    https://rcdb.com/6429.htm

  6. #26

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Ik ga als laatste coaster Huracan in Bellewaerde toevoegen
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  7. #27

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Ik zie net dat ik de waterattracties-ronde ook mag aftrappen dan ga ik als eerst kiezen voor Piraña in de Efteling.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #28

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Mijn eerste waterattracties wordt: Chiapas in Phantasialand

  9. #29

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Ik ga voor Grizzly River Run uit Disney's California Adventure
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  10. #30

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Ik zie dat ik nu 2 keer na elkaar mag dus:
    1) Atlantica Supersplash (Europa-Park)
    2) Fjord Rafting (Europa-Park)

  11. #31

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik zie dat ik nu 2 keer na elkaar mag dus:
    1) Atlantica Supersplash (Europa-Park)
    2) Fjord Rafting (Europa-Park)
    Atlantica Supersplash telt niet PyongWon. Deze staat op RCDB, dus het is een coaster. Je hebt tot 24u. na de post waarin je deze hebt gekozen om een andere waterattractie te kiezen. Indien je dit niet doet, ben je deze beurt kwijt en kan je deze ook niet inhalen in de volgende rond.
    Degene die nu moest kiezen moet wachten en kan pas kiezen na PyongWon's nieuwe keuze.

    Ik wil hierbij ook melden dat ik voor mijn volgende beurt 48u. zal nodig hebben, wegens een driedaags tripje Disney.

  12. #32

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Oké, geen probleem:

    Vraag: is Whale Adventures - Splash Tours (Europa-Park) een kinder attractie? Of moet deze geteld worden als waterattractie?

    Indien het een kinder attratie is, dan kies ik voor een andere optie namelijk: Colorado Boat (Gardaland)

    Indien echter Whale Adventures - Splash Tours (Europa-Park) een water attractie is en later niet kan tellen als kinderattractie, dan kies ik eerst voor deze ...

  13. #33

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Oké, geen probleem:

    Vraag: is Whale Adventures - Splash Tours (Europa-Park) een kinder attractie? Of moet deze geteld worden als waterattractie?

    Indien het een kinder attratie is, dan kies ik voor een andere optie namelijk: Colorado Boat (Gardaland)

    Indien echter Whale Adventures - Splash Tours (Europa-Park) een water attractie is en later niet kan tellen als kinderattractie, dan kies ik eerst voor deze ...
    In de parkgids staat deze onder water attracties dus ik zie hier geen probleem voor
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  14. #34

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    In de parkgids staat deze onder water attracties dus ik zie hier geen probleem voor
    Maar telt Whale Adventures - Splash Tours (Europa-Park) ook als kinderattractie? Dan kies ik deze in die ronde en dan kies ik nu Colorado Boat (Gardaland)....

  15. #35

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Je eerste keuze, fjord rafting staat al vast. Je mag voor de tweede ronde ook maar één baan kiezen. Om dit moment heb je er twee gekozen in één ronde, maar het is mij niet duidelijk welke je nu kiest.

    Een splashbattle is geen familieattractie, maar een wateraytractie. Doordat het doel van de attractie nat worden is en niet een verhaal over brengen zoals bij een rondvaart.

  16. #36

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Je eerste keuze, fjord rafting staat al vast. Je mag voor de tweede ronde ook maar één baan kiezen. Om dit moment heb je er twee gekozen in één ronde, maar het is mij niet duidelijk welke je nu kiest.

    Een splashbattle is geen familieattractie, maar een wateraytractie. Doordat het doel van de attractie nat worden is en niet een verhaal over brengen zoals bij een rondvaart.
    Ik snap hem, hij kiest voor Whale Adventure aangezien het enkel meetelt als waterattractie en niet als kinderattractie
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  17. #37

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Ik snap hem, hij kiest voor Whale Adventure aangezien het enkel meetelt als waterattractie en niet als kinderattractie
    Yeps; Aangezien Whale Adventure dus enkel telt als waterattractie.. kies ik voor deze!

  18. #38

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Nathan G heeft de tijd tot 7:42 zaterdag om zijn keuze te maken. Wegens de vele berichten in dit topic.

  19. #39

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Ik kies als tweede waterattractie Yucatan uit Rainbow Magicland.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  20. #40

    Re: The Build your own Theme Park Contest [Het spel]

    Mijn tweede waterattractie wordt Angkor, Port Aventura.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •