X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wat moet Toverland na Avalon eerst doen? Hotel bouwen of nog een attractiezone?

Stemmers
22. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Themahotel

    2 9,09%
  • Nieuwe attractiezone

    20 90,91%
Resultaten 1 tot 12 van de 12

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Wat moet Toverland na Avalon eerst doen? Hotel bouwen of nog een attractiezone?

    Ik ga er volgend jaar voor de eerste keer heen, dus of het dagvullend is of niet kan ik eigenlijk niet weten, al is mijn mening dat het dat net wel is met de nieuwe themazone (of nog net niet). Ik denk dus dat eerst nog een nieuw gebied met attracties niet slecht zou zijn, al begrijp ik ook wel dat mensen die van verder komen misschien de avond ervoor dan kunnen aankomen in het hotel en de dag erna het park bezoeken. In die zin zou een hotel een logische keuze zijn. Maar anderzijds heb je inderdaad die twee centerparcs vlakbij, ik weet niet of je daar voor één nacht kan boeken maar indien dat mogelijk is zou ik niet meteen inzien waarom mensen dan niet naar daar zouden gaan. (lang geleden dat ik nog eens in een centerparcs zat, geen idee of die met het alleen-op-maandag-en-vrijdag-aankomen-of-vertrekken-systeem werken )

    Een vakantiepark lijkt me, zoals Ignace zegt, ook wel leuk voor bij dit park maar met die centerparcs in de buurt zou het maar raar zijn om een vakantiepark te openen denk ik. Wellicht daarom de keuze voor een hotel. Of nog beter zouden ze misschien één van die centerparcs overkopen en het park tot daartegen uitbreiden, is dat geen idee?

    Ik heb dus ook voor nog attracties gestemd.

  2. #2

    Re: [Poll] Wat moet Toverland na Avalon eerst doen? Hotel bouwen of nog een attractiezone?

    Nog even verder gedacht...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik ga er volgend jaar voor de eerste keer heen, dus of het dagvullend is of niet kan ik eigenlijk niet weten, al is mijn mening dat het dat net wel is met de nieuwe themazone (of nog net niet). Ik denk dus dat eerst nog een nieuw gebied met attracties niet slecht zou zijn, al begrijp ik ook wel dat mensen die van verder komen misschien de avond ervoor dan kunnen aankomen in het hotel en de dag erna het park bezoeken. In die zin zou een hotel een logische keuze zijn. Maar anderzijds heb je inderdaad die twee centerparcs vlakbij, ik weet niet of je daar voor één nacht kan boeken maar indien dat mogelijk is zou ik niet meteen inzien waarom mensen dan niet naar daar zouden gaan. (lang geleden dat ik nog eens in een centerparcs zat, geen idee of die met het alleen-op-maandag-en-vrijdag-aankomen-of-vertrekken-systeem werken )
    Als ik van verder zou komen, zou ik nog zaken in de omgeving opzoeken... Dan zou een Center Parcs al een mooie basis zijn voor het aanbod dat je al op het domein hebt. 1 nacht CP zal denk ik inderdaad niet meteen mogelijk zijn.

    Andere optie nog voor Toverland, is een tweede park openen, in de zin van een volwaardig avonturenpark of waterpark. Op die manier heb je twee belevingen naast elkaar.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •