X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 99

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Deze attractie vind ik nu wel eentje om naar uit te kijken.

    Een mega attractie kan je niet verwachten van Bellewaerde en als je ziet wat er de laatste 15 jaar is bij gekomen dan is dit toch een grote investering waar ik naar uitkijk.

    Ja, het is een water attractie waar Bellewaerde er al veel van heeft maar het is wel een speciale. Je vind een dergelijke attractie niet in de benelux. En als ik nu aan Bellewaerde denk, denk ik niet aan thrill maar aan water attracties, dieren en de boomerang. Deze investering versterkt dit.

    Wat capaciteit betreft, laat ons eerlijk zijn de keverbaan heeft al lang geen deftige capaciteit meer. de bakjes zijn zeer klein en gemiddeld is de helft gevuld met één persoon. De dispatch tijden zijn dramatisch geworden tov vroeger. Ja ik heb zelf nog gewerkt in de meli aan de kever baan in de tijd dat er nog 2 medewerkers aan deze attractie werkten. Dan ging het vooruit. Met één medewerker is dit toch al veel minder geworden.

    Ok een dergelijke attractie is geen capaciteit monster.
    Maar met deze nieuwe attractie ga je toch de lange wachttijden aan de bengal river en de boomstammetjes verlagen.

    Wat je nu wel te kort komt is een instap coaster, zo iets zoals ze in ierland in europapark hebben.
    Dit zou dan ook een logische volgende investering zijn.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Misschien draaien de negatieve reacties hier bij als men deze extra info ziet:
    https://www.facebook.com/media/set/?...0952926&type=3

    Constructeur: Intamin / ABC
    Opening is wel pas voorzien in 2024!


    www.coasterfriends.de

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •