X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 99
  1. #21

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Ik zie ze meer als collega's dan concurrenten. Effectief, beide familie parken maar Walibi is toch net iets meer gekend als een thrill park. Zo ver liggen ze wel niet van elkaar en de Golden Pass verkoopt net iets vlotter omdat beide parken er in zitten. Bellewaerde heeft wel meer bezoekers uit Frankrijk dan Walibi volgens mij. Vooral omdat Walibi al een groot publiek heeft uit Wallonië en Vlaanderen.

    Bellewaerde heeft een heel lokaal bestuur en met de beperkte middelen die ze krijgen, proberen ze er zoveel mogelijk uit te halen. Alleen blijven ze met dat type investeringen hangen op hetzelfde bezoekersaantal. Zelf het waterpark zal gewoon een plus zijn voor de bestaande bezoekers en een beetje nieuwe locals die af en toe zullen gaan zwemmen. We kunnen alleen maar hopen dat het investeringsplan voor Walibi boven verwachting werkt voor CDA zodat ze hetzelfde kunnen doen voor Bellewaerde, want alleen dan zal dat potentieel echt gebruikt worden. Plus dan kan dat lokaal bestuur hopelijk wat groter denken.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #22

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Ook heb ik de mening dat Bellewaerde, een beetje veel "onderdrukt" wordt door CDA. Het grote geld gaat eerst naar Walibi en pas later beslist men of er iets kan zijn voor Bellewaerde. Het is hoogtij dat men eens een groot bedrag vrijmaakt voor Bellewaerde zodat ze eens deftig alle oude gebouwen kunnen wegdoen, nieuwe gebouwen zetten. Alle oude attracties serieus renoveren of vernieuwen en een aantal nieuwe attracties bijplaatsen. Dat zou de bezoekersaantallen zeker verhogen.

  3. #23

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vlinderke Bekijk Berichten
    Ook heb ik de mening dat Bellewaerde, een beetje veel "onderdrukt" wordt door CDA. Het grote geld gaat eerst naar Walibi en pas later beslist men of er iets kan zijn voor Bellewaerde.
    Volgens mij onderschat je de PERMANENTE kosten voor het houden van de aardige collectie dieren. Maar omdat het hier geen dierengevangenis.be maar pretparken.be betreft, deel ik wel je wens in extra investeringen in draaiende, rijdende of vliegende attracies.

  4. #24

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Tuurlijk hebben ze veel permanente kosten. Het speciale eten voor al die dieren kost al een fortuin.

  5. #25

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Blijkbaar komt er een nieuwe film in het 4D theater voor 2018?


    https://www.bellewaerde.be/nl/attracties/4D
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  6. #26

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Tuurlijk, dat we hier niet eerder aan gedacht hebben!

  7. #27

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Blijkbaar komt er een nieuwe film in het 4D theater voor 2018?


    https://www.bellewaerde.be/nl/attracties/4D
    Ik vind het wel leuk dat ze zo vaak van film veranderen, er zijn veel parken die veel langer bij hun films blijven. Voor een 4D-cinema die 12 jaar geleden opende vind ik het wel knap dat dit al de zevende film is. (Plus twee Halloween-films en een winterfilm is dit al de tiende). Turtle Vision niet meegerekend (2010 - 2014) heeft geen enkele film daar langer dan drie jaar gedraaid. Leuk voor mensen die jaarlijks het park bezoeken dat het niet bij elk bezoek dezelfde film is.

  8. #28

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik vind het wel leuk dat ze zo vaak van film veranderen, er zijn veel parken die veel langer bij hun films blijven. Voor een 4D-cinema die 12 jaar geleden opende vind ik het wel knap dat dit al de zevende film is. (Plus twee Halloween-films en een winterfilm is dit al de tiende). Turtle Vision niet meegerekend (2010 - 2014) heeft geen enkele film daar langer dan drie jaar gedraaid. Leuk voor mensen die jaarlijks het park bezoeken dat het niet bij elk bezoek dezelfde film is.
    Akkoord, toch vind ik die films vaak voorbijgestreefd. Ik ben zelf al geen filmfanaat toucours, maar kan me moeilijk inbeelden dat gezinnen hiervoor naar Bellewaerde gaan.

    Wel inderdaad respect dat ze zo vaak veranderen. Die film en die bewegingen+effecten (doen ze dat nog altijd?), moeten toch terug op elkaar afgestemd worden. Verder hoop ik wel dit jaar dat ze nog wat verbeteringen, renovaties of thematisering uitvoeren, anders is de VR wel krachtiger in BJL. Hun kleinere attracties zoals hun Tea Cups, Peter Pan, Piratenboot, El Toro, ... moeten ze ook zien bij te houden en dat is toch iets wat ik de laatste jaren mis.

  9. #29

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Wat ik eerder in gedachten heb is dat ze meer richting een resort(tje) gaan. Voor de doelgroep eigenlijk ideaal. Met de familie een weekendje weg. Op het gemakje wat attracties doen, een bezoek aan het waterpark, wat dieren bekijken, showke meepikken,... op zich een fijn vakantiegevoel. Als ik zie hoe parken als Duinrell of Slagharen draaien, die toch iets kleiner zijn, moet dat in Bellewaerde wel kunnen. Een familie kan zich makkelijk een dag vermaken in het park. Met het waterpark erbij zie ik zelfs twee dagen wel kunnen.

    Waar ze die accommodatie kunnen plaatsen is iets anders... misschien nog wat parking A opofferen? Er schiet toch niet veel meer over die de moeite is om te parkeren .

    (ook al weet ik dat er gerenoveerd en gerestaureerd moet worden, het gaat over speculaties, niet wishfull thinking)

  10. #30

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    ik heb vandaag nieuwe meetpunten ontdekt in bellewaerde tussen de canadian tearoom en bengal kiosk
    ik heb echt geen idee waar voor die kunnen zijn dat zal de toekomst uitwijzen hopelijk =)















  11. #31

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Vandaag? Die bomen zijn plots wel héél kaal ...

  12. #32

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Hahaha, ik betwijfel ook of het vandaag was.

    Met een van de meetpunten midden op een brug verwacht ik hooguit nieuwe vuilbakken.

  13. #33

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Hahaha, ik betwijfel ook of het vandaag was.

    Met een van de meetpunten midden op een brug verwacht ik hooguit nieuwe vuilbakken.
    Het is geen toegankelijke brug alleszins dus dat randmuurtje kunnen ze gewoon omgooien.
    In dat gebied hoop ik eerder op een nieuw dierenverblijf dan een attractie. Ofwel is het om een decoratief element toe te voegen...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  14. #34

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Lekker met de winterjas in BW geweest dan ook ja? Dat zijn toch wel zeer zeker geen foto's van vandaag?
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #35

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Lekker met de winterjas in BW geweest dan ook ja? Dat zijn toch wel zeer zeker geen foto's van vandaag?
    Waar zegt hij dat het nieuwe foto's zijn? Misschien bedoelde hij wel dat hij dat vandaag ontdekt had op oudere foto's? (Overigens waren de bomen mij niet eens opgevallen, maar eerder die grote plas en het mos op de paden terwijl het al praktisch twee weken kurkdroog en snikheet is )

    In ieder geval mag er in dat stuk zeker iets nieuws komen. Een dierenverblijf of een rustige buitenattractie lijkt me hier wel passen.

  16. #36

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Waar zegt hij dat het nieuwe foto's zijn? Misschien bedoelde hij wel dat hij dat vandaag ontdekt had op oudere foto's? (Overigens waren de bomen mij niet eens opgevallen, maar eerder die grote plas en het mos op de paden terwijl het al praktisch twee weken kurkdroog en snikheet is )

    In ieder geval mag er in dat stuk zeker iets nieuws komen. Een dierenverblijf of een rustige buitenattractie lijkt me hier wel passen.
    "Ik heb vandaag nieuwe meetpunten ontdekt"

    Dus wat, je maakt specifiek foto's van meetpunten en realiseert je pakweg 4 maand later pas dat je ze gemaakt hebt?

    Ik wil gewoon maar zeggen dat ik hierbij graag een tijdsindicatie zou hebben. Als dit van vorig jaar is ofzo, is dit niet meer relevant hé.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #37

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Dus wat, je maakt specifiek foto's van meetpunten en realiseert je pakweg 4 maand later pas dat je ze gemaakt hebt?
    Ja, is dat zo vreemd dan?



    Laatst gewijzigd door Rickie97; 04-07-18 om 13:46.

  18. #38

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    beste idd de foto's zijn idd eerder genomen sorry voor de verkeerde info
    de paaltjes en meetpunten zijn nog aanwezig

  19. #39

    Re: Seizoen 18-19

    En er komt misschien een woodie! Ah nee, toch niet Wees eens wat positiever! Het leven is zoveel leuker met optimisten En ik denk dat we er allemaal over eens zijn dat ze wel meer dan "een struik snoeien". Geef toe: geen enkel ander pretpark in België is zo groen en bevat zoveel natuur dan Bellewaerde. (Komaan, geef het toe, zeg eens wat positiefs over Bellewaerde. Je kunt het!)

  20. #40

    Re: Seizoen 18-19

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    En er komt misschien een woodie! Ah nee, toch niet Wees eens wat positiever! Het leven is zoveel leuker met optimisten En ik denk dat we er allemaal over eens zijn dat ze wel meer dan "een struik snoeien". Geef toe: geen enkel ander pretpark in België is zo groen en bevat zoveel natuur dan Bellewaerde. (Komaan, geef het toe, zeg eens wat positiefs over Bellewaerde. Je kunt het!)
    Als we allemaal zo "Positief" (lees: Non-Kritisch) waren als jij, zou BWP nu nog steeds gewoon een bos zijn en zouden we er nog steeds superblij mee moeten zijn

    Ja: BWP is het groenste park van België.. maar dat is niet echt een prestatie als je in een bos ligt. Dit zou pas respect verdienen als het voorheen een kale vlakte was.

    Dat is net zoiets als de Sahara bejubelen als grootste zandbak ter wereld (en dat hebben we tenminste wél nog zelf veroorzaakt).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •