Met de bouw van het waterpark komt er wellicht weer eenn Wereld van Bellewaerde waar in we zullen zien wat er allemaal gebeurd is, alleen zal dat nog een klein half jaartje wachten worden daarop.

Dat andere parken niks nieuws doen is uiteraard volledig irrelevant. Sterker nog, het kan net een reden zijn om wél veel te doen en daarmee de mensen te overtuigen om naar Bellewaerde te gaan ipv Plopsaland bijvoorbeeld.

Een nieuwe attractie gaat het wel niet worden, dat wordt wellicht weer iets voor 3-4 jaar na Dawson Duel. Ik verwacht in de tussentijd misschien iets met de dieren, verdere renovaties van restaurants e.d., zo was er na Huracan (2013) de amoerluipaarden (2014), de nieuwe Texas Grill ipv het Buffalo Steak House (2015), ... En nu heeft men natuurlijk het waterpark waar wellicht een groot deel van de aandacht naartoe zal gaan. Hopelijk niet voelbaar in het park zelf, want de miljoenen die daar de afgelopen jaren jaarlijks geinvesteerd zijn... Dat jaarlijks budget mag gerust nog even zo blijven van mij.

Wait and see zeker? Ik heb er wel vertrouwen in.

En misschien ook nog even in dit topic de abonnementen vermelden die blijkbaar een metamorfose aan het ondergaan zijn. Daarvan ben ik ook wel benieuwd wat eruitkomt.