Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Afgelopen weekend het park na 10 jaar nog eens bezocht. Helaas Hurucan niet kunnen doen (was ik nogthans heel nieuwsgierig naar).

Het park heeft enorm veel potentie, maar echt grote attracties zie ik hier toch niet komen. Ik begrijp dat het park in een relatief arm gebied ligt en bij een nieuwe investering moet je die investering ook na een bepaalde tijd terug kunnen verdienen. Dat zie ik BWP momenteel (nog) niet doen.

Wat mij betreft heeft het park eigenlijk het hardste een verbinding nodig van Mexico naar Canada. Ik zou dan de Bengal Express een flinke upgrade geven. Station weg waar het nu is, maar wel een station in Canada en eentje in Mexico. Laat de baan door meer dierenverblijven gaan. Zet er andere treinen op zodat mensen niet gekookt worden. Open treinen zouden mooi zijn, zeker bij verblijven met bijvoorbeeld zebra's etc. Bij de leeuwen en tijgers kun het verblijf zelf aanpassen zodat de trein achter een glazen plaat door rijdt. Zo wordt het een nog betere attractie, maar meteen ook een transportsysteem tussen beide kanten van het park.
Mooi idee!