X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 2 van de 2
  1. #1

    Sluitingsuren veranderen steeds, op de duur weet niemand het nog...

    Wat is dit allemaal met de sluitingsuren in Bellewaerde? Eerst was het park in de zomer open tot 19 u en op dinsdag en donderdag tot 20 u en op zaterdag tot 22 u. Maar die uren veranderen regelmatig.
    Zo hadden we afgesproken voor woensdag 23 augustus. Mijn dochterjes zou samen met haar vriendinnetjes komen en gebracht worden rond 10 u 30. Ik zou er rond 18 u 30 achtergaan en de meisjes nog trakteren met een ijsje. Nu veranderen ze opeens het sluitingsuur van 19 u naar 18 uur.... Ik kan maar tenvroegste om 18 u 30 aanwezig zijn, dus geen ijsjes meer en de kindjes zullen dan buiten het park moeten wachten wat ik ook niet veilig vind! Welke rare beslissingen neemt men daar toch?

  2. #2

    Re: Sluitingsuren veranderen steeds, op de duur weet niemand het nog...

    Dat is wel vreemd ja...

    Nu kan ik wel zeggen, in Bellewaerde is tegenwoordig het "sluitingsuur" niet per se het sluitingsuur van het park, maar van de wachtrijen. Ik was er vorige week dinsdag, toen was het park geopend tot 20u, en konden wij nog tot 20u in een wachtrij aansluiten, er werd zelfs nog een show opgevoerd die begon om 20u. Wij hebben afgesloten op Wakala, maar hebben dan nog wat in het park rondgewandeld en zelfs nog een braadworst gegeten na 20u aan het kraam in de jungle. We waren pas tegen 20u30 buiten aan de hoofdingang.

    Dus misschien als je geluk hebt lukt dat ijsje trakteren toch nog wel :-) (tenzij dit enkel op feestdagen zo is natuurlijk)

    Daarnaast, aan de hoofdingang heb je nog de ruimte van de tassencontrole eenmaal je buiten de poort van het park bent, die afgeschermd is van de parking. Op zich is dat geen onveilige plaats om te wachten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •