Tussen de Brink en Panda Droom is nog een groenstrook met een sloot. Die zal er ook altijd blijven. Daar achter zou je een gethemede muur kunnen zetten om de attractie wat te verbergen. Mochten het inderdaad koetsen zijn, mag je die gerust ook wat zien, want dat hoeft niet te vloeken (de octopus vloekt wat mij betreft trouwens wel al met de rest van de Brink en de volstrekt onafgewerkte zijkant van Panda Droom is ook het eerste wat je ziet als je na de ingang van het park direct rechts af slaat richting Fata Morgana). De andere paden lijken me wat minder een probleem. Richting spookhuis toe wil je een beboste sfeer houden en dat kan. De rest is eigenlijk wel vrij om te doen whatever de efteling wil. Het park is sowieso al een radjetoe aan thema's dus dat past wel.

Maar zoals Ignace al aan haalde: Het zou een héél kleine versie van Test Track moeten worden wil het op plaats van de bob komen. De hoogteverschillen die nu in deze types attractie zitten zou de Efteling echter gemakkelijk ook weg kunnen laten door een andere layout te kiezen, dus dat lijkt me geen bezwaar.