Ik heb gekozen voor slopen en vervangen voor een gelijkaardige attractie. Dit type baan is vrij Uniek, maar de twee varianten die bestaan heb ik allebei gedaan (een derde die ooit in Cedar Point stond heb ik helaas gemist) en ik moet zeggen dat de versie in Texas een pak beter is dan in de Efteling.

Ik weet wel dat Intamin dit niet meer produceert, maar toch zou het geweldig zijn als ze de huidige baan slopen en er een volledig nieuwe voor in de plaats zetten, maar dan wel volledig ingewerkt in een besneeuwde berg. Je zou er ook leuk enkele wandelpaden doorheen kunnen leiden om te kijken. Van mijn part mogen ze Pandadroom meteen ook slopen om zo meer ruimte voor de nieuwe bob te krijgen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
Ik ben niet zo'n fan van de trilling die de geribbelde baan geeft bij het uitzwenken. Dat weegt voor mij harder door dan het niet zo'n fan zijn van de vele schokkerige remsecties bij de Bob van de Efteling. :-)
Same here.. Daarnaast haalt de trein voor mij het gevoel van een bobslee volledig weg.

Daarbij moet ik wel zeggen dat mack een groot voordeel heeft in capaciteit en intensiteit van de banen, en hoewel ik dat laatste wel kan smaken denk ik niet dat een baan als de bob in de Efteling te intens moet gaan worden (zoals die in Heide Park). Zoals al eerder in dit topic aangehaald ligt de charmes van de bob er juist in dat deze goed geschikt is voor alle leeftijden.