X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 25

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Tivoli Gardens] 2018 - Nieuwe attractie (i.p.v. breakdance Snurretoppen)

    Ik herinner me deze attractie niet van m'n bezoek in 2015. Volgens het parkplan kan je er moeilijk naast kijken: Nabij het kleine reuzenrad en dus tussen die stokoude woodie en de Star Flyer. Nu betreur ik wel dat ik 'm wellicht niet gedaan heb.

    Toren-attracties zijn er idd genoeg, maar wel te verklaren vanuit het plaatsgebrek en de mooie stadszichten. Ooit mogen ze er de oldschool valtoren (of is die launch, m'n geheugen!) vervangen door wat Gröna onlangs heeft neergepoot.

    Laat het speculeren beginnen! Voor fam. en toch een beetje thrill: een nieuwbakken polyp à la Djurs? Of hebben ze al zo iets (m'n geh... bis)? Dat zou voor velen maar een geringe meerwaarde bieden t.o.v. de breakdance.

  2. #2

    Re: [Tivoli Gardens] 2018 - Nieuwe attractie (i.p.v. breakdance Snurretoppen)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Laat het speculeren beginnen! Voor fam. en toch een beetje thrill: een nieuwbakken polyp à la Djurs? Of hebben ze al zo iets (m'n geh... bis)? Dat zou voor velen maar een geringe meerwaarde bieden t.o.v. de breakdance.
    Zoiets hebben ze nog niet in Tivoli. Ik ben in ieder geval fan van deze Polyps van Gerstlauer, dus deze attractie mag er van mij zeker komen! Al lijkt het een vreemde ruil dan, want de attracties zijn toch vrij vergelijkbaar. Tenzij het natuurlijk wegens technische redenen is dat de breakdance moest verdwijnen... Dan zou het een heel mooie opvolger zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •