X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    [SFMM] Nieuwe attractie 2019?

    http://www.screamscape.com/html/six_...c_mountain.htm

    Op foto's is te zien dat Six Flags Magic Mountain ruimte vrij aan het maken is achter de woodie "Apocalypse". Gezien het park bijna perfect rechthoekig is lijkt het er op dat dit stuk grond redelijk nieuw is aangekocht, al kan ik de preciese situatie van het park niet. Wie op Google Maps kijkt zal wel zien dat het park rustig wat extra grond kan gebruiken.

    Er gaan al een tijdje geructen dat het park een grote B&M dive Coaster zou krijgen. Wellicht dat dit voor de betreffende baan wordt. Er lijkt alvast ruimte genoeg te zijn. zouden ze dan de concurrentie met Cedar Point willen aan gaan en hun record willen verbreken?

  2. #2

    Re: [SFMM] Nieuwe attractie 2019?

    De eerdere geruchten over een dive coaster luiden dat deze Viper ging vervangen. Ik ben blij dat deze voorspelling niet blijkt uit te komen, want ondanks de kritiek die de coaster krijgt wil ik hem toch nog eens graag uittesten.

  3. #3

    Re: [SFMM] Nieuwe attractie 2019?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    De eerdere geruchten over een dive coaster luiden dat deze Viper ging vervangen. Ik ben blij dat deze voorspelling niet blijkt uit te komen, want ondanks de kritiek die de coaster krijgt wil ik hem toch nog eens graag uittesten.
    Tsja. Je kunt vinden over de baan wat je wilt (je = in het algemeen gesproken in deze context en niet Jij specifiek uiteraard) het is en blijft een klassieker. Zelf vond ik de baan ook niet heel aangenaam, maar ik zou hem gewoon weer opnieuw doen als ik nog eens in het park kom. Daarnaast is het sowieso triest als een park klassiekers moet gaan slopen om plaats te maken voor nieuwe banen.

    Ik denk overigens dat het nog prima mogelijk is om een 2e baan door Viper heen te laten lopen. Viper heeft een vrij open layout en tussen de track en het pad in zit aardig wat ruimte. Maak goed gebruik van de hoogte en je komt een aardig eind.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •