X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 30
  1. #1

    [Cavallino Matto] 2018

    Het Italiaanse pretpark Cavallino Matto zal dit jaar uitbreiden met een log flume (Technical Park):



    Bron: https://www.facebook.com/cavallinomatto.it/

  2. #2

    Re: [Cavallino Matto] 2018


  3. #3

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Mooi project voor een parkje dat toch minder aan bod komt. Samen met Freestyle lijkt dit me toch een reden te worden om er eens heen te gaan!

  4. #4

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Stevige uitbreiding van het Italiaanse Cavallino Matto. Een nieuw Dino gebied met 2 nieuwe attracties. De Log Flume (Technical Park) is momenteel nog in opbouw.










    Bron: Cavallino Matto
    Bouwfoto Jurassic River: TheScenographer @ parksmania.it

  5. #5

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Zien er originele attracties uit!

  6. #6

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    is dat een daling meteen gevolgd door een lifhill? Ik dacht dat zoiets enkel in rollercoaster tycoon gedaan werd met boomstambanen... het is alleszins beduidend meer dan die vluchtheuvel bij chiapas of menhir express...

  7. #7

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Het ziet er mij meer naar uit dat het toch een heuvel lijkt. Dit doordat er geen ruimte is voor een splashh. Een lifthill zou natuurlijk ook nog kunnen, want door dat wegje dat daar ligt kunnen ze eigenlijk niet anders daar.
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 02-08-18 om 14:02.

  8. #8

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Het oranje oogt wel een beetje raar imo, net een Hot Wheels baan. Daarentegen ziet het er wel al een toffe baan uit en een goede uitbreiding voor het park!

  9. #9

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    want door dat welke dat daar ligt kunnen ze eigenlijk niet anders daar.

    Wat?

  10. #10

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Ziet er een zalige log flume uit! Dat park moet toch eens op de planning komen hier .

  11. #11

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Mooie toevoegingen die er inderdaad best origineel uitzien!

  12. #12

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    is dat een daling meteen gevolgd door een lifhill? Ik dacht dat zoiets enkel in rollercoaster tycoon gedaan werd met boomstambanen... het is alleszins beduidend meer dan die vluchtheuvel bij chiapas of menhir express...
    Ik denk dat de camelback van Chiapas hoger is hoor, en anders zal er weinig verschil in zitten. Aan de kant van de splash zeker niet, maar aan de andere kant komt deze toch uit een enorm diep gat. Het is moeilijk in te schatten door de volstrekt andere situatie, maar die van Chiapas lijkt me alvast stijler te lopen.

    Op het eerste oog moest ik trouwens direct aan zo'n hotwheels baan denken. Toch maakt de originele layout me wel nieuwsgierig naar dit ding. Vooral omwille van de hierboven al besproken uphill. Een lift direct na de drop kan ik me moeilijk voorstellen omdat het daar zeer lastig wordt de boot fatsoenlijk op te vangen. Van de andere kant LIJKT de linker kant amper lager te zijn dan de rechterkant en heb ik mijn twijfels of de boot het puur op zwaartekracht kan halen.

    Tijd zal het leren.

  13. #13

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Hopelijk ligt het gewoon allemaal aan het perspectief van de foto en is de linkerkant veel lager dan de rechterkant en anders zal het park wel een héél speciale logflume rijk zijn.

  14. #14

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Wat?
    Mijn excuses, ik bedoelde wegje ipv welke. Was de schuld van autocorrectie.

  15. #15

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    De attractie is nu ook open. De rare bult in de baan is wel een heuvel en de attractie wordt daardoor ook als watercoaster geclassificeerd.
    Video:https://youtu.be/0A4hQpAXJAI

  16. #16

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    De attractie is nu ook open. De rare bult in de baan is wel een heuvel en de attractie wordt daardoor ook als watercoaster geclassificeerd.
    Video:https://youtu.be/0A4hQpAXJAI
    Voor discussie vatbaar zou ik zeggen Waarom deze wel en Chiapas niet?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  17. #17

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Zalig. Dat wordt nog ergens een lang weekendje Pisa op de kalender zetten.

    RCDB is al langer het noorden kwijt, waarom deze er wel op staat is mij ook een vraag.

  18. #18

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Zalig. Dat wordt nog ergens een lang weekendje Pisa op de kalender zetten.

    RCDB is al langer het noorden kwijt, waarom deze er wel op staat is mij ook een vraag.
    Omdat deze er ook op staat? https://rcdb.com/10330.htm

    In ieder geval, beide zijn geen achtbanen. En als je deze toch rekent als achtbaan, dan is Chiapas er zeker 1, aangezien ze daar werken met een echte kettinglift.

  19. #19

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Vreemd, zou ik ook echt niet als een achtbaan zien.

  20. #20

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Op zich snap ik het wel, want als dit geen achtbaan is, dan is Poseidon (bijvoorbeeld) dat ook niet.

    Normaalgesproken legt RCDB de grens bij het op en neer gaan van de baan. Maar inderdaad, dan vallen zowel de flume van Parc Asterix als die van PHL onder de coasters.. Ik dacht eerst nog dat dit was omdat die toch meer in een goot rijden en niet op rails (zoals de supersplashes), maar bij deze attractie is het toch ook wel echt een goot.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •