X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 30

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dan zouden trouwens ook hel veel supersplashes van RCDB gehaald moeten worden.
    Er staan ook geen supersplashes die aan mijn beschrijving voldoen op rcdb . De mensen die de facebookpagina van rcdb runnen zijn niet degene die de site bewerken trouwens: ik heb contact gehad met de oprichter en mijn uitleg is hoe hij het tegen mij uitgelegd heeft.

  2. #2

    Re: [Cavallino Matto] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Er staan ook geen supersplashes die aan mijn beschrijving voldoen op rcdb . De mensen die de facebookpagina van rcdb runnen zijn niet degene die de site bewerken trouwens: ik heb contact gehad met de oprichter en mijn uitleg is hoe hij het tegen mij uitgelegd heeft.
    Ha.. je bedoelt diezelfde die in de definities op de site schrijft dat het pas een inversie is als het volledig 180 graden rond gaat, maar op de site alles tussen de 135 en de 215 graden als een inversie rekent?

    Ook wel raar als de ene helft van het team A zegt en de andere helft B zegt.. maargoed. Dat RCDB ook niet altijd even serieus genomen moet worden weten we helaas al langer. Dit is dan ook niet het eerste topic waarbij dit weer ten sprake komt..

    ach.. als ik het park bezoek zal ik een log flume zeker niet links laten liggen. Dus dan is het ook net zo makkelijk om hem af te vinken op CC

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •