X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 194

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Alweer uitstel, de boomstammetjes herinner ik mij toch ook aangekondigd te zijn voor 2018 en hotel 2019. De vervanging voor de vleermuis stelt niet veel voor, maar is bijna zeker een tijdelijke oplossing. Samen met de voorziene doorgang onder het parcours van Heidi is de locatie van de Vleermuis uitermate geschikt als doorsteek naar de parkuitbreiding op de huidige parking eenmaal de nieuwe invalsweg is gelegd. Tot dan verwacht ik eigelijk maar weinig inspanning van Plopsa.

    Plopsa is zeker een groep met visie, maar wat mij betreft toch een visie die zich zeer verengt op korte termijn financiële resultaten.

    Ook opvallend trouwens dat de toegangsprijs stijgt naar € 36.5 volgend jaar, terwijl er dus niets nieuws wordt aangekondigd. Voor een eurootje meer kan je binnen in de Efteling. Qua verschil prijs-kwaliteit/aanbod/thema/... kan dat al ferm tellen.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Alweer uitstel, de boomstammetjes herinner ik mij toch ook aangekondigd te zijn voor 2018 en hotel 2019. De vervanging voor de vleermuis stelt niet veel voor, maar is bijna zeker een tijdelijke oplossing. Samen met de voorziene doorgang onder het parcours van Heidi is de locatie van de Vleermuis uitermate geschikt als doorsteek naar de parkuitbreiding op de huidige parking eenmaal de nieuwe invalsweg is gelegd. Tot dan verwacht ik eigelijk maar weinig inspanning van Plopsa.

    Plopsa is zeker een groep met visie, maar wat mij betreft toch een visie die zich zeer verengt op korte termijn financiële resultaten.

    Ook opvallend trouwens dat de toegangsprijs stijgt naar € 36.5 volgend jaar, terwijl er dus niets nieuws wordt aangekondigd. Voor een eurootje meer kan je binnen in de Efteling. Qua verschil prijs-kwaliteit/aanbod/thema/... kan dat al ferm tellen.
    Volgens mij hebben ze zeker een langetermijn visie, maar is het vadertje staat die niet meewerkt. Doorgang onder Heidi is voorzien voor uitbreiding die dde parking in beslag neemt, maar daarvoor moet eerst die nieuwe verbindingsweg er komen en en nieuwe parking aan de overzijde van de straat..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •