X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 194
  1. #101

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    ik hoop dat ze dezelfde fouten niet opnieuw maken en van in het begin rekening houden met de geluidsnormen etc, zeker op die plaats van het Bumba theater waar de woningen nog een stuk dichter staan dan tov Heidi the ride…..
    Aangezien het over een indoorhal gaat, vermoed ik dat hier weinig problemen zullen zijn. Ik verwacht eerder problemen van buren die geen 10m hoge hal naast hun tuin willen hebben. Achter het bumbatheater ligt nog de grote dierenweide die nu zeer dunbevolkt is, dus het behoort zeker tot de mogelijkheden om daar een vrij grote hal te bouwen!

    Ik hoop dat we hieruit kunnen afleiden dat het Bos van Plop niet moet verdwijnen, zoals de geruchten eerder waren. Als ze direct daarnaast een nieuwe darkride plaatsen, gaat het afgeleefde BvP er dan wel heel flauwtjes uitzien. Het zou fijn zijn als Plopsa dit inziet en BvP ook meteen een upgrade geeft.

  2. #102

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Het dichstbijzijnde huis is de villa van de Florizoones dacht ik.

  3. #103

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Het dichstbijzijnde huis is de villa van de Florizoones dacht ik.
    Als ik kijk naar de grootte van het BvP, en de nieuwe hal moet een achtbaan + darkride herbergen, dat lijkt met me niet onrealistisch dat ze de hele blauwe zone zullen exploiteren. Rekening houdend met het feit dat het theater momenteel wordt gebruikt als opslagruimte en tot in de nok gevuld is, moeten ze daar ook een alternatief voor vinden. Dat kunnen ze oplossen door aan de huizen-kant van het park een aanpalende hal te bouwen als nieuwe opslagruimte. Zo kom je toch al dicht bij die bebouwing.


  4. #104

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Als ik kijk naar de grootte van het BvP, en de nieuwe hal moet een achtbaan + darkride herbergen, dat lijkt met me niet onrealistisch dat ze de hele blauwe zone zullen exploiteren. Rekening houdend met het feit dat het theater momenteel wordt gebruikt als opslagruimte en tot in de nok gevuld is, moeten ze daar ook een alternatief voor vinden. Dat kunnen ze oplossen door aan de huizen-kant van het park een aanpalende hal te bouwen als nieuwe opslagruimte. Zo kom je toch al dicht bij die bebouwing.

    Ik denk dat je de nagel op de kop slaat hier. Ik denk ook dat het om deze zone zal gaan met deze uitbreiding.

  5. #105

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    En als extra surplus, je hebt daar een weg lopen, ik vermoed toegangsweg voor de brandweer (de echte, niet die molen). Indien ze daar een hal zetten met backstagegedeelte kunnen ze ook gemakkelijker in en uit het park...

  6. #106

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik denk dat de aanduiding in het blauw iets te groot is. Dat gaan de buren niet accepteren zo dicht.

    Ik denk dat de hal zo groot niet hoeft te worden. Zeker niet als het hoogstwaarschijnlijk een gelijkaardig themagebied wordt zoals het Königreich der Minimoy in Europa-Park. Zeer plaatsbesparend werken zoals bijvoorbeeld Phantasialand ook doet door alles door en op elkaar te plaatsen.

    Ik waag het erop te zeggen dat Het bos van Plop in de toekomst tegen de vlakte gaat, want er is niet te vergeten nog een Plop themagebied verderop in het park.

    Verder in de toekomst zie ik een hal verschijnen op de plaats van de Tractors van Big & Betsy die zich uitstrekt tot het Bos van Plop en die nieuwe hal voor 2020. Dan is deze hele hoek van het park eigenlijk een Plopsa Indoor voor in de winter en zo hebben ze ook een 365 dagen openstelling.

  7. #107

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik denk dat de aanduiding in het blauw iets te groot is. Dat gaan de buren niet accepteren zo dicht.

    Ik denk dat de hal zo groot niet hoeft te worden. Zeker niet als het hoogstwaarschijnlijk een gelijkaardig themagebied wordt zoals het Königreich der Minimoy in Europa-Park. Zeer plaatsbesparend werken zoals bijvoorbeeld Phantasialand ook doet door alles door en op elkaar te plaatsen.

    Ik waag het erop te zeggen dat Het bos van Plop in de toekomst tegen de vlakte gaat, want er is niet te vergeten nog een Plop themagebied verderop in het park.

    Verder in de toekomst zie ik een hal verschijnen op de plaats van de Tractors van Big & Betsy die zich uitstrekt tot het Bos van Plop en die nieuwe hal voor 2020. Dan is deze hele hoek van het park eigenlijk een Plopsa Indoor voor in de winter en zo hebben ze ook een 365 dagen openstelling.
    Dan heb ge een hal voor de hoeve, dat lijkt me weinig logisch. Ik zie de tractors ook wel verdwijnen maar dan eerder voor iets outdoors. De hoeve wil Steve, de CEO niet verliezen vertelde hij ooit. Mij lijkt me dat een leuke plek om ooit hopelijk in een verre droom een rapid te zien verschijnen

  8. #108

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik dacht iets gehoord te hebben dat de nieuwe hal zo'n 3000 m² zou worden, wat dus een stuk kleiner is dan Mayaland (5000 m²).

    Op Themetalk werd ook vermeld dat Efteling niet de enige is die een nieuwe achtbaan in circusthema gaat bouwen... Ik denk dus dat we hier een kinderachtbaan zullen mogen verwachten in thema van Bumba, aangevuld met een darkride rond Bumba. De zone die Bumba nu heeft stelt te weinig voor, terwijl het wel een populaire IP is bij jonge kinderen.

  9. #109

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik blijf dit toch echt zonde vinden... Heb dit soort sponsorship in Plopsa parken in het verleden vaak genegeerd. Subtiele verwijzingen naar een merk of sponsor kan ik nog begrijpen, bijvoorbeeld een parasol wat nog een functie heeft. Maar een mercedes voor een prachtig kasteel parkeren of een fotopunt zoals dit is er voor mij toch écht over... Je wilt de bezoeker toch laten voelen dat ze de wereld van Wickie de Viking betreden.

    Wickieland is één van de mooiste en gezelligste themagebieden, volgens mij, van de Benelux en kan volgens mij ook vergeleken worden met themagebieden van grote Europese parken, vooral voor België is dit toch echt iets om trots op te zijn. Het is voor mij een zone dat echt bewijst wat Plopsa aankan qua thematisering... De Grote Golf is prachtig weggewerkt... Splash battle ook.

    En dan zetten zoiets neer. Dat begrijp je toch niet... Bedoeld als fotopunt? Wie neemt hier een foto van?

    Sorry ik moest dit even kwijt ;-)

    Foto: Plopsa Fans
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  10. #110

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik deel je mening volledig. Dit is gewoon triest. Maak dan een mooi fotopunt, met een stijlvolle vermelding van je sponsor. Dit is een belachelijke, goedkope stijlbreuk.

  11. #111

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Allé gauw, ik heb het enkele jaren ook al aangeklaagd dat dit me mateloos stoorde. Vorig jaar leek het dan weer de betere kant uit te gaan, door minder van die opzienwekkende propaganda in het park neer te poten, maar blijkbaar hebben ze dit jaar toch weer dergelijke zaken toegelaten. Onbegrijpelijk!

  12. #112

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik stoor me er eigenlijk niet zoveel aan. Ik loop er voorbij zonder ernaar om te kijken en het staat toch ook niet op het midden van het plein. In Amerika zie je soms hele achtbaantreinen in een kleedje van de sponsor, dat vind ik er dan weer wel over.

  13. #113

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Daarom dat ik stiekem Phantasialand toch boven Europa Park verkies. Met attracties als Silver Star en Blue fire zijn ze daar ook wat uit de bocht gegaan naar mijn mening. Iets wat me ook mateloos stoort in Bobland met hun Ben&Jerry's hoek. Als je dan toch voor sponsoring opteert zorgt dan dat het mooi opgenomen wordt in de rest. Die Coca-cola automaat in de wachtrij van Joris en de Draak blijf ik een prachtig voorbeeld vinden van hoe het wel kan. Maar (bijna) alle parken maken hier gebruik van je kan alleen proberen je ogen te sluiten en doorlopen in dat soort gevallen.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  14. #114

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Wij zijn er maandag geweest en eigenlijk stoort dat bord niet echt. Het staat trouwens niet in Wickieland, maar eerder in een verloren hoek/stukje tussen Wickieland en de kermiszone. En de parkgangers, die hingen best gretig op de foto ;-). Stoort mij, net zoals de overgrote meerderheid, ook niet. Plopsa blijft een prachtig park. Het groen is fantastisch onderhouden. Het is er vrij netjes. En we hebben kwalitatief goed gegeten voor een schappelijke prijs in Mr. Spaghetti. Reclame hoort er nu eenmaal bij. Je ziet het echt overal, dus waarom ook niet in een pretpark... . Geen probleem toch. Niet vergeten dat je via die vele partners vaak met korting kan vertoeven in PDP.

  15. #115

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JerKel1988 Bekijk Berichten
    Het groen is fantastisch onderhouden.
    Dat groen of alle bloemen alvast worden dan weer gesponsord door Floralux, zie je op de vele kleine bordjes

  16. #116

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Heeft er ondertussen iemand eigenlijk nog iets gehoord over de renovatie van 'de Boomstammetjes' en de nieuwe attracties in die indoorhal?

  17. #117

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DT Bekijk Berichten
    Heeft er ondertussen iemand eigenlijk nog iets gehoord over de renovatie van 'de Boomstammetjes' en de nieuwe attracties in die indoorhal?
    Ik dacht dat de renovatie van de Boomstammetjes deze winter zou volgen, zodat deze volgend jaar weer straalt tegen het nieuwe seizoen. Meer info kan je hier vinden.

    Over de nieuwe attracties in de indoorhal is nog niets bekend, behalve dat het een darkride en een achtbaan zouden worden.

  18. #118

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik dacht dat de renovatie van de Boomstammetjes deze winter zou volgen, zodat deze volgend jaar weer straalt tegen het nieuwe seizoen. Meer info kan je hier vinden.

    Over de nieuwe attracties in de indoorhal is nog niets bekend, behalve dat het een darkride en een achtbaan zouden worden.
    Ja, het is net daarom dat ik al aan het wachten ben op de eerste concept arts of communicatie over het nieuwe thema en de vernieuwing van 'de Boomstammetjes' en de nieuwe attracties in de nieuwe indoorhal. Als er binnenkort al gestart wordt met de bouw van deze attracties en de ombouwen van 'de Boomstammetjes', zou daar toch ook wel al iets over gecommuniceerd mogen worden?

  19. #119

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DT Bekijk Berichten
    Ja, het is net daarom dat ik al aan het wachten ben op de eerste concept arts of communicatie over het nieuwe thema en de vernieuwing van 'de Boomstammetjes' en de nieuwe attracties in de nieuwe indoorhal. Als er binnenkort al gestart wordt met de bouw van deze attracties en de ombouwen van 'de Boomstammetjes', zou daar toch ook wel al iets over gecommuniceerd mogen worden?
    Ik denk dat dit nog even op zich zal laten wachten, maar na de zomer zullen we wellicht wel een update krijgen.

  20. #120

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik weet niet of we dit al definitief wisten, maar het wordt toch een indoor Bumba zone. Er wordt ook gesproken over een opvolger van Anubis. Laatste paragraaf van dit artikel:

    https://www.hln.be/regio/de-panne/pl...rder~a822046f/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •