X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910
Resultaten 181 tot 194 van de 194
  1. #181

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik vond het wel waard om 2uur te wachten, zeker omdat ik alle attracties ak gehad gedaan die ik wilde doen en het al een hele tijd geleden was. Ik moet zeggen, wat een prachtbaantje is dit toch. Niet van het kaliber Troy of Wodan.

  2. #182

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bellewaerde2001 Bekijk Berichten
    Ik vond het wel waard om 2uur te wachten, zeker omdat ik alle attracties ak gehad gedaan die ik wilde doen en het al een hele tijd geleden was. Ik moet zeggen, wat een prachtbaantje is dit toch. Niet van het kaliber Troy of Wodan.
    Dan heb je veel geduld. Persoonlijk ben ik ook wel fan van Heidi, vindt het bijvoorbeeld spannender dan Anubis The Ride.
    Maar om daar nu twee uur voor te wachten, terwijl het sowieso sneller kan, sorry, maar dan kan ik niet anders concluderen dat er iets mis is met de operations. Dat zelfs wanneer er pannes zijn in De Panne .

  3. #183

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    2h voor een ritje Heidi, dat is toch niet van deze tijd ? En de achtbanen pas ergens in de namiddag openen, het lijkt wel een park uit de Kempen....
    Welk park in de Kempen opent achtbanen pas in de namiddag? Geen enkel idee op wie je speculeert...

  4. #184

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik begrijp dat velen het niet zouden zien zitten, maar je moet je voorstellen: het is 15u, het park is nog 4 uren open en je hebt alles gedaan dat je wilde doen. Ga je hem dan doen of niet?

  5. #185

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zelf ben ik gisteren ook geweest naar Winter Magic in PDP, in combinatie met de Samson & Gert Kerstshow. De Kerstshow zelf vond ik werkelijk zaaaaaaaaalig! Voor kinderen zijn de nummers leuk, maar de show zelf was dan eerder volwassener dan ik gedacht had. Precies Gert Late Night met behoorlijk wat stekken en pikante grappen. En ik heb het niet over die ene die op ooo vermeld werd! #slappetet

    Het park zelf had ik persoonlijk in nog meer thema verwacht. Al jaren bezoek ik in de winter de Efteling. 3 jaar geleden ook Toverland, 2 jaar geleden Disneyland en vorig jaar Phantasialand. Persoonlijk vond ik alle parken meer sfeer uitstralen dan Plopsaland. Begrijp me niet verkeerd, wanneer je aankomt is er zeer veel sfeer met de lichtjes en de schaatspiste op het Dorpsplein. Ook bij Big & Betsy is er heel wat sfeer met hun lichtfestival. Maar daarbuiten zakte het al snel. Hier en daar een soort Plop-Kerstman en kerstbomen, maar Wickieland heeft bijvoorbeeld helemaal niets staan. Daar miste ik toch wel wat de sfeer, maar ook zo in Heidiland of de Kasteelzone. Wat meer warme vuurtjes waren zeker ook welkom geweest.

    Gisteren was het goed druk, met zo'n 50 min. wachten voor het Bos van Plop. Heidi gaf ook 2 uur aan, en reed met 1 trein, waardoor we die geskipt hebben. Andere wachtrijen waren best aanvaardbaar, maar toch bvb. zo'n half uurtje wachten op de Rollerskates.

    En last but not least: op vlak van horeca had ik toch ook wat meer verwacht. Al die samenwerkingen, maar bvb. geen Winter Grimbergen? Geen gepofte kastanjes? Geen glühwein (of ik moet erover gekeken hebben).

  6. #186

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Gisteren was het goed druk, met zo'n 50 min. wachten voor het Bos van Plop. Heidi gaf ook 2 uur aan, en reed met 1 trein, waardoor we die geskipt hebben. Andere wachtrijen waren best aanvaardbaar, maar toch bvb. zo'n half uurtje wachten op de Rollerskates.

    En last but not least: op vlak van horeca had ik toch ook wat meer verwacht. Al die samenwerkingen, maar bvb. geen Winter Grimbergen? Geen gepofte kastanjes? Geen glühwein (of ik moet erover gekeken hebben).
    Naar verluid zou er meer dan 12 000 man in het park zijn geweest. Da's niet astronomisch, maar toch eerder druk, zeker in vergelijking met wat ze de rest van december en november te slikken kregen. Zelfs als de Rollerskates dan op één ronde staan, loopt de wachttijd makkelijk op tot meer dan een half uur. Bij Bos van plop zouden ze met een beetje goodwill en een tweede man makkelijk een lagere wachttijd kunnen halen.

    Bij Heidi zou een van de treinen niet gedetecteerd worden door de sensoren waardoor situaties kunnen voorkomen waarbij de baan 'denkt' dat er een blok vrij is, terwijl dat niet zo is of toch iets in die richting. Dan kan je kiezen voor één trein en wachtpijn of geen trein en boze bezoekers.

  7. #187

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Klopt niet, zie uitspraak van parkmanager Wim Wauters afgelopen week:
    Dat wel, maar op 1 december was ee van een 2’de trein toen nog nergens geen spoor ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #188

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Dat wel, maar op 1 december was ee van een 2’de trein toen nog nergens geen spoor ...
    Een weekend-dag in december buiten de kerstvakantie. Dat is bijna per definitie een rustige dag. Los van het feit of de tweede trein beschikbaar is, mag je het dan al eens met een trein minder doen me dunkt.

  9. #189

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Dat wel, maar op 1 december was ee van een 2’de trein toen nog nergens geen spoor ...
    Feit is dat je beweerde de échte reden te kennen waarom er geen trein is, terwijl je het zelf niet wist en het dus niet waar was. Gedachten en feiten zijn niet hetzelfde.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #190

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    De heropbouw van de Vleermuis in Trans Studio Bali (Indonesië).

    Naam:     newplopsa.jpg
Bekeken:  1112
Groote:   269,9 KB

    Naam:     newplopsaa.jpg
Bekeken:  997
Groote:   355,9 KB

  11. #191

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    De andere helft van de Vleermuis opent morgen in Trans Studio Action Zone:

    Naam:     batglider.jpg
Bekeken:  739
Groote:   396,9 KB

  12. #192

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zijn die banen in 2 gedeeld dan? Wat een kosten voor een prul van een baan ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #193

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Zijn die banen in 2 gedeeld dan? Wat een kosten voor een prul van een baan ...
    Ik was te snel met mijn conclusie. Blijkbaar komt deze uit Japan: Hamanako Pal Pal.

    Je ziet op de zwart-rode versie reeds 2 banen aan de linkerkant van de eerste foto.

  14. #194

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Ik was te snel met mijn conclusie. Blijkbaar komt deze uit Japan: Hamanako Pal Pal.

    Je ziet op de zwart-rode versie reeds 2 banen aan de linkerkant van de eerste foto.
    Ik had die 2’de baan over het hoofd gezien maar merkte wel op dat de supports nog steeds voor 2 tracks voorzien waren. Die lift is ook gemaakt voor 2 als ik me niet vergis?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •