X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 240

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Intussen zijn we een dik jaar verder en is er op een korte tijd veel gebeurd in de parken.
    Nieuwe shows, veel meer entertainment, nieuwe attracties en zones in het vooruitzicht, …
    Zoals altijd is er ook een keerzijde van de medaille. Onlangs verschenen er berichten van de Franse vakbonden dat ze het personeel meer uitmelken en zijn de Disney-events in de parken nagenoeg verdubbeld in prijs.

    Conclusie: we krijgen meer maar zullen daar ook dubbel en dik voor betalen. Ik vermoed dat ze dezelfde prijzentactiek uit de Amerikaanse Disney parken zullen toepassen: zolang de bezoeker ervoor betaald zonder een daling in het bezoekersaantal gaan de prijzen ieder jaar gestaag omhoog.

  2. #2

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jenno Bekijk Berichten
    Intussen zijn we een dik jaar verder en is er op een korte tijd veel gebeurd in de parken.
    Nieuwe shows, veel meer entertainment, nieuwe attracties en zones in het vooruitzicht, …
    Zoals altijd is er ook een keerzijde van de medaille. Onlangs verschenen er berichten van de Franse vakbonden dat ze het personeel meer uitmelken en zijn de Disney-events in de parken nagenoeg verdubbeld in prijs.

    Conclusie: we krijgen meer maar zullen daar ook dubbel en dik voor betalen. Ik vermoed dat ze dezelfde prijzentactiek uit de Amerikaanse Disney parken zullen toepassen: zolang de bezoeker ervoor betaald zonder een daling in het bezoekersaantal gaan de prijzen ieder jaar gestaag omhoog.
    Ik moet zeggen dat het afgelopen jaar zeer veel veranderd is in positieve zin. Disney ziet er terug prima uit, de pannes zijn een stuk minder geworden, het horeca aanbod werd verbeterd (o.a. verse mosselen en scampi's op meest 'basic' buffetten). Een directe aansluiting van de Disney boulevard met de Davy Corckett Ranch. Oplevering van de prima vernieuwde kamers in Disney's Hotel Cheyenne. De introductie van de Magic Pass (de Magic Band van Disneyland Parijs).

    En met name veel beter getraind en vriendelijker personeel. Het feit dat de vakbonden klagen over massale ontslagen kan misschien te maken hebben met de hogere eisen die Disney ondertussen stelt voor zijn personeel...? En de prijs... Tja, Parijs is nog steeds het goedkoopste Disney Resort ter wereld. Dat de prijzen zullen stijgen met de komst van al het nieuws lijkt me nogal wiedes (want zelfs zonder nieuwigheden stijgen ze). Er is nog een weg te gaan voor Parijs op het niveau van de Amerikaanse/Aziatische parken draait. Maar als je ziet wat er op één jaar al werd gedaan geloof ik wel dat dit goed gaat komen.

  3. #3

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Ik moet zeggen dat het afgelopen jaar zeer veel veranderd is in positieve zin. Disney ziet er terug prima uit, de pannes zijn een stuk minder geworden, het horeca aanbod werd verbeterd (o.a. verse mosselen en scampi's op meest 'basic' buffetten). Een directe aansluiting van de Disney boulevard met de Davy Corckett Ranch. Oplevering van de prima vernieuwde kamers in Disney's Hotel Cheyenne. De introductie van de Magic Pass (de Magic Band van Disneyland Parijs).

    En met name veel beter getraind en vriendelijker personeel. Het feit dat de vakbonden klagen over massale ontslagen kan misschien te maken hebben met de hogere eisen die Disney ondertussen stelt voor zijn personeel...? En de prijs... Tja, Parijs is nog steeds het goedkoopste Disney Resort ter wereld. Dat de prijzen zullen stijgen met de komst van al het nieuws lijkt me nogal wiedes (want zelfs zonder nieuwigheden stijgen ze). Er is nog een weg te gaan voor Parijs op het niveau van de Amerikaanse/Aziatische parken draait. Maar als je ziet wat er op één jaar al werd gedaan geloof ik wel dat dit goed gaat komen.
    Ik denk dat prijsstijgingen sowieso een jaarlijks fenomeen zullen zijn inderdaad. In ruil krijgen we betere kwaliteit op alle vlakken, denk maar aan de grote investeringen die eraan komen. Toch denk ik dat ze gaan moeten opletten met hun Amerikaanse prijzen, want een Europeaan is het niet gewend. Er zijn genoeg alternatieven voor een verblijfje pretpark (Europa-Park, Efteling, PortAventura, Phantasialand...) Vandaar dat ze de focus leggen natuurlijk op de brands (Marvel, Star Wars...) want die kan je alleen maar daar ten volle beleven natuurlijk.

    Persoonlijk zorgt het ervoor dat ik mij abonnement dit jaar niet verleng. Ik ga even wachten tot de nieuwigheden wat klaar zijn. Aan de andere kant heb ik vroeger een abo gehad terwijl er telkens niet veel nieuws te doen was en is dat nu wel het geval...

    Op zich is een daling in de bezoekersaantallen niet altijd slecht. Indien ze meer uitgeven en meer betalen, kan dat winstgevender zijn zelfs.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #4

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Een Splash Mountain achtige attractie zie ik eerder in het Frozen themagebied komen, dus in de studio's. Op de voorbehouden plaats van Splash Mountain zie ik dan eerder een Rapid river komen, iets als Grizzly of Roaring Rapids.

    Nuja, het zijn geruchten, het is ook perfect mogelijk dat we het moeten doen met nieuwe Meet 'n Greetz de komende jaren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •