Ik ben nu wel een liefhebber van Aerosmith en heb altijd met plezier in RNRC gegaan. De verlichting samen met de muziek maken het toch wel een redelijk unieke coaster. Aangezien men in Iron Man ook gebruik maakt van rockmuziek verwacht ik dat de muziek niet veel zal wijzigen maar de theming binnenin de hal tijdens de rit wel. Misschien gebouwen of dergelijke waar je tussen vliegt ?
Het meest jammere is dat nu de continuïteit met de versie in Florida verdwijnt. In Florida stap je in een limo die je naar het concert brengt en hier in Parijs ben je op het concert. De storytelling en wachtrijtheming is in Florida wel wat beter maar tijdens de rit is er dan wel zeer weinig te zien buiten wat roadsigns en wegwijzers. Het trackverloop is dan wel volledig hetzelfde.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace
Ik heb nooit iets gevonden aan RnR. De wachtrij is afstotelijk, de muziek doet me niets en de baan heb ik altijd als één van de saaiste loopingcoasters ervaren.
Mag ik dan bij deze besluiten dat je Express: Platform 13 in Walibi Holland ook een saaie coaster vindt ? Wat buiten dat RNRC enkele meters langer en iets sneller is spreken we hier van krek dezelfde coaster