Je moet het resort inderdaad als één bekijken. Dat doe ik in Orlando of LA ook. En dan hebben we inderdaad Buzz lightyear, Tower Of Terror en Ratatouille. Echter is dit wel vrij mager van toevoegingen op al die jaren. Reden is misschien dat het park niet in handen was van Walt Disney, maar investeerders die eieren wilden voor hun geld. Nu liggen de kaarten anders en maakt het park deel uit van het grotere geheel "The Walt Disney Company". Dus ik hoop dat we de magere periode gehad hebben.

Zowel de Studios, als het Disney park kan wel nieuwigheden gebruiken.

Ik hoop vooral op nieuwe attracties met hogere herhalingswaarde dan een Ratatouille of Pirates. Dus meer in de zin van Space Mountain, Tower Of Terror, Big Thunder Mountain. Waar ik dan op hoop zijn attracties zoals Splash Mountain, Expedition Everest, Tron Coaster, Cars/Test Track, Star Wars land, ...

Maar goed, het is natuurlijk een park voor heel de familie waar de beleving primeert op spectaculaire attracties. Daar is niets mis mee, maar dan moeten de attracties wel knallers zijn en daar schiet Parijs wel te kort soms.

Ik ga nog altijd graag naar Disneyland, maar als het echt druk is vind ik veel attracties de moeite niet waard om zo lang voor te wachten. En dat is jammer.

Dus blijven hopen op verandering nu, al hoop ik wel iets sneller dan 2024. Want dat zijn we nog lang niet. En ik hoop ook dat als ze de Tower Of Terror aanpakken ze het "hotel" concept behouden - Twilight zone hoeft niet voor mij. Maar ik zie liever een andere Guardians Of The Galaxy attractie komen, dan dat het coole hotel-concept van de Tower weg gaat. Al vrees ik dat het wel Guardians gaat worden...