X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 240
  1. #61

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    1 april grapie

  2. #62

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Duck Rider Bekijk Berichten
    1 april grapie
    Ik zie wel een meet 'n' greet komen met kleine Groot eventueel
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  3. #63

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Geen 1 april grap: The Lion King komt naar Disneyland Paris!

    Het was al duidelijk dat DLRP meer inzet op shows en entertainment, en daar wordt volgend jaar nog een nieuw luik aan toegevoegd. Het huidige Chaparral Theatre in het park wordt omgebouwd tot een gloednieuw theater, waar gasten vanaf 2019 kunnen kijken naar deze gloednieuwe show met o.a. Simba, Nala, Timon en Pumbaa. Normaal zou het gaan om een gloednieuwe show, op maat gemaakt voor DLRP.

    Bron

  4. #64

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Geen 1 april grap: The Lion King komt naar Disneyland Paris!

    Het was al duidelijk dat DLRP meer inzet op shows en entertainment, en daar wordt volgend jaar nog een nieuw luik aan toegevoegd. Het huidige Chaparral Theatre in het park wordt omgebouwd tot een gloednieuw theater, waar gasten vanaf 2019 kunnen kijken naar deze gloednieuwe show met o.a. Simba, Nala, Timon en Pumbaa. Normaal zou het gaan om een gloednieuwe show, op maat gemaakt voor DLRP.

    Bron
    Op zich logisch dat ze zo'n succesvolle film overal ter wereld willen vertegenwoordigen. Zal zeker de moeite zijn, maar wel jammer dat Forest of Enchantment niet meer terug komt... Tenzij dat ze het ergens anders doen natuurlijk.
    Wel opnieuw weer in het verkeerde themadeel helaas, maar al beter dan Discoveryland
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  5. #65

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Een zeer interessante blogpost van Disney & More (die mogelijks nog aanpassingen krijgt vandaag of morgen).
    Belangrijkste nieuws: Mickey's Philharmagic komt dit jaar nog naar Parijs: KLIK

  6. #66

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ook zou de Halloween-parade weer terug keren met één nieuwe float.

  7. #67

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ook wij hebben het overzichtje gemaakt in het Nederlands, een volledig overzicht lees je hier: goo.gl/7X8TtU

    Jammer genoeg ga ik mijn abonnement niet verlengen, maar voor het eerst vind ik het meer en meer de moeite om als Disney fan naar het park te gaan. Gelukkig kan ik nog weg tot en met de zomer, dus van Marvel Summer of Heroes ga ik nog kunnen genieten.

    Het is leuk dat Mickey's PhilHarMagic naar Parijs komt maar heb er wel twee bemerkingen bij:
    1) Alles zal in het Frans zijn, tenzij ze ook Engelstalige shows voorzien
    2) Wat doet dit in Discoveryland? Hoe gaan ze dat verklaren?

    Op zich mogen we niet klagen dat we iets nieuws krijgen, maar het is al de zoveelste vernieuwde attractie.

    Verder vind ik het goed dat er nieuwe exclusieve merch en snacks komen. Iets waar we tegenover andere Disney parken zeker minder in het aanbod hebben, dus kan ik alleen maar toejuichen.

    Hetgeen waar ik het meest naar uitkijk is wel Phantom Manor. Indien de update even goed is als die van Pirates of the Caribbean dan zijn we echt wel verwend.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  8. #68

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Hmm, zonde ook wel een beetje van de Rock and rollercoaster. Gisteren nog een paar keer gedaan, nog niet echt sporen van slijtage gezien tho.

    Alhoewel. De populariteit lag eerder laag had ik het gevoel gisteren. (Ze moesten de deuren van de pre-show gewoon openlaten soms...) Speaking of which, morgen schrijf ik een TR'tje.
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #69

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Het is leuk dat Mickey's PhilHarMagic naar Parijs komt maar heb er wel twee bemerkingen bij:
    1) Alles zal in het Frans zijn, tenzij ze ook Engelstalige shows voorzien
    2) Wat doet dit in Discoveryland? Hoe gaan ze dat verklaren?
    Goh, ik heb Philharmagic al gezien in Orlando, Hong Kong en Tokyo. En eerlijk gezegd heeft taal weinig tot geen invloed op deze film. Bij zowat 90% van de voorstelling ligt de focus op visuals en muziek. En de 10% waar wel wordt gesproken gaat het om quasi onverstaanbare woedetaal van Donald Duck... Een Franse Philharmagic lijkt me dus geen probleem.

    De plaatsing in Tomorrowland lijkt misschien vreemd, maar als je kijkt naar het verleden is het dat niet. Zo speelde in Discoveryland al shows als Beauty and the Beast, Mulan, The Legend of the Lion King, e.a. in Discoveryland. Ook in de andere Disney parken nemen ze het niet zo nauw met Tomorrowland. Met voobeelden als Monsters Inc Laugh Floor in Orlando, One Man's Dream II in Tokyo, Iron Man in Hong Kong en Finding Nemo in Anaheim.

  10. #70

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    TJa er word idd niet veel gesproken in Philharmagic maar ze kunnen natuurlijk nog alle liedjes in het frans gaan omzetten. Hopelijk niet.

  11. #71

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Persoonlijk vond ik deze aankondiging eerder zwak. Akkoord, we hebben het mooiste nieuws al gekregen eerder dit jaar met de talrijke uitbreidingsplannen voor het Studios Park, maar wanneer krijgt het Disneyland Park eindelijk nog eens een ECHT nieuwe attractie?

  12. #72

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Persoonlijk vond ik deze aankondiging eerder zwak. Akkoord, we hebben het mooiste nieuws al gekregen eerder dit jaar met de talrijke uitbreidingsplannen voor het Studios Park, maar wanneer krijgt het Disneyland Park eindelijk nog eens een ECHT nieuwe attractie?
    In Juli komen er naar verwachting (of dat hoop ik toch) op de D23 Expo nog aankondigingen. De laatste maanden gaat de geruchtenmolen al op volle toeren over een nieuwe e-ticket voor DLP, meer bepaald voor een attractie in Adventureland. Zeker met de Olympische spelen binnen een paar jaar niet zo onbegrijpelijk... We shall see!

  13. #73

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ik hoop het echt, want een groot e-ticket is er meer dan welkom.

  14. #74

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    In Juli komen er naar verwachting (of dat hoop ik toch) op de D23 Expo nog aankondigingen. De laatste maanden gaat de geruchtenmolen al op volle toeren over een nieuwe e-ticket voor DLP, meer bepaald voor een attractie in Adventureland. Zeker met de Olympische spelen binnen een paar jaar niet zo onbegrijpelijk... We shall see!
    Met de grote attractie in Adventureland wordt opnieuw gedoeld op Indiana Jones Adventure die sinds het ontwerpen van DLRP op het masterplan staat. Ik hoop echt dat het die wordt maar ik vrees ervoor omdat dit gerucht al meer dan 10 jaar terugkomt.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  15. #75

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Met de grote attractie in Adventureland wordt opnieuw gedoeld op Indiana Jones Adventure die sinds het ontwerpen van DLRP op het masterplan staat. Ik hoop echt dat het die wordt maar ik vrees ervoor omdat dit gerucht al meer dan 10 jaar terugkomt.
    Zou inderdaad zeer leuk zijn, maar ik vrees er ook voor. Indiana Jones heeft reeds een attractie in Adventureland, en ik zie ze niet direct een mini-Indiana-Jones-land maken daar. Ik hoop op iets echt nieuws en unieks (zoals we kregen met Ratatouille), waar ook de andere Disneyparken jaloers op zijn.

    Oja, en iets met WATER! Nog iets dacht echt welkom is in het Franse resort!

  16. #76

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Met de grote attractie in Adventureland wordt opnieuw gedoeld op Indiana Jones Adventure die sinds het ontwerpen van DLRP op het masterplan staat. Ik hoop echt dat het die wordt maar ik vrees ervoor omdat dit gerucht al meer dan 10 jaar terugkomt.
    Goh, we mogen altijd dromen hé. Eerlijk gezegd geloof ik wel dat er nu, meer dan ooit, hoop is voor de Indiana Jones Adventure (of een Indiana Jones E-ticket).

    Vorige week liet men tijdens het InsidEars event weten dat het restaurant Colonel Hathi's Pizza Outpost een buffetrestaurant zal worden. Tevens lieten ze weten dat het restaurant van thema zal wijzigen. Welk thema blijft voorlopig een geheim, maar eens ze het bekendmaken zou er een extra 'surprise' aangekondigd worden. Tevens liet Bob Chapek weten dat hij in de parken voor 100% 'IP-driven' ervaringen wilt gaan. Met de komst van de nieuwe Indiana Jones film (2020) evenals de huidige ligging van het restaurant tussen de Indiana Jones coaster en de Indiana Jones Adventure Outpost zou ik wel vermoeden dat het nieuwe thema Indiana Jones worden zal. En wat zou er als extra 'surprise' aan vast kunnen hangen... Ik droom van een Indiana Jones E-ticket .

  17. #77

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Goh, we mogen altijd dromen hé. Eerlijk gezegd geloof ik wel dat er nu, meer dan ooit, hoop is voor de Indiana Jones Adventure (of een Indiana Jones E-ticket).

    Vorige week liet men tijdens het InsidEars event weten dat het restaurant Colonel Hathi's Pizza Outpost een buffetrestaurant zal worden. Tevens lieten ze weten dat het restaurant van thema zal wijzigen. Welk thema blijft voorlopig een geheim, maar eens ze het bekendmaken zou er een extra 'surprise' aangekondigd worden. Tevens liet Bob Chapek weten dat hij in de parken voor 100% 'IP-driven' ervaringen wilt gaan. Met de komst van de nieuwe Indiana Jones film (2020) evenals de huidige ligging van het restaurant tussen de Indiana Jones coaster en de Indiana Jones Adventure Outpost zou ik wel vermoeden dat het nieuwe thema Indiana Jones worden zal. En wat zou er als extra 'surprise' aan vast kunnen hangen... Ik droom van een Indiana Jones E-ticket .
    Oh maar dromen doe ik ook, zeker over deze attractie. Maar ik hou mijn verwachtingen zo laag mogelijk, zo kan ik extra enthousiast zijn als het wel zo is
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  18. #78

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Fingers crossed voor een chinees all you can eat! Ik mis daar echt Aziatische keuken!

  19. #79

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Fingers crossed voor een chinees all you can eat! Ik mis daar echt Aziatische keuken!
    Dit is inderdaad ook iets dat er nog mag komen

  20. #80

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Nou jongens er is een Mulan live action in de maak misschien een Chinees thee huisje met Chinese specialiteiten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •