Interessante discussie. Zelf vind ik het wel jammer dat het huidige thema verdwijnt. Aerosmith is een groep die ik eigenlijk nauwelijks ken, maar ik ben wel fan van het rockgenre en vind zoiets ook een geschikt thema voor een achtbaan. Het idee om AC/DC te gebruiken is al eens eerder op het forum geplaatst. Ook van die groep ken ik slechts een handvol liedjes maar ik zou het wel een prima idee vinden om dat soort muziek te gebruiken
(Tussen haakjes, ik heb ooit in een halfgare bui de tekst van Whole lotta Rosie aangepast zodat het nummer over een achtbaan zou gaan ... sinds mijn Tripreport over Disney weten jullie dat ik soms rare fantasietjes heb )

In datzelfde TR schreef ik ook dat RNRC voor mij een hele hoge herhalingswaarde had, maar dat mijn verwachtingen toch niet voor de volle 100% ingelost werden. Dat kwam vooral omdat ik in die eerste twee keren overkop ook niet zo veel G-krachten voelde (in de kurketrekker gelukkig wel!) en omdat de lancering naar mijn gevoel niet zo sterk was. Ik heb amper drie gelanceerde banen gedaan en kan dus eigenlijk niet vergelijken, maar de lancering van Psyké was precies veel beter? RNRC voelde voor mij meer als geleidelijk versnellen dan als lanceren ...

Nog een kleine technische vraag, het leek wel alsof RNRC op het einde van de lanceerstrook een beetje 'inhield' ... heeft dat met de techniek achter de lancering te maken? Omdat de trein dan zijn gewenste snelheid bereikt heeft bijvoorbeeld?

De huidige wachtrij van RNRC vind ik eigenlijk best goed. Die mooie glitterjas hangt hier nog steeds te pronken in mijn kleerkast, hahaha. En van slecht hoorbare muziek tijdens de rit heb ik totaal geen last gehad, integendeel! Als alles blijft werken zoals het moet, mag dat van mij dus gerust zo blijven!