Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 68 van de 68

Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

1 april grapie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Duck Rider Bekijk Berichten
    1 april grapie
    Ik zie wel een meet 'n' greet komen met kleine Groot eventueel
    Go up like a Shambala, launch like a Taron, fly like a Griffon and challenge your Nemesis

Geen 1 april grap: The Lion King komt naar Disneyland Paris!

Het was al duidelijk dat DLRP meer inzet op shows en entertainment, en daar wordt volgend jaar nog een nieuw luik aan toegevoegd. Het huidige Chaparral Theatre in het park wordt omgebouwd tot een gloednieuw theater, waar gasten vanaf 2019 kunnen kijken naar deze gloednieuwe show met o.a. Simba, Nala, Timon en Pumbaa. Normaal zou het gaan om een gloednieuwe show, op maat gemaakt voor DLRP.

Bron

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Geen 1 april grap: The Lion King komt naar Disneyland Paris!

Het was al duidelijk dat DLRP meer inzet op shows en entertainment, en daar wordt volgend jaar nog een nieuw luik aan toegevoegd. Het huidige Chaparral Theatre in het park wordt omgebouwd tot een gloednieuw theater, waar gasten vanaf 2019 kunnen kijken naar deze gloednieuwe show met o.a. Simba, Nala, Timon en Pumbaa. Normaal zou het gaan om een gloednieuwe show, op maat gemaakt voor DLRP.

Bron
    Op zich logisch dat ze zo'n succesvolle film overal ter wereld willen vertegenwoordigen. Zal zeker de moeite zijn, maar wel jammer dat Forest of Enchantment niet meer terug komt... Tenzij dat ze het ergens anders doen natuurlijk.
    Wel opnieuw weer in het verkeerde themadeel helaas, maar al beter dan Discoveryland
    Go up like a Shambala, launch like a Taron, fly like a Griffon and challenge your Nemesis

Een zeer interessante blogpost van Disney & More (die mogelijks nog aanpassingen krijgt vandaag of morgen).
    Belangrijkste nieuws: Mickey's Philharmagic komt dit jaar nog naar Parijs: KLIK

Ook zou de Halloween-parade weer terug keren met één nieuwe float.

Ook wij hebben het overzichtje gemaakt in het Nederlands, een volledig overzicht lees je hier: goo.gl/7X8TtU

Jammer genoeg ga ik mijn abonnement niet verlengen, maar voor het eerst vind ik het meer en meer de moeite om als Disney fan naar het park te gaan. Gelukkig kan ik nog weg tot en met de zomer, dus van Marvel Summer of Heroes ga ik nog kunnen genieten.

Het is leuk dat Mickey's PhilHarMagic naar Parijs komt maar heb er wel twee bemerkingen bij:
    1) Alles zal in het Frans zijn, tenzij ze ook Engelstalige shows voorzien
    2) Wat doet dit in Discoveryland? Hoe gaan ze dat verklaren?

Op zich mogen we niet klagen dat we iets nieuws krijgen, maar het is al de zoveelste vernieuwde attractie.

Verder vind ik het goed dat er nieuwe exclusieve merch en snacks komen. Iets waar we tegenover andere Disney parken zeker minder in het aanbod hebben, dus kan ik alleen maar toejuichen.

Hetgeen waar ik het meest naar uitkijk is wel Phantom Manor. Indien de update even goed is als die van Pirates of the Caribbean dan zijn we echt wel verwend.

Hmm, zonde ook wel een beetje van de Rock and rollercoaster. Gisteren nog een paar keer gedaan, nog niet echt sporen van slijtage gezien tho.

Alhoewel. De populariteit lag eerder laag had ik het gevoel gisteren. (Ze moesten de deuren van de pre-show gewoon openlaten soms...) Speaking of which, morgen schrijf ik een TR'tje.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten