X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 240
  1. #41

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Dit is misschien wel de eerste keer dat ik extreem enthousiast word door nieuws van Disneyland Parijs! Afgaande op de concept missen ze wel een kans om ineens die afschuwelijke parkingang mee te pakken in de ombouw, maar buiten dat popel ik eigenlijk al om beide zones in levende lijve te zien. Knap!

  2. #42

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Dat zien er inderdaad mooie plannen uit! Gelukkig heb ik RNRC nog in zijn huidige versie kunnen doen, want rockmuziek vind ik eigenlijk een zeer goed thema. Ik zal vooral de woordspeling in de naam van deze baan missen

    En hoera, Tower Of Terror blijft zoals hij is! Wat een opluchting want deze attractie vind ik geniaal op alle vlakken

    Toch een minpunt: Moteurs Action verdwijnt dus? Zeer jammer, want mijn zus en ik vonden dat een meer dan geslaagde stuntshow
    Once you sit back, you never go back.

  3. #43

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Dat zien er inderdaad mooie plannen uit! Gelukkig heb ik RNRC nog in zijn huidige versie kunnen doen, want rockmuziek vind ik eigenlijk een zeer goed thema. Ik zal vooral de woordspeling in de naam van deze baan missen (
    Welke woordspeling bedoel je juist, ben benieuwd nu

  4. #44

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Welke woordspeling bedoel je juist, ben benieuwd nu
    Rock & Roll + rollercoaster I guess?

  5. #45

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Eerlijk gezegd had ik op een boel andere rides voor Disneyland Park gehoopt. Zowel Splash Mountain, Seven Dwarfs Mine Train, ... had ik zeer graag zien verschijnen. De Studios kunnen uiteraard ook een beurt gebruiken, maar ik snap niet dat de focus 100% daarop gelegd wordt, en het hoofdpark opnieuw op zijn kin moet kloppen ...

  6. #46

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Op zich snap ik de keuze om de Studios eerst aan te pakken wel, zo wordt dat park een heel pak aantrekkelijker, in het hoofdpark kan je nu al een dag goed gevuld krijgen in de Studios niet. Daartegenover hoop ik ook wel ooit een Seven Dwarfs of Splash Mountain te zien komen.

  7. #47

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Bon, deze hier is blij!

    - Weg met die oude zaken zoals de Tram Tour, Moteurs Action en Armageddon. De drie openingsday attracties zullen door een beperkt aantal mensen gemist worden en Disney zal al helemaal blij zijn.
    - Marvel Land was al een certitude en aan de concepts te zien zal er daar eigenlijk niet zoveel veranderen. Wellicht alleen een grote Avengers attractie + meer meet 'n' greets dus dat zal waarschijnlijk als eerste open gaan.
    - Star Wars Land: Jeuj! Dit zal werken bij de Europeanen want dat zie je al aan Season of the Force. Vraag is dan, wat gaan ze doen met Star Tours? Iets wat we al zullen kunnen volgen in Amerika want in California zitten ze met hetzelfde "probleem".
    - Frozen Land! Eerlijk gezegd ziet dat er de Europese versie uit van Cars Land voor mij. Sowieso komt er een dark ride, maar zou het alleen dat zijn? Op de concept art zie je onder de grote berg precies een opening dat misschien lijkt op een drop van een splash? Of steken ze er een coaster in? Speculatie speculatie
    - Een meer! Dus de geruchten rond een World of Color voor de WDS zou dus toch wel eens waar kunnen zijn! En een boot ter transportatie veronderstel ik?
    - De Aliens vind ik nu niet echt een wow toevoeging gezien we al Cars hebben, maar bon, voor de kids is zoiets wel weer een extra toevoeging.
    - Tower of Terror blijft! Alleen hoop ik dat ze het programma wel gaan aanpassen zoals bij Guardians of the Galaxy, de randomizer dus.

    Verder valt mij op de concept nog de groene weg richting het meer op en aan de zijkant. Ik dacht eerst dat er een verbinding zou gemaakt worden met het Disneyland Hotel, maar dat ligt totaal niet daar. Plus helemaal rechts op de concept zie je een soort parade of iets anders?
    De Hollywood Boulevard ziet er vooral iets met slingers uit boven een groen pad eerder...

    Voor mij is het logisch dat ze de Studios uitbreiden, maar het kan niet anders dat ze nog geld hebben voor het hoofdpark ook. Dat heeft dringend een gloednieuwe attractie nodig. Ik dacht eerst dat het Frozen ging worden in Frontierland, maar dat zal het dus niet zijn. Indiana Jones blijft nog een optie met het kleine themagebied en een rapid misschien? Opnieuw even afwachten om dan plots uit het niets het nieuws te horen.

    De uitbreidingen zijn wel niet exclusief voor Parijs. Star Wars Land opent volgend jaar, Frozen Land in Hong Kong daarna en Marvel krijgt datzelfde park ook. Toch wordt het Studios park eindelijk op die manier een volwaardig park.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  8. #48

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    - Frozen Land! Eerlijk gezegd ziet dat er de Europese versie uit van Cars Land voor mij. Sowieso komt er een dark ride, maar zou het alleen dat zijn? Op de concept art zie je onder de grote berg precies een opening dat misschien lijkt op een drop van een splash? Of steken ze er een coaster in? Speculatie speculatie
    Ik was net zelfde aan't denken, coaster, maar dan à la Expedition Everest. In Parijs mss wel raar om op 2 parken 2 Vekoma mijntreinen te hebben, maar BTM is nu eenmaal de populairste ride van het hoofdpark en de beleving van EE vind ik super en zelfs beter dan BTM. Ik zou er alvast heel blij mee zijn, indien het dat zou worden . Al mag het ook een waterride à la Splash Mountain zijn

  9. #49

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Subliem nieuws dit. Eindelijk krijgt Disneyland Paris de injectie die destijds ook Disney's California Adventure heeft omgetoverd tot een absolute topper. De lelijkste hoek van het park wordt aangepakt en de schaalvergroting aan het meer ziet er subliem uit.

    Tevens ben ik blij dat we geen ratjetoe aan kopieën krijgen. Op het Star Wars land na is alles uniek voor Parijs. Slim ook van ze dat ze inzetten op Frozen. Zo blijft de jongens/meisjes balans wat op zijn plaats.

    Maar ik denk dat het belang van deze uitbreiding nog veel groter is voor ons pretparkfans dan dat we in eerste instantie denken.
    Of je nu Disney fan bent of niet, Disneyland Paris heeft in 1992 de pretparksector in Europa stevig veranderd in positieve zin.
    Gaande van het belang van thema en verhaal tot het positioneren van pretparken als vakantiebestemmingen. Veel parken die toen nog redelijk onschuldig waren (Efteling, Phantasialand, Europa Park,...) hebben duidelijk Disney bestreden met hun eigen wapens. En in sommige gevallen zijn de leerlingen ook meester geworden. Ik geloof dan ook dat deze nieuwe golf van investeringen de lat wederom hoger zal leggen voor andere parken. En dat is alleen maar goed nieuws! Ik zie dit niet enkel als een stap vooruit voor Disneyland, maar als de start van een tweede Renaissance voor de pretparksector in Europa!

  10. #50

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Vandaag in kwaliteitskrant Metro:

    The Walt Disney Company pompt 2 miljard euro in Disneyland Parijs. Met het geld worden drie nieuwe zones gecreëerd die helemaal in het teken van de Marvel-stripfiguren staan. Denk daarbij aan The Hulk en Spider-Man. Die eerste speelt mee in Frozen, die laatste vervult een rol in Star Wars. Er staat ook een aantal nieuwe attracties op stapel.

  11. #51
    borisvdd
    Guest

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Welke woordspeling bedoel je juist, ben benieuwd nu
    Rock 'n' roll en rollercoaster... Duidelijker kan een woordspeling niet zijn he.

  12. #52

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Hahaha ze hebben de klok horen luiden, maar ze weten toch niet helemaal waar de klepel hangt.

  13. #53

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Vandaag in kwaliteitskrant Metro:
    Subliem, gelukkig is het een gratis krant :-)

    De nieuwe themagebieden lijken mij zeer logisch gekozen. Ik hoop dat de Star Wars-bazaar nu wel verdwijnt uit het Disneyland Park zelf, want dat hoort daar naar mijn aanvoelen niet thuis.

  14. #54

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Het valt me ook op dat er rechts, tussen Ratatouille en de Frozen zone ook nog een heel groene ruimte is, waarlangs er wel een pad loopt. Ik vermoed dat dit pad de eerste jaren nog niet toegankelijk zal zijn, maar men hiermee wel rekening zal houden voor toekomstige uitbreidingen?

    Ook tussen Star Wars en en ToT is er nog ruimte voor uitbreidingen.

    Mooi, het park kan dus nog flink groeien.

    Hopelijk vergeten ze inderdaad niet het Disneyland Park, alsook het derde park? Het derde park zal sowieso weer geen prioriteit krijgen.

  15. #55

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Het valt me ook op dat er rechts, tussen Ratatouille en de Frozen zone ook nog een heel groene ruimte is, waarlangs er wel een pad loopt. Ik vermoed dat dit pad de eerste jaren nog niet toegankelijk zal zijn, maar men hiermee wel rekening zal houden voor toekomstige uitbreidingen?

    Ook tussen Star Wars en en ToT is er nog ruimte voor uitbreidingen.

    Mooi, het park kan dus nog flink groeien.

    Hopelijk vergeten ze inderdaad niet het Disneyland Park, alsook het derde park? Het derde park zal sowieso weer geen prioriteit krijgen.
    Ik zag ook al dat er genoeg ruimte voor uitbreiding was. Dat moet natuurlijk ook wel. Je moet als park altijd vooruit blijven denken voor zoiets en Disney heeft dat heel hard geleerd met hun park in Californië.

    Gezien hoe lang Disney normaal bouwt en hoe "snel" alles al af moet zijn, verwacht ik ook niet al te veel in de nieuwe gebieden. De Marvell Zone is overduidelijk niet veel meer dan een re-theming van een bestaand gebied. Voor Frozen en Starwars denk ik dat beiden wel één grote attractie krijgen, maar niet veel meer dan dat. Natuurlijk nog wat horeca en wellicht nog een opvul attractie, maar ik denk dat de gebieden er vooral op gericht worden opdat er later nog nieuwe (grote) attracties toegevoegd kunnen worden.

    Je ziet die gebieden ook in het hoofd park, waar we al 25 jaar zitten te wachten op de Indiana Jones Darkride. Ik ben het echter wel met Disney eens dat de studio's veel harder nood hebben aan nieuwigheden, zodat dit eindelijk eens een volwaardig park wordt. Het zou me echter niets verbazen als ze na 2025 dan toch eens aan een attractie voor het hoofdpark gaan beginnen.

    Overigens: Na de overname van Lucasarts is men nu vooral Star Wars aan het melken. Dat is blijkbaar makkelijk. En dus ook logisch dat ze met dat thema iets doen. Disney wil echter ook Indiana Jones nieuw leven in blazen. Dat is echter een pak lastiger. De laatste film daarvan is keihard geflopt, Harrison Ford is geen acteur waar je nog mee wilt samen werken en een goede adventure film kost toch aardig wat meer moeite dan een goede science fiction film. Het kan zodoende nog wel even duren voordat de Indiana Jones filmen weer op gang komen, maar het zou niet heel gek zijn om tegen die tijd ook bijbehorende attracties te gaan ontwikkelen. De attracties komen bijna altijd later dan de films bij Disney, dus dat lijkt goed te passen.

  16. #56

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Je ziet die gebieden ook in het hoofd park, waar we al 25 jaar zitten te wachten op de Indiana Jones Darkride. Ik ben het echter wel met Disney eens dat de studio's veel harder nood hebben aan nieuwigheden, zodat dit eindelijk eens een volwaardig park wordt. Het zou me echter niets verbazen als ze na 2025 dan toch eens aan een attractie voor het hoofdpark gaan beginnen.
    Lang heb ik de mening gedeeld dat de studio's geen volwaardig park was. Tot iemand me erop wees dat dit park best compleet is. Er staan 2 degelijke achtbanen, er staat een dijk van een thrillride, er is een deftig showaanbod (zeker met de geweldige Mickey and the Magician) er is een unieke darkride en er zijn voldoende invulattracties. Een buffetrestaurant, een tafelbedieningsrestaurant, counterservice gelegenheden en tal van snackstands.
    Sterker nog, er staan in het Disneyland Park slechts 3 attracties meer dan in de Studio's (excluis meet and greets en walkthroughs).

    Ik vermoed dat we in de Studios gewoon 'het park' missen. Het is grotendeels een sfeerloze betonvlakte. En als je dit park altijd kan (en zult) vergelijken met het Disneyland Park dan is de strijd bij voorbaat verloren.
    Ook al staan er publieksfavorieten als Rock 'n Roller, Tower of Terror of Ratatouille.
    Ik vraag me namelijk af of, indien de Walt Disney Studios de 2nd gate van Movie Park Germany zou zijn, we dit park als 'onvolwaardig' zouden percipiëren. Ik denk het niet...

    Met deze uitbreiding gaan we volgens mij niet enkel een paar nieuwe unieke attracties krijgen, maar ook echt een park.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    De attracties komen bijna altijd later dan de films bij Disney, dus dat lijkt goed te passen.
    Klopt. Uitgerekend in onze Walt Disney Studios heeft Disney de stoere (maar foute) keuze gemaakt om films te integreren in attracties nog voor deze te zien waren in de bioscoop. Zo opende de Studios op 16 maart 2002 en toen werd in de Studio Tram Tour al uitgepakt met Dinotopia. Een reeks die pas in december 2002 op het scherm kwam. Hetzelfde geldt voor de film Reign of Fire die pas in augustus 2002 uitkwam in Frankrijk.

    Een foute gok van Disney, want geen van beiden bleek een succes. Onbegrijpelijk dus dat ze in 2005 aankondigden dat er een attractie rond de film Cars zou gebouwd worden (die film kwam pas een jaar later uit in 2006). Gelukkig bleek de gok van Disney toen iets solider.
    Laatst gewijzigd door T-Bô; 07-03-18 om 16:11.

  17. #57

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Tijdens mijn eerste en voorlopig enige bezoek enkele weken geleden had ik ook helemaal niet het gevoel dat de Studio's een onvolledig park waren. Ook voor mij voelde dit aan als een relatief compleet park. Maar dat kan ook aan het slechte weer gelegen hebben, waar de Studio's perfect geschikt voor waren

    Ik veronderstel dat je met die twee degelijke achtbanen Crush en RNRC bedoelt. Maar RC Racer vond ik een verrassend leuk ding, ook al leek die vanaf de grond gezien niet zo spectaculair
    Once you sit back, you never go back.

  18. #58

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Groot Talk vervangt Stitch Live

    Disneyland Paris kondigt nog meer Marvel geïnspireerde attracties aan voor de grote expansie van de Walt Disney Studio's. Marvelhelden nemen vanaf 2020 de Walt Disney Studio's over. Eerder werd al aangekondigd dat Rock & Rollercoaster getransformeerd zal worden naar een Marvel geïnspireerde attractie met Iron Man en andere Avengers in de hoofdrol. Vandaag geeft Bob Chapek, voorzitter Walt Disney Resorts en Parks, meer details over een interactieve show met niemand minder dan Groot uit de populaire marvel-franchise 'Guardians of The Galaxy'.

    Deze gloednieuwe show met Baby Groot zal huizen in het Stagegebouw waar momenteel de show Stitch Live plaatsvindt. Disneyland Paris gooide eerder al een visje uit in een enquête om te weten te komen welke marvel-franchises de bezoekers graag naar het park zouden zien komen. Guardians of the Galaxy kwam meermaals naar boven drijven in de opiniepeiling. Met de komst van Guardians of The Galaxy verwachten veel fans ook een transformatie van het Tower of Terror hotel naar de Guardians of The Galaxy: Mission Break Out attractie, maar deze laat voorlopig nog even op zich wachten, aldus Chapek.

    Bob Chapek vertelde al dat deze show een gloednieuwe ervaring zal worden voor de gasten van de Walt Disney studio's, zo zal je kunnen meedansen, zingen en spelen met Baby Groot. Naast Baby Groot zal ook Rocket te zien zijn in deze 15 minuut durende show en krijgen we Peter Quill AKA Starlord, Gamora en drax te zien in de Pré-show.

    Fans van Guardians of The Galaxy zullen nadien ook de mogelijkheid krijgen voor een meet 'n greet met de enige echte Starlord en Baby Groot bij het verlaten van de attractie.

    Bron : Parks from Disney

  19. #59

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Duck Rider Bekijk Berichten
    Groot Talk vervangt Stitch Live

    Disneyland Paris kondigt nog meer Marvel geïnspireerde attracties aan voor de grote expansie van de Walt Disney Studio's. Marvelhelden nemen vanaf 2020 de Walt Disney Studio's over. Eerder werd al aangekondigd dat Rock & Rollercoaster getransformeerd zal worden naar een Marvel geïnspireerde attractie met Iron Man en andere Avengers in de hoofdrol. Vandaag geeft Bob Chapek, voorzitter Walt Disney Resorts en Parks, meer details over een interactieve show met niemand minder dan Groot uit de populaire marvel-franchise 'Guardians of The Galaxy'.

    Deze gloednieuwe show met Baby Groot zal huizen in het Stagegebouw waar momenteel de show Stitch Live plaatsvindt. Disneyland Paris gooide eerder al een visje uit in een enquête om te weten te komen welke marvel-franchises de bezoekers graag naar het park zouden zien komen. Guardians of the Galaxy kwam meermaals naar boven drijven in de opiniepeiling. Met de komst van Guardians of The Galaxy verwachten veel fans ook een transformatie van het Tower of Terror hotel naar de Guardians of The Galaxy: Mission Break Out attractie, maar deze laat voorlopig nog even op zich wachten, aldus Chapek.

    Bob Chapek vertelde al dat deze show een gloednieuwe ervaring zal worden voor de gasten van de Walt Disney studio's, zo zal je kunnen meedansen, zingen en spelen met Baby Groot. Naast Baby Groot zal ook Rocket te zien zijn in deze 15 minuut durende show en krijgen we Peter Quill AKA Starlord, Gamora en drax te zien in de Pré-show.

    Fans van Guardians of The Galaxy zullen nadien ook de mogelijkheid krijgen voor een meet 'n greet met de enige echte Starlord en Baby Groot bij het verlaten van de attractie.

    Bron : Parks from Disney
    Lol Zoveel visjes op het net dankzij op Pasen
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  20. #60

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    I am groot!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •