X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 240
  1. #81

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Intussen zijn we een dik jaar verder en is er op een korte tijd veel gebeurd in de parken.
    Nieuwe shows, veel meer entertainment, nieuwe attracties en zones in het vooruitzicht, …
    Zoals altijd is er ook een keerzijde van de medaille. Onlangs verschenen er berichten van de Franse vakbonden dat ze het personeel meer uitmelken en zijn de Disney-events in de parken nagenoeg verdubbeld in prijs.

    Conclusie: we krijgen meer maar zullen daar ook dubbel en dik voor betalen. Ik vermoed dat ze dezelfde prijzentactiek uit de Amerikaanse Disney parken zullen toepassen: zolang de bezoeker ervoor betaald zonder een daling in het bezoekersaantal gaan de prijzen ieder jaar gestaag omhoog.

  2. #82

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jenno Bekijk Berichten
    Intussen zijn we een dik jaar verder en is er op een korte tijd veel gebeurd in de parken.
    Nieuwe shows, veel meer entertainment, nieuwe attracties en zones in het vooruitzicht, …
    Zoals altijd is er ook een keerzijde van de medaille. Onlangs verschenen er berichten van de Franse vakbonden dat ze het personeel meer uitmelken en zijn de Disney-events in de parken nagenoeg verdubbeld in prijs.

    Conclusie: we krijgen meer maar zullen daar ook dubbel en dik voor betalen. Ik vermoed dat ze dezelfde prijzentactiek uit de Amerikaanse Disney parken zullen toepassen: zolang de bezoeker ervoor betaald zonder een daling in het bezoekersaantal gaan de prijzen ieder jaar gestaag omhoog.
    Ik moet zeggen dat het afgelopen jaar zeer veel veranderd is in positieve zin. Disney ziet er terug prima uit, de pannes zijn een stuk minder geworden, het horeca aanbod werd verbeterd (o.a. verse mosselen en scampi's op meest 'basic' buffetten). Een directe aansluiting van de Disney boulevard met de Davy Corckett Ranch. Oplevering van de prima vernieuwde kamers in Disney's Hotel Cheyenne. De introductie van de Magic Pass (de Magic Band van Disneyland Parijs).

    En met name veel beter getraind en vriendelijker personeel. Het feit dat de vakbonden klagen over massale ontslagen kan misschien te maken hebben met de hogere eisen die Disney ondertussen stelt voor zijn personeel...? En de prijs... Tja, Parijs is nog steeds het goedkoopste Disney Resort ter wereld. Dat de prijzen zullen stijgen met de komst van al het nieuws lijkt me nogal wiedes (want zelfs zonder nieuwigheden stijgen ze). Er is nog een weg te gaan voor Parijs op het niveau van de Amerikaanse/Aziatische parken draait. Maar als je ziet wat er op één jaar al werd gedaan geloof ik wel dat dit goed gaat komen.

  3. #83

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Ik moet zeggen dat het afgelopen jaar zeer veel veranderd is in positieve zin. Disney ziet er terug prima uit, de pannes zijn een stuk minder geworden, het horeca aanbod werd verbeterd (o.a. verse mosselen en scampi's op meest 'basic' buffetten). Een directe aansluiting van de Disney boulevard met de Davy Corckett Ranch. Oplevering van de prima vernieuwde kamers in Disney's Hotel Cheyenne. De introductie van de Magic Pass (de Magic Band van Disneyland Parijs).

    En met name veel beter getraind en vriendelijker personeel. Het feit dat de vakbonden klagen over massale ontslagen kan misschien te maken hebben met de hogere eisen die Disney ondertussen stelt voor zijn personeel...? En de prijs... Tja, Parijs is nog steeds het goedkoopste Disney Resort ter wereld. Dat de prijzen zullen stijgen met de komst van al het nieuws lijkt me nogal wiedes (want zelfs zonder nieuwigheden stijgen ze). Er is nog een weg te gaan voor Parijs op het niveau van de Amerikaanse/Aziatische parken draait. Maar als je ziet wat er op één jaar al werd gedaan geloof ik wel dat dit goed gaat komen.
    Ik denk dat prijsstijgingen sowieso een jaarlijks fenomeen zullen zijn inderdaad. In ruil krijgen we betere kwaliteit op alle vlakken, denk maar aan de grote investeringen die eraan komen. Toch denk ik dat ze gaan moeten opletten met hun Amerikaanse prijzen, want een Europeaan is het niet gewend. Er zijn genoeg alternatieven voor een verblijfje pretpark (Europa-Park, Efteling, PortAventura, Phantasialand...) Vandaar dat ze de focus leggen natuurlijk op de brands (Marvel, Star Wars...) want die kan je alleen maar daar ten volle beleven natuurlijk.

    Persoonlijk zorgt het ervoor dat ik mij abonnement dit jaar niet verleng. Ik ga even wachten tot de nieuwigheden wat klaar zijn. Aan de andere kant heb ik vroeger een abo gehad terwijl er telkens niet veel nieuws te doen was en is dat nu wel het geval...

    Op zich is een daling in de bezoekersaantallen niet altijd slecht. Indien ze meer uitgeven en meer betalen, kan dat winstgevender zijn zelfs.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #84

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    We zullen zien wat de toekomst brengt, maar wij waren even aan het kijken om naar Disneyland te gaan komend weekend, maar vinden het onbetaalbaar. Concreet heb ik het even opgezocht om te gaan van zondag t.e.m. dinsdag. In totaal dus 2 nachten, en 3 dagen. Als ik hiervoor koos, was ik al min. 700 euro kwijt. Ook in de partnerhotels was dit niet veel goedkoper.

    Als ik daarna even opzocht via Trivago of Booking, kwam ik nog op veel te dure prijzen uit. Zelf was ik van plan om op zondag door te gaan, maar nog geen parken te bezoeken. We zouden dan naar Val d'Europ geweest zijn, met SEA LIFE, La Vallée Village en evt. nog Disney Village. Maandag ging ik dan Disneyland Park bezoeken en dinsdag Walt Disney Studios. Daarna terug naar huis rijden. Maar opnieuw waren we min. 300 euro kwijt. En dat heb ik er echt niet voor over...

  5. #85

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    We zullen zien wat de toekomst brengt, maar wij waren even aan het kijken om naar Disneyland te gaan komend weekend, maar vinden het onbetaalbaar. Concreet heb ik het even opgezocht om te gaan van zondag t.e.m. dinsdag. In totaal dus 2 nachten, en 3 dagen. Als ik hiervoor koos, was ik al min. 700 euro kwijt. Ook in de partnerhotels was dit niet veel goedkoper.

    Als ik daarna even opzocht via Trivago of Booking, kwam ik nog op veel te dure prijzen uit. Zelf was ik van plan om op zondag door te gaan, maar nog geen parken te bezoeken. We zouden dan naar Val d'Europ geweest zijn, met SEA LIFE, La Vallée Village en evt. nog Disney Village. Maandag ging ik dan Disneyland Park bezoeken en dinsdag Walt Disney Studios. Daarna terug naar huis rijden. Maar opnieuw waren we min. 300 euro kwijt. En dat heb ik er echt niet voor over...
    Tja hoogseizoen. Nu zitten die hotels afgeladen vol! Iedere keer als ik overnacht heb in de partnerhotels heeft het mij maximaal 80€ per nacht gekost. ingang in het park enzo hebk een AP voor dusja...

  6. #86

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    We zullen zien wat de toekomst brengt, maar wij waren even aan het kijken om naar Disneyland te gaan komend weekend, maar vinden het onbetaalbaar.
    Goh, je zal mij nooit horen zeggen dat Disney goedkoop is. Maar als je het vergelijk maakt met de concurrentie vind ik niet dat ze buiten hun categorie prijzen.

    Voorbeeld voor een 1 nacht met 2 volwassenen en 2 kinderen + 2 dagenkaart van 17 op 18 december (voor hoogseizoen kon ik Europa Park en Phantasialand niet meer vergelijken wegens volzet):

    - El Andaluz, Europa park **** = €522
    - Newport Bay Club, Disneyland Paris **** = €442
    - Efteling Hotel **** = €371
    - Ling Bao **** Phantasialand = €553

    Wil je blijven slapen in een onsite hotel ben je gewoon veel geld kwijt. Ongeacht of het Disney is of een ander park. En dan blijkt Disney niet eens de duurste te zijn.
    Laatst gewijzigd door T-Bô; 03-07-18 om 11:01.

  7. #87

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Mja, klopt wel allemaal, maar ik ben toch ferm achterover gevallen. Enkele jaren geleden ben ik eens 4 en eens 5 dagen geweest, wel met vrienden mee die een AP hadden, en heeft de hele reis (incl. maaltijden, reiskosten...) me 350 euro gekost. Maar bon, we hebben een alternatieve trip gepland

  8. #88

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Hotels van eigen parken zijn altijd te duur. T-Bo vergelijkt terecht de 4-ster hotels met elkaar, maar persoonlijk interesseert dat aantal sterren me zeer weinig. En dan sla ik ook achterover van de goedkopere opties in de parken. Ik kom zodoende zelden in een park-eigen hotel, maar er zijn parken waar ik het niet kan laten.

  9. #89

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Prijzen zijn allemaal relatief me dunkt. In oktober ga ik een weekend naar DLP voor 200 euro pp met daarin een nacht in een B&B op vrijdagavond, een nacht in Disney Santa Fee en de twee dagen/twee parken pas. Vind ik persoonlijk, voor Disney, zeker doenbaar.

  10. #90

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Dit leek me het gepaste topic aangezien het gaat over investeringen.

    In een interview met dagblad Le Parisien laat David Wilson, vice-president van Walt Disney Imagineering, het één en ander los over de toekomstplannen.
    De plannen voor het Marvel-gedeelte zijn het meest vergevorderd. Daar komen twee attracties. Het gebied dient als het Europese hoofdkwartier van de Avengers, zegt Wilson. "Het wordt een driedimensionale wereld waarin de bekende karakters leven en werken. Onze gasten zullen hun favoriete helden dagelijks kunnen ontmoeten. Zij zijn aanwezig om bezoekers te rekruteren en de trainen."
    Achtbaan Rock 'n' Roller Coaster wordt omgebouwd tot een attractie met Iron Man. Bezoekers strijden samen met de superheld tegen het kwaad. Over de tweede Marvel-attractie wil Wilson nog niets kwijt.

    In het hart van het park wordt een gigantisch meer aangelegd. "Dat gaan we zowel overdag als 's nachts gebruiken voor shows." Het Frozen-gebied wordt een replica van het fictieve koninkrijk Arendelle, met meerdere attracties. Over de Star Wars-uitbreiding is nog maar weinig bekend. "We zitten in de ontwerpfase, dus het is te vroeg om iets te zeggen over het aantal attracties."
    Wilson: "We willen niet dat bezoekers de films gaan herbeleven. We willen ze een nieuwe ervaring bieden in het universum dat ze kennen." In de drie gebieden komen ook speciale themarestaurants te liggen. "Zo kun je in het Marvel-gedeelte eten wat superhelden eten."

    Rond 2025 moeten alle nieuwe attracties af zijn.

    Naam:     dlrp marvel.jpg
Bekeken:  1230
Groote:   417,7 KB

    Bron: ooo
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  11. #91

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jenno Bekijk Berichten
    Ik vermoed dat ze dezelfde prijzentactiek uit de Amerikaanse Disney parken zullen toepassen: zolang de bezoeker ervoor betaald zonder een daling in het bezoekersaantal gaan de prijzen ieder jaar gestaag omhoog.
    Jouw vermoeden werd vanavond bevestigd! Haha.

    Meer dan 100€ voor één dagje Disney waar je maar enkele attracties kan doen door de lage capaciteit en daardoor véél te lange wachttijden... Nee, bedankt. Ik keer terug voor een verblijf van 3 dagen in 2025, als alle nieuwe gebieden er staan en de capaciteit als iets verbeterd is.

  12. #92

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Misschien is het een idee een nieuw topic te openen over de komende uitbreidingen in DLRP maar ik post het voorlopig nog hier.
    Disney is net uitgekomen met een nieuwe concepttekening van het Marvel gebied.

    Naam:     img.ashx.jpeg
Bekeken:  897
Groote:   175,6 KB

    Rechts vooraan zie ik de meest geliefde (sic) attractie van iedereen, Armageddon, sluit in april 2019 en wordt herwerkt naar een Spider-Man attractie. Volledig achteraan is er (volgens mij) de verbouwde Moteurs action schow te zien.
    Links vooraan wordt restaurant des stars omgevormd naar Ant-man theming en daarachter het blockbuster cafe.
    In het midden achteraan RNRC die zoals bekend getransformeerd wordt naar Iron Man.
    Laatst gewijzigd door fkl8; 10-12-18 om 19:38. Reden: Extra info toegevoegd
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  13. #93

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Die laatste foto, is dat de nieuwe Armageddon? Of is dit een nog nieuw toe te voegen attractie?

  14. #94

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Die laatste foto, is dat de nieuwe Armageddon? Of is dit een nog nieuw toe te voegen attractie?
    Dat is volgens mij de nieuwe Spider-man ride, de oude Armageddon dus.
    Er gingen al een hele tijd geruchten dat er hier een interactieve darkride ging komen.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  15. #95

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Een kleine wijziging in mijn originele post. Blijkbaar waren de 2 laatste concept arts voor de Ant-man and the wasp darkride in Hong Kong en het Marvel gebied in Disney's California Adventure. Ik heb ze dan ook terug verwijderd.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  16. #96

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Volgens geruchten zou Disneyland Park ook 500 miljoen euro krijgen, naast de 2 miljard voor de studios. Er zouden minstens 2 nieuwe attracties komen, waarvan Mickey Runaway Railway er 1 van is. Deze zou komen tussen Videopolis en It's a Small world, die plaats die altijd al als uitbreidingsplaats bekend stond. De 2de attractie die zou komen is vooralsnog een raadsel. Persoonlijk hoop ik op Indiana Jones.



    bron: Twitter

  17. #97

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Cliché uitspraak maar kom: als er een Indiana Jones komt, koop ik een abonnement!

  18. #98

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Cliché uitspraak maar kom: als er een Indiana Jones komt, koop ik een abonnement!
    Als je dat doet zorg ik dat je 10% korting krijgt want daar wil ik bij zijn
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  19. #99

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Als je dat doet zorg ik dat je 10% korting krijgt want daar wil ik bij zijn
    Deal!

  20. #100

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Hopen dat de geruchten waarheid mogen zijn, want ook Disneyland Park smeekt om nieuwe attracties. Ik vond het fantastisch om te horen dat Mickey en Minnie hun eigen attractie kregen, en als die ook in Parijs komt vind ik dat nog mooier.

    Van tweede attractie hoop ook ik op een Indiana Jones, al smeekt het resort ook nog wel om een waterattractie. Splash Mountain zo dicht bij huis zou denk ik ook wel zalig zijn.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •