X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 240
  1. #141

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Op D23 Expo werd de nieuwe naam onthuld voor het themagebied rond Marvel, namelijk Avengers Campus. Hierin komen dus de attracties rond Iron Man en Spider Man te liggen. Soortgelijke themagebieden worden gebouwd in California en Hong Kong. Samen zullen ze ook bijdragen tot 1 verhaallijn.

    ***

    Daarnaast raakte ook bekend dat de eerste Frozen-attractie in het Walt Disney Studios Park de deuren opent op zondag 17 november 2019. Momenteel zijn de constructiewerken volop aan de gang, maar toch zou dit op tijd klaar zijn tegen het winterseizoen (en de release van Frozen II). In deze attractie (de vervanger van Art of Disney Animation) zal je jouw favoriete figuren uit Frozen kunnen zien en ook op de foto gaan met Olaf.

    En er is nog Frozen-nieuws... Na het kerstseizoen loopt de winter precies nog even door. Van 11 januari t.e.m. 3 mei 2020 viert DLRP namelijk het Frozen Season. Dit betekent waarschijnlijk ook geen terugkeer van het Pirates vs. Princesses Festival.

  2. #142

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En er is nog Frozen-nieuws... Na het kerstseizoen loopt de winter precies nog even door. Van 11 januari t.e.m. 3 mei 2020 viert DLRP namelijk het Frozen Season. Dit betekent waarschijnlijk ook geen terugkeer van het Pirates vs. Princesses Festival.
    En wellicht ook geen terugkeer van Season of the Force?

  3. #143

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    En wellicht ook geen terugkeer van Season of the Force?
    dat was al terug aangekondigd dacht ik? En wie weet, princesses en pirates terug naar de lente? Daar pastte het toch iets beter in mijn mening.

  4. #144

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Zowel prinses & pirates als swing into spring was reeds aangekondigd dat deze niet terug zouden keren. Hence the princess & pirates annual pass soir?e afgelopen maart, dat was het "afscheid".
    Frozen is de vervanger van beide en wordt een langlopend seizoen. Season of the force is bevestigd terug te keren maar nog geen concrete data, zal vermoedelijk weer januari - maart ergens worden. De 2 zijn prima combineerbaar aangezien season of the force doorgaat in de Studios en het Frozen seizoen in het hoofdpark.

  5. #145

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Intussen is er weer wat nieuws uit Parijs gelost...

    Twilight Zone Tower of Terror krijgt onder het motto Dimension of Chills (vanaf 28/09/19) 3 nieuwe programma's, die rond hetzelfde verhaal draaien: Alle verhaallijnen draaien om een klein meisje dat volgens het verhaal op mysterieuze wijze verdween toen het Hollywood Tower Hotel in 1939 werd getroffen door de bliksem. De geest van het meisje dwaalt er nog steeds rond. De verhaallijnen zijn:
    - The Malevolent Machine: Deze kwaadaardige machine heeft maar één doel: jou in de val lokken en laten krijsen terwijl je zonder enige waarschuwing naar beneden stort
    - The Shaft Creatures: De lift wordt geterroriseerd door angstaanjagende wezens die ronddwalen in de schacht. Hoe harder je smeekt om genade, hoe machtiger ze worden. Kun jij stil blijven?
    - The 5th Dimension: Je komt terecht in een huiveringwekkende reis tussen werelden, waarbij je niet meer weet wat echt is en wat niet.

    Animation Celebration - Frozen: A Musical Invitation (vanaf 17/11/19), een nieuwe interactieve belevenis

    Studio D (voorjaar 2020) is de opvolger van Disney Junior en brengt een nieuwe, muzikale show met Mickey, Minnie en hun vriendjes.

    Ook de namen van het vernieuwde Hotel New York - The Art of Marvel (zomer 2020) raakten bekend: die gaan door het leven als Manhattan Restaurant (tafelbediening), Downtown Restaurant (vooral Amerikaanse gerechten), Skyline Bar, Lounge Bar, New York Boutique (souvenirwinkel) Super Hero Station (Marvel-fotohoek) en Marvel Design Studio (kidsclub). De kamers gaan door het leven als o.a. Empire State Club (ingericht als appartement van Tony Stark), maar ook andere helden Avengers en Spider-Man krijgen hun kamers en suites. Het zwembad krijgt een metrothema. Dit is trouwens het eerste Marvel-hotel ter wereld, met meer dan 300 kunstwerken van meer dan 50 artiesten. Reserveren in het nieuwe hotel is mogelijk vanaf 5 november 2019.

    Het Frozen-themagebied Arendelle krijgt ook meer vorm en zal eruit zien als een knus Scandinavisch havenstadje met een groot ijskasteel en besneeuwde bergen. Hierin vinden we straks één grote attractie, meet en greet locatie, een restaurant en shops tellen. De attractie is volgens geruchten vergelijkbaar met Epcot's Frozen Ever After, maar meer details worden later bekendgemaakt. Ook een timing is hier nog niet voor vrijgegeven.


  6. #146

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Disney's Halloween Festival is intussen gestart, met de catchy song / tagline 'Are you brave enough?'. Dit jaar telt het volgende blikvangers:

    - A New Dimension of Chills, een blijvertje die nu geopend werd in Twilight Zone Tower of Terror, waarbij elke schacht een eigen verhaal en ritprogramma kreeg, dat het geheel nog spannender maakt. Er werd tevens een knappe, nieuwe trailer hiervoor opgenomen:


    - Are You Brave Enough?, een nieuwe show op de Royal Castle Stage, met de slechteriken in de hoofdrol. Hierbij krijgt Ursula dit jaar ook een rol.

    - Mickey's Halloween Celebration, de dagelijkse parade op z'n Halloweens.

    - Meet en greets met de Disney schurken, zoals Ursula of Maleficent.

    - Decoraties in Main Street, USA en Frontierland (waar Coco opnieuw de hoofdrol speelt)

    - Preshow voor Disney Illuminations:


    - Maleficent: Mistress of Evil Preview: in het Studio Theater krijg je als bezoeker een exclusieve preview op de nieuwe film, die later dit jaar in de zalen speelt.

    - Disney Halloween Parties op 26/10 en 31/10, waarbij er ook een scare zone rond het piratengebied wordt opgebouwd.

  7. #147

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Steeds meer muren verschijnen voor de toekomstige uitbreiding van het themagebied "Avengers Campus" @ Walt Disney Studios Parc:









    Dit en meer: https://www.facebook.com/themeparkmagic1/
    Met dank aan Rudy Dierick

  8. #148

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Heeft iemand hier de nieuwe versie van ToT al gedaan eigenlijk? Heb her en der wel wat positieve dingen gelezen op twitter, maar nog geen echte review...
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #149

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Bij m'n vorige bezoek heb ik de nieuwe versie van ToT drie keer gedaan. Omdat ik zelf niet houd van spoilers, zal ik dat proberen te beperken, maar ik wou toch m'n mening even geven. Wie dus helemaal niets wil weten, skipt deze post beter, de rest kan denk ik met gerust hart verder lezen.

    Het feit dat je niet meer weet hoe je gaat vallen, is echt een meerwaarde. Want laten we eerlijk zijn: iedereen hier kende het vorige programma wellicht vanbuiten

    Ook de nieuwe beelden vind ik een verbetering ten opzichte van de vorige (die ik ook zeker erg leuk vond hoor). De combinatie van de beelden en het valprogramma lijken mij op basis van mijn ervaring random te zijn. Van de 3 keer dat we hem deden hadden we 2x dezelfde beelden, maar wel 3 verschillende valprogramma's.

    Het enige minpunt (maar dat heeft niets met de nieuwe versie te maken) is dat ik hoe langer hoe meer het gevoel krijg dat ze helemaal hun best niet meer doen om de wachtrij na de bibliotheek te beperken. Volgens mij kan het toch niet héél moeilijk zijn om dat een beetje goed in te schatten en te zorgen dat je binnen de 5 minuten nadat je de bibliotheek verlaat effectief de lift instapt. In de vakken voor de liften wachten, vind ik uiteraard niet erg. Maar als je ook al bijna 10 minuten in een volle rij staat te wachten tot je dan pas richting de lift mag, dan neemt dat wat mij betreft toch veel weg van de ervaring...

  10. #150

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Het enige minpunt (maar dat heeft niets met de nieuwe versie te maken) is dat ik hoe langer hoe meer het gevoel krijg dat ze helemaal hun best niet meer doen om de wachtrij na de bibliotheek te beperken. Volgens mij kan het toch niet héél moeilijk zijn om dat een beetje goed in te schatten en te zorgen dat je binnen de 5 minuten nadat je de bibliotheek verlaat effectief de lift instapt. In de vakken voor de liften wachten, vind ik uiteraard niet erg. Maar als je ook al bijna 10 minuten in een volle rij staat te wachten tot je dan pas richting de lift mag, dan neemt dat wat mij betreft toch veel weg van de ervaring...
    Hmm. Ja. Het stuk tussen bib en voorsorteervak is ook niet echt gemaakt om 10min of meer te wachten uiteraard. Nu, op zich zijn er altijd ergere wachtrijen om 10min te staan hé. (kuch crush coaster kuch)

    Misschien is het omdat de nieuwe programma's korter/langer duren en ze nog de timings moeten bekijken? (T is maar een gedachtengang hoor, totaal niet gebaseerd op feiten, ter info )

    Goed om horen wel dat het random gegeven een meerwaarde is. Ga normaal eind januari ook nog eens langsgaan, als alles goed loopt. Kijk er naar uit.

    (Enige minpunt, dat park is de moeite bijna niet meer om volle pot voor te betalen zeker?)
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #151

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    (Enige minpunt, dat park is de moeite bijna niet meer om volle pot voor te betalen zeker?)
    Tip: Als je tussen 6/01 en 7/02 zou gaan kan je deze week nog tickets aan de helft van de prijs kopen én kan je 's avonds nog naar het andere park:
    https://www.disneylandparis.com/nl-b...le-aanbieding/

  12. #152

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ik heb ToT dit weekend voor de eerste keer gedaan in het nieuwe programma. Ik moet zeggen dat dit echt wel een meerwaarde is. Vroeger was er niet veel thrill meer aan, omdat je toch wist op welk moment de lift de hoogte zou ingaan. Deze keer was ik echt verrast door de drops en dat maakte het wel aangenaam. De nieuwe tussenfilms maken het geheel wel griezeliger. Voorheen vond ik dit maar een zo-zo attractie, maar nu ben ik wel fan.

  13. #153

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Studio Tram Tour sluit definitief op 5 januari 2019, net als Restaurant Des Stars. Hier alvast het nieuwe WDS plan, waar in de zomer de omgevormde (en ingekorte) versie zal openen:
    Naam:     wdsmap.jpg
Bekeken:  1416
Groote:   173,1 KB
    Naam:     tram.jpg
Bekeken:  1388
Groote:   120,4 KB
    Laatst gewijzigd door Rein; 03-01-20 om 11:31.

  14. #154

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Mijn god: je betaalt echt wel veel entree voor die acht attracties die er op dit moment open zijn.

  15. #155

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Dat klopt, al is het natuurlijk wel om plaats te maken voor zéér gewenste uitbreidingen!

    Op zich ben ik trouwens wel blij dat ze een ingekorte versie van Studio Tram Tour behouden met uiteindelijk de enige scène die echt de moeite was.

  16. #156

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ik zou bijna zeggen dat de tram tour een verbetering is zo.

    Dit park was sowieso al veel te duur voor wat ze bieden. Maar het gewone publiek heeft er geen flauw benul van dat de helft is gesloten en ze zo afgezet worden, dus die blijven toch wel komen. Maar met het oog op klantvriendelijkheid hadden ze wellicht beter het park in zijn geheel kunnen sluiten en meteen alles groots aanpakken.

  17. #157

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Maar met het oog op klantvriendelijkheid hadden ze wellicht beter het park in zijn geheel kunnen sluiten en meteen alles groots aanpakken.
    Klopt, maar wat doe je dan met de abonnees die wel al betaalden voor toegang tot beide parken (allez, anderhalf )?

  18. #158

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klepje87 Bekijk Berichten
    Klopt, maar wat doe je dan met de abonnees die wel al betaalden voor toegang tot beide parken (allez, anderhalf )?
    Mwa, een gratis VIP fastpass op bezoekdag naar keuze, een voucherke van 200€ voor merchandise/resto's zoals ze door de vensters smijten bij de arrangementacties, hotelkortingen tijdelijk 10% omhoog krikken en deze infinity pashouder zwijgt erover.
    Jaarpashouders zijn sowieso "fans" die meer dan 1x willen komen dus die zijn redelijk snel tevreden als ze het gevoel hebben een beetje extra VIP te zijn tov de reguliere gast.

  19. #159

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ik snap goed dat er heel wat werk is aan het park, maar op vandaag is het een echte schande dat ze hiervoor de volle prijs durven vragen... Wellicht prijs-kwaliteit het slechtste park van Europa.

    Ik zou dan ook opteren om:
    - ofwel het park tijdelijk te sluiten, zodat er sneller doorgewerkt kan worden (omdat ze geen rekening moeten houden met bezoekers die 'voor de voeten lopen' of 'backstage zaken kunnen zien')
    - ofwel de toegangsprijs te verlagen tot een acceptabeler niveau die overeenstemt met wat er nog overblijft van het huidige park
    - ofwel zorgen voor extra's die het wél de moeite waard maken om het park te bezoeken: lees extra shows (genoeg leegstaande theaters?), meets and greets, parades...

  20. #160

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Tsja.. dat is een beetje het "probleem" van Disney. Ze kunnen zich die arrogantie veroorloven. Het volk blijft toch wel komen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •