X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: [Luneur] 2018

  1. #1

    [Luneur] 2018

    Luneur zal dit jaar uitbreiden met een nieuwe SBF Spinning Coaster:



    Bron: Marada78 @ parksmania.it

  2. #2

    Re: [Luneur] 2018

    Ik had zo'n acht-vorm verwacht, leuk dat ze voor een grotere baan gegaan zijn! Hopelijk komt er wat meer aankleding onderweg, want luneur is toch een mooi park vond ik.

  3. #3

    Re: [Luneur] 2018

    Is deze niet van EOS rides? Sowieso wel een leuker model dan die kleintjes!
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #4

    Re: [Luneur] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Is deze niet van EOS rides? Sowieso wel een leuker model dan die kleintjes!
    Ja, het is een EOS. Linkje:https://rcdb.com/15529.htm

  5. #5

    Re: [Luneur] 2018

    Voor Luneur vind ik deze baan tot nu toe eigenlijk benedenmaats uit zien. Ik hoop dat er nog wat theming rond komt. Weet iemand welke locatie dit is? Staat deze nu op de plek van de voormalige mijntrein?

  6. #6

    Re: [Luneur] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Voor Luneur vind ik deze baan tot nu toe eigenlijk benedenmaats uit zien. Ik hoop dat er nog wat theming rond komt. Weet iemand welke locatie dit is? Staat deze nu op de plek van de voormalige mijntrein?
    Lijkt me sterk, want tegen RF zeiden ze afgelopen zomer nog dat ze de mijntrein - al dan niet een volledig nieuwe versie - terug in hun park willen. Het kan dat ze van mening zijn veranderd, maar ik denk van niet: het park heeft in ieder geval genoeg plaats voor deze coaster te plaatsen zonder zulke grote sloopwerken uit te voeren.

  7. #7

    Re: [Luneur] 2018

    Ik ben eens gaan zoeken op GMaps en ik denk dat dit op de locatie tegenover het reuzenrad is. Op de achtergrond zie je een trap naar beneden lopen en die is op Maps ook te zien. De vorm van de kuil lijkt ook enigszins te kloppen.

    Gezien de vreemde vorm van het fundament (en dan vooral de gaten er in) dacht ik dat dit een oud fundament was, maar dat is het blijkbaar niet. Nu vraag ik me dus wel af of ze niet alsnog iets van plan zijn qua theming, want voor dit type baan was een dergelijk fundament zeker niet nodig geweest.

  8. #8

    Re: [Luneur] 2018

    Op RCDB staan foto's waaruit te zien valt dat deze vlak tegen het reuzenrad staat.

    Toffe maar ook nodige uitbreiding voor het park, al zal ik niet direct meer in de buurt komen.

  9. #9

    Re: [Luneur] 2018

    De achtbaan is inmiddels open en uitgetest. Leuke toevoeging voor het park, maar niet enorm prettig voor het mannelijk geslacht.













    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #10

    Re: [Luneur] 2018

    Ik moet zeggen: Ik begrijp ook de layout van die baan niet. Zit opeens een lang recht stuk in waar prima ook iets van een hobbel gepast had ofzo .. Aan de foto's van Nathan te zien is er niets van theming bij gekomen. Geheel ziet er helaas nogal kermis-achtig uit.

  11. #11

    Re: [Luneur] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik moet zeggen: Ik begrijp ook de layout van die baan niet. Zit opeens een lang recht stuk in waar prima ook iets van een hobbel gepast had ofzo .. Aan de foto's van Nathan te zien is er niets van theming bij gekomen. Geheel ziet er helaas nogal kermis-achtig uit.
    De enige (logische) verklaring voor dat rechte stuk track kan zijn dat het anders binnen het vrije ruimte profiel van de baan te dicht op elkaar zit, aangezien de coaches nogal open zijn. Spijtig dat Luneur met dergelijk gedrocht af komt na hun volledige ombouw ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #12

    Re: [Luneur] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    De enige (logische) verklaring voor dat rechte stuk track kan zijn dat het anders binnen het vrije ruimte profiel van de baan te dicht op elkaar zit, aangezien de coaches nogal open zijn. Spijtig dat Luneur met dergelijk gedrocht af komt na hun volledige ombouw ...
    Hetgene wat er al stond van na de ombouw is niet veel beter hoor, integendeel. Heel het park staat vol standaard kinderattracties uit de Zamperla catalogus. Wetende dat hier vroeger best wel interessante volwassen attracties stonden, zou ik zelfs durven zeggen dat deze spinning coaster een welkome uitbreiding is.

  13. #13

    Re: [Luneur] 2018

    Ze hebben zich dan ook bewust op kinderen gericht na de doorstart. Is economisch beter te verantwoorden. Ik vond toch dat het park heel gezellig was en alles mooi en sfeervol was aangekleed. Er zijn ook delen van het park (nog) niet toegankelijk omdat die nog niet opgeknapt zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •