X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 56

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Hé, dat wist ik niet...

    Het lijkt er op dat onder de opvangbak van Anaconda vroeger een plonsbad zat voor de bezoekers van de Cameleon.
    Klopt! Voor Anaconda er was, had Chameleon, net als Bounty Raft/Barracuda een eigen opvangbad, ipv uitglijstrook! Toevallig zat ik er onlangs nog aan te denken hoe dat er weer uit zag, zo dus ��
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Klopt! Voor Anaconda er was, had Chameleon, net als Bounty Raft/Barracuda een eigen opvangbad, ipv uitglijstrook! Toevallig zat ik er onlangs nog aan te denken hoe dat er weer uit zag, zo dus ��
    Wat ik mij herinner van toen ik als kind naar Oceade ging, was een opvangbad voor 2 bijna identieke familieglijbanen tussen de "snelle en smalle" glijbaan en de ingang van de glijbanentoren. Aan de andere kant van deze ingang was een bergje rotsen vanwaar een korte indoor brede "kinderglijbaan" vertrok en uitkwam in een klein opvangbadje in de hoek.
    Er lijkt veel te zijn veranderd sinds ik daar laats was

    In mijn latere tienerjaren nog vakantiewerk gedaan als redder daar en uit ondervinding geleerd dat het geen goed idee is om het water van de glijbanen uit te zetten en er dan meteen in te springen. Blijkbaar zorgt het water niet enkel voor gladheid, maar ook voor de nodige remkracht onderweg. Zonder water ging dat gevaarlijk snel en kwam je onderaan niet in het opvangbad uit, maar op de beton erna

  3. #3

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djohnnie Bekijk Berichten
    Wat ik mij herinner van toen ik als kind naar Oceade ging, was een opvangbad voor 2 bijna identieke familieglijbanen tussen de "snelle en smalle" glijbaan en de ingang van de glijbanentoren. Aan de andere kant van deze ingang was een bergje rotsen vanwaar een korte indoor brede "kinderglijbaan" vertrok en uitkwam in een klein opvangbadje in de hoek.
    Er lijkt veel te zijn veranderd sinds ik daar laats was
    Volgens mij kwamen beiden originele slides daar uit, zoals vroeger de 2 Boa’s van Aqualibi nagenoeg indentiek waren, maar bij de aanpassing van 1 van de 2 de huidige Barracuda (toen nieuw als Bounty Raft, 2004??) deze een apart landingsbad gekregen heeft, waarna de Cyclone, weilen/nu Cameleon, zijn apart landingsbad bij de komst van Anaconda verloren is.

    Dit is piur hypothetisch. Kan iemand dit bevestigen/corrigeren?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •