X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 56

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #13

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Maar Brussel zelf telt al meer dan 1 miljoen inwoners. Over 30 jaar gespreid moeten die toch min. 1 keer geweest zijn? Zelf ben ik er al meermaals geweest, en dan heb je er ook nog toeristen.

    En als je dat dan vergelijkt met bvb. Tiki-Bad, waar ze jaarlijks zo'n 700 000 bezoekers hebben, vind ik dit toch wat aan de lage kant...
    Ik denk dat je nog steeds redeneert dat dit een pretpark is. 1 miljoen inwoners in Brussel (hier vergeet je ook de bevolkingsaangroei, 30 jaar geleden zullen het er wel geen 1 miljoen zijn geweest).
    Als je redeneert dat elke inwoner van Brussel minstens 1 x in de tijdspanne van 30 jaar toch 1 x zou moeten zijn geweest kom je nog maar aan een gemiddelde van 33.333 bezoekers per jaar tegenover de 240.000 die Oceade zelf aangeeft, dus inwoners zijn slechts een deeltje van het totale aantal. Neem er ook bij dat de theoretische capaciteit van Oceade 500 man is (terug te vinden op visit Brussels). Degenen die een ticket kopen zullen ook meestal wel de volle 4 uur uitdoen wat me weer brengt tot een 1000-1200max bezoekers per dag.... Dus die 7 miljoen lijkt me nog steeds te kloppen.

    Wat Tikibad betreft : die heeft een capaciteit van 1200 man, en er zijn ook tickets te verkrijgen voor bvb 2 uur/3 uur, dus ook een veel snellere doorstroming van bezoekers.
    Laatst gewijzigd door dusk; 07-08-18 om 22:01.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •