X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 56

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    [Oceade] Sluiting 2018

    De definitieve sluiting lijkt nu toch in zicht.

    Op de website van het aquapark staat volgend bericht:

    We wensen jullie een gelukkig 2018 en bereiden het eerste evenement van het seizoen voor.

    We hopen dat deze vol plezier en waterpret zal zijn, want we zijn nog open tot en met 30 september 2018!



    En ook de Waalse media bericht dat de sluiting dichtbij komt:

    https://www.rtl.be/info/regions/brux...e--986212.aspx

  2. #2

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Wij hebben het nieuws gegoten in een Nederlandstalig nieuwsbericht

  3. #3

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingtiger Bekijk Berichten
    Wij hebben het nieuws gegoten in een Nederlandstalig nieuwsbericht
    kweet niet maar een gelukkige knipoog vind ik dit nieuws niet waardig

  4. #4

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Een "pretpark" dat wordt opgedoekt voor de bouw van (onder andere) een winkelcentrum, waar heb ik dat nog gehoord?

    Spijtige zaak...

  5. #5

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Zonde dat een park dat telkens bleef investeren (tot het einde dus) de baan moet ruimen...

    Ik kwam er echt graag. Jammer.
    Je vois la vie en des biscuits.

  6. #6

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Echt zo een jammere zaak. Het naar mijn mening enige écht grote en goede waterpark van België. Ik ga het missen.
    Het enige wat we kunnen hopen is dat de sluiting voor een zoveelste keer uitgesteld wordt.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  7. #7

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Ik ga er dit jaar nu het nog kan enkele bezoeken brengen om dan met dikke tegenzin afscheid te moeten nemen ...

  8. #8

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Zeer jammere zaak dit Maar het zat er al langer aan te komen.

    Bovendien extra jammer dat er in het NEO-project enkel een zwemvijver voorzien is.

    De sluiting van Océade vind ik niet alleen een jammere zaak voor (water)pretparkliefhebbers, maar ook voor de Brusselaars zelf. Océade is een groot zwembad met heel wat recreatieve mogelijkheden dat een groot gat zal achterlaten in het zwemaanbod van Brussel (en daarbuiten).

  9. #9

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Zeer jammere zaak dit Maar het zat er al langer aan te komen.

    Bovendien extra jammer dat er in het NEO-project enkel een zwemvijver voorzien is.

    De sluiting van Océade vind ik niet alleen een jammere zaak voor (water)pretparkliefhebbers, maar ook voor de Brusselaars zelf. Océade is een groot zwembad met heel wat recreatieve mogelijkheden dat een groot gat zal achterlaten in het zwemaanbod van Brussel (en daarbuiten).
    Terecht! Er is een Gi-Gan-Tisch tekort aan zwembaden in het Brussels Gewest. Dat Brussel dit doet is ongelofelijk! Bovendien gaan ze op de Heizelvlakte enkel een waterspiegel voorzien. Geen zwembad. (https://www.bruzz.be/politiek/bevest...gel-2017-11-15)

    Gelukkig is er een actiegroep die opkomt voor de recreatieve zwemmer in Brussel. Waar ze in Berlijn, Kopenhagen, ... allemaal al kunnen zwemmen in kanalen, kan dat in Brussel nog niet. Je kan de actiegroep steunen door hier hun acties te volgen.
    http://www.pooliscool.org/

  10. #10

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Terecht! Er is een Gi-Gan-Tisch tekort aan zwembaden in het Brussels Gewest. Dat Brussel dit doet is ongelofelijk! Bovendien gaan ze op de Heizelvlakte enkel een waterspiegel voorzien. Geen zwembad. (https://www.bruzz.be/politiek/bevest...gel-2017-11-15)
    Oh, die laatste update had ik zelfs nog niet gezien.

    Nuja, een nieuw zwembad zonder geld van het gewest... Ik zie nog mogelijkheden voor een Plopsaqua of Aqualibi in de toekomst.

  11. #11

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Oh, die laatste update had ik zelfs nog niet gezien.

    Nuja, een nieuw zwembad zonder geld van het gewest... Ik zie nog mogelijkheden voor een Plopsaqua of Aqualibi in de toekomst.
    Plopsaqua zonder geld van het gewest.. Gaat er nooit komen xD

    Liever iets dat los staat van een groep.. of in elk geval van Plopsa zodat er iets kan komen dat een beetje waardige vervanger is voor Océade. Iets met veel glijbanen van verschillend niveau. Want voor gewoon een bak water zou je ook in een kanaal kunnen zwemmen.

  12. #12

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Het Bruparck met het uiterst gezellige (dorps)pleintje wordt ondertussen onherroepelijk gesloopt. Ik blijf het toch een schande vinden...











    Foto's: © WW
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #13

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Amai, precies of er een oorlog geweest is. Doet toch wel wat pijn aan de ogen als ik het zo zie... Hopelijk krijgt Neo nu een stroomversnelling!

  14. #14

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Het zag er dan wel gezellig uit. De service en kwaliteit was ondermaats van de restaurants. Om nog maar te zwijgen over de prijs van het eten. Hopelijk brengt Neo de nodige kwaliteit wel, want anders zal dit een zelfde lot ondergaan met leegstand tot gevolg.

  15. #15

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Hopelijk krijgt Neo nu een stroomversnelling!
    700 nieuwe wooneenheden voor de beter bemiddelde medemens, 200 winkels en 30 resto's, een congrescentrum, een luxe-hotel en Spirou-indoor, ... Allemaal politiek-correct overgoten in een nep-groen verhaaltje: http://www.neobrussels.com/nl/ ... ik hoop eerder op een stroomvertraging! Zoals het Neurostadion (sic).

  16. #16

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    is er nu al duidelijk wat er met mini-Europa en met de monumentjes gaat gebeuren?

  17. #17

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    is er nu al duidelijk wat er met mini-Europa en met de monumentjes gaat gebeuren?
    Mini Europa blijft én breid zelfs uit ... (persoonlijk had ik het liever andersom gezien)

  18. #18

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Mini Europa blijft én breid zelfs uit ... (persoonlijk had ik het liever andersom gezien)
    Mja.. Ben er vorig jaar nog geweest (in combi met Océade) en vond Mini Europe er toch wel heel erg vervallen uit zien.. Nu is dat natuurlijk een momentopname, maar de meeste beschadigingen waren toch duidelijk niet iets recent.

  19. #19
    borisvdd
    Guest

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    En Brussel-stad zelf laten ze vol krotten staan? Ik zal politiekers nooit begrijpen.

  20. #20

    Re: [Oceade] Sluiting 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    En Brussel-stad zelf laten ze vol krotten staan? Ik zal politiekers nooit begrijpen.
    Aaay, wie wel natuurlijk... :'(
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •