Prachtig stukje zelfontplooiing in het begin van het TR . Maar eerlijk, ik herken me er zelf ook wel in... Je kijkt jaren uit naar iets, en als het zich eenmaal voordoet heb je een korte euforiestoot maar een maandje later is het gewoon het zoveelste deel van je leven geworden en kijk je weer verder. Bizar!

Jammer dat Gringotts teleurstelde! Ik heb een vaag idee van wat de attractie inhoud, maar zeker wel een zeer goed idee van de mogelijkheden - ook ik heb de boeken meerdere keren gelezen en de films een paar keer gezien - en het is een extreem dankbaar thema voor een attractie. Hoge verwachtingen vloeien daar vanzelf uit. Ik hoop dat de 3D-brilletjes op zijn minst van die ronde glazen hadden ?

Zelf dacht ik op het einde "Oh boy, deze attractie is zo f*cked-up, maar zo Ignace-proef". Hijzelf mag invullen of dit al dan niet een compliment is of niet.
Ik heb geen idee wat hiermee bedoelt word, maar ik ben een positief man - ik neem het als een compliment . Je hebt me wel benieuwd gemaakt naar de attractie.

Over de Mummy kan ik niet meespreken, maar Premier Rides levert eigenlijk coasters van een zeer groot kwaliteitsgehalte. Van Sky Scream ben ik niet echt gecharmeerd, van alle andere banen van hun hand des te meer... Ik heb tot mijn grote schaamte al wel eens een onride opgezet van deze coaster en de attractie fascineert toch wel.

Jammer dat er zoveel attracties op elkaar lijken. Je kan oneindig veel richtingen uit met elk type, maar meestal word er vastgehouden aan dezelfde gewoonten - en dat is misschien iets dat attracties gemeen hebben met het gros van de films die gemaakt worden, dus ergens is het wel toepasselijk?

In ieder geval bedankt voor het TR. Ik heb slechts één klacht: laat ons in het vervolg niet meer zolang wachten hé !