X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 7 van de 7
  1. #1

    [Parc des Combes] 2018

    De nieuwe attractie voor 2018: een Apollo Sidecar van Technical Park:



    Bron: https://www.facebook.com/parcdescombes/


    Ze blijven maar uit de grond schieten...

  2. #2

    Re: [Parc des Combes] 2018

    Dat neigt zowaar naar thema. Als ik het mij goed kan herinneren is dat iets waar je dat park niet echt van kon beschuldigen.

  3. #3

    Re: [Parc des Combes] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dat neigt zowaar naar thema. Als ik het mij goed kan herinneren is dat iets waar je dat park niet echt van kon beschuldigen.
    Nu al vergeten? Het park was redelijk consistent gethematiseerd naar rolluiken:





    In ieder geval horen we bijna elk jaar over nieuwe attracties in dit toch eerder kleine parkje, best knap!

  4. #4

    Re: [Parc des Combes] 2018

    Ziet er op zich wel een leuk parkje uit, maar hun website is toch wel niet optimaal. Oké, je hebt Nederlands, maar slecht Nederlands. En als ik kijk naar de kalender zie ik enkel de data van 2017 x)

  5. #5

    Re: [Parc des Combes] 2018

    De nieuwe attractie is geopend:





    Bron: https://www.facebook.com/parcdescombes/

  6. #6

    Re: [Parc des Combes] 2018

    De attractie ziet er wel fraai uit! Ik moet met schaamrood op mijn wangen toegeven dat ik nog steeds niet in een Apollo Sidecar heb gezeten, hopelijk komt het er dit jaar eens van!

  7. #7

    Re: [Parc des Combes] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    De attractie ziet er wel fraai uit! Ik moet met schaamrood op mijn wangen toegeven dat ik nog steeds niet in een Apollo Sidecar heb gezeten, hopelijk komt het er dit jaar eens van!
    Als Ignace niet naar de Apollo Sidecar komt, komt de Apollo Sidecar wel naar Ignace...
    Die dingen schieten als paddenstoelen uit de grond, het is de nieuwe Splashbattle, sky-fly, 4,5,6,7,8,9D-cinema en kikkermolen. Het is geinig, maar geen hoogvlieger.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •